De lotions van Shiseido en Vichy heeft ook een fijne lotion voor het gezicht met SPF20...zit in een klein tubetje.quote:Op vrijdag 13 april 2007 21:10 schreef Ska-te het volgende:
Wat ik lastig vind is dat ik mijn gezicht wel wil beschermen tegen de zon. Maar AL die zonnebrandcreme's zo vet zijn dat ik er puistjes van krijg......
Iemand een tip??????
Same herequote:Op zaterdag 14 april 2007 18:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:
1. Het moet zeker niet vet, plakkerig en kleverig zijn.(Dat is ook de hoofdreden dat ik me nooit insmeer.)
En die plakt bij mij dus welquote:
Check! Alleen gebruik ik factor 20quote:Op zaterdag 14 april 2007 20:44 schreef _Nienna_ het volgende:
Ik zweer bij Garnier Ambre Solaire![]()
[afbeelding]
De spray dus. Plakt niet, niet vettig, trekt direct in. Gewoon wat spuiten, beetje uitsmeren en klaar. Ik houd niet zo van die cremes, met dat intrekken enzo, tussendoor extra smeren wordt meteen een knoeiboel dan. Ik gebruik factor 30, ik verbrand echt ontzettend snel
En de aftersun spray van Garnier ruikt trouwens ook ontzettend lekker vind ikZit in eenzelfde sprayfles, maar is lichtblauw van kleur. Net zo handig
Even in gaan slaan danquote:Op zondag 15 april 2007 11:31 schreef intoxicated het volgende:
[..]
Check! Alleen gebruik ik factor 20![]()
Nu trouwens 2 voor de prijs van een (scheelt je 13,99) bij de Kruidvat![]()
Dan word je voor 80 euro belazerd, want geen enkele creme doet iets met je DNAquote:Op zaterdag 14 april 2007 20:08 schreef PowerPoes het volgende:
Roosje, Er zijn hier genoeg suggesties om uit te proberen, dus ga richting stad en sla in! Je zegt in het topic dat iedereen weer wat anders gebruikt...wat had je dan verwacht? Elk mens ervaart producten anders! ik snap echt even niet waarom je zo lang wacht met het kopen suncare...het is stralend (letterlijk en figuurlijk) weer!
Lancaster heeft zonneproducten gericht op het behoudt van DNA ofzo...vrij prijzige lijn (iets van E80 meen ik)
quote:Op zondag 15 april 2007 14:54 schreef AnnekeM het volgende:
Notenmelk van de Kruidvatruikt heerlijk en trekt ook goed in.
Verder ben ik dol op de after sun van NiveaWel koud uit de koelkast, heerlijk op een licht verbrande huid!
Notenmelk van Kruidvat is echt het meest smerige spul tegen de zon vind ik. Zo dik als pudding, supermoeilijk uit te smeren.quote:Mensen neem in ieder geval GEEN notencreme van het Kruitvat merk, bah! Ik heb een kwartier m'n handen staan wassen en ze zijn nog steeds vet.
Pin me er niet op vast, maar je huid dikker maken kan écht alleen maar door in de zon te gaan liggen en niet onder de zonnebank. Je huid wordt wel bruiner, maar niet dikker. Dikke kans dat als je gaat zonnen toch verbrand omdat je huid nog niet is gewend aan zoveel zonlicht.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Nee, de factor geeft aan hoeveel malen je langer in de zon kan blijven zonder verbranding.
Hoe hoger de factor/SPF, hoe langer je in de zon kan blijven.
Het is pertinente onzin, dat je niet bruin wordt met factor.
Zonnen zonder bescherming is gewoon oerdom. Hell, ik smeer het zelfs dagelijks op mijn gezicht, ook in andere jaargetijden. En dat zou iedereen moeten doen, die geen voortijdige veroudering wenst.
Anyway; voorbruinen ( je huid verdikken ) is altijd verstandig.
Doe dit bij een professionele zonnestudio; liefst 1 waar geen kansloze troela achter de balie staat, maar iemand die haar vak verstaat.
Door eerst gebruik te maken van een paar zonnebaden in een zonnestudio, verdik je je huid, waardoor deze beter tegen straling kan.
Tevens kun je zo verantwoord een kleur opbouwen.
Zonnen is een studio is ook veel veiliger, dan buiten. De zonnebanken hebben namelijk een aangepaste dosis straling die ze afgeven. Buiten weet je nooit hoeveel straling je op je huid krijgt..daarom > SMEREN!
Ik zweer zelf bij alle producten van Australian Gold.
Tja die fout heb ik dus helaas wel gemaakt.quote:Op vrijdag 13 april 2007 13:26 schreef SHE het volgende:
[..]
Het is pertinente onzin, dat je niet bruin wordt met factor.
Zonnen zonder bescherming is gewoon oerdom. Hell, ik smeer het zelfs dagelijks op mijn gezicht, ook in andere jaargetijden. En dat zou iedereen moeten doen, die geen voortijdige veroudering wenst.
Die wordt wel veel genoemd zie ik.quote:Op zondag 15 april 2007 20:45 schreef Judeljuud het volgende:
Ik ben flink verkleurd in de zon vanmiddag. Mét factor 30 van Garnier Ambre Solaire.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |