Ja die is er nog, maar de meeste hebben alleen factor 30 en hoger.quote:Op woensdag 18 april 2007 09:35 schreef Nuna het volgende:
Is die actie er trouwens nog van de Kruidvat? Ga ik vanmiddag even langs
Zal vast nog niet allemaal uitverkocht zijn in de 5 Kruidvatten hier![]()
Oh, dat is toch wel een beetje teveel van het goede. Met 15 kan ik het ook goed reddenquote:Op woensdag 18 april 2007 09:36 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Ja die is er nog, maar de meeste hebben alleen factor 30 en hoger.
Als het gaat regenen hoef je niet te smeren nee.quote:Op woensdag 18 april 2007 12:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
Maar is factor 30 wel hoog genoeg? Of had ik toch beter die van 50 kunnen nemen? En zoals ik al zei lijkt het mij zo snel opgaan, ik kan dus denk ik het beste alleen maar smeren als ook de zon 'echt' gaat schijnen anders is het op voordat het weer mooi weer wordt.
O dus die voor kinderen zijn alleen maar duurder? Dat is het enige verschil? Als het niet heel veel verschilt in prijs had ik net zo goed factor 50 kunnen nemen.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:12 schreef Mexoryl het volgende:
Ik heb de Solar Expertise Kids Melk gekocht. Normaal is deze per ml ongeveer zo duur als zijn Vichy en La Roche-Posay soortgenoten, maar nu voor de helft.De PPD zal wel hoger dan 20 zijn, dus goede bescherming tegen UVA. Omdat ik het waard ben.
![]()
Nee als het gaat regenen niet maar als het nou weer is net zoals vandaag, wolken met af en toe zon ertussendoor maar niet warm, moet het dan ook? Of alleen bij een zalige straalblauwe hemel en heerlijk warm weer?quote:Op woensdag 18 april 2007 12:39 schreef _Boo_ het volgende:
[..]
Als het gaat regenen hoef je niet te smeren nee.Je kunt toch gewoon het weerbericht checken?
Factor 30 is al behoorlijk hoog. Je doet er echt wel een hele zomer mee hoor. Kun je volgend jaar weer een nieuw topic openen.
Heeft Solar Expertise (L'Oréal) ook aftersun?quote:Op woensdag 18 april 2007 13:17 schreef Nuna het volgende:
Ik heb nu de Garnier Ambre Solaire gekocht én de 'gratis' aftersun erbij. Nou laat de zon maar komen.
jaquote:Op woensdag 18 april 2007 18:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Heeft Solar Expertise (L'Oréal) ook aftersun?
Het gaat niet om de warmte, maar om de kracht van de zon. Die is in april of zich nog niet zo hoog, maar je had vandaag best kunnen verbranden want de zon heeft de hele dag aan de hemel gestaan.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee als het gaat regenen niet maar als het nou weer is net zoals vandaag, wolken met af en toe zon ertussendoor maar niet warm, moet het dan ook? Of alleen bij een zalige straalblauwe hemel en heerlijk warm weer?
Die voor kinderen beschermen beter. Hogere bescherming tegen UVB (SPF) en UVA. Er zit ook niet van dat vieze parfum in, zoals in de meeste versies.quote:Op woensdag 18 april 2007 18:14 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
O dus die voor kinderen zijn alleen maar duurder? Dat is het enige verschil? Als het niet heel veel verschilt in prijs had ik net zo goed factor 50 kunnen nemen.
Je moet wolken ook zien als een soort filter, dan is zonnebrandcreme echt niet nodig. Gewoon als de zon schijnt en je veel buiten bent zou ik gaan smerenquote:Op woensdag 18 april 2007 18:16 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
[..]
Nee als het gaat regenen niet maar als het nou weer is net zoals vandaag, wolken met af en toe zon ertussendoor maar niet warm, moet het dan ook? Of alleen bij een zalige straalblauwe hemel en heerlijk warm weer?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |