abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_48306222
I just love Lancaster

Komt altijd als beste uit zonnebrand tests, ruikt lekker, je hebt voor alle huidtypen zonnebrand en speciale ''slimming'' zonnebrand en ook voor tijdens het sporten.

love it

die plantenspuit is ook echt geweldig, wel factor 4. Maar als je snel verbrand kan je hem bijvoorbeeld zo rond 5 á 6 uur opdoen.

Doe ik op me gezicht, lacnôme.

[ Bericht 31% gewijzigd door Jett op 13-04-2007 22:01:49 ]
Op 09-11-2006 23:08 schreef Chriz2k
Jij bent te sexii voor Fok :{w.
pi_48317045
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 21:10 schreef Ska-te het volgende:
Wat ik lastig vind is dat ik mijn gezicht wel wil beschermen tegen de zon. Maar AL die zonnebrandcreme's zo vet zijn dat ik er puistjes van krijg......

Iemand een tip??????
De lotions van Shiseido en Vichy heeft ook een fijne lotion voor het gezicht met SPF20...zit in een klein tubetje.
Ambtenaar in functie? Jeugdpuis in uniform zal je bedoelen!
  zaterdag 14 april 2007 @ 18:36:27 #53
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_48327733
Dit wist ik nog niet:
Het verband tussen cacao en puistjes is een mythe. Je huid lust er juist wel pap van. Kijk daarom bij de aankoop van een nieuwe creme of zonnebrand eens of er cacaoboter in verwerkt zit. Dat maakt je huid elastischer en beter bestand tegen uv-straling.

Jeetje iedereen hier gebruikt weer wat anders, kijk, ik zoek gewoon het beste om niet nog meer beschadiging op te lopen.

1. Het moet zeker niet vet, plakkerig en kleverig zijn. (Dat is ook de hoofdreden dat ik me nooit insmeer.)
2. Het moet een creme zijn die je huid zo jong mogelijk houdt (het liefst verjongt maar dat zal wel niet bestaan ).
3. Welke komt het beste uit de beste/vertrouwbaarste test?
pi_48330296
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 18:36 schreef roosjeroosje1988 het volgende:

1. Het moet zeker niet vet, plakkerig en kleverig zijn. (Dat is ook de hoofdreden dat ik me nooit insmeer.)
Same here Insmeren en dan goed laten intrekken binnen (20 min ofzo) scheelt al een hoop, dan voel je er minder van.. Bovendien moet je eigenlijk ook zo lang wachten voordat het echt gaat werken.
Bij het sporten is dat plakkerige helemaal erg (ik sport buiten)

En verder goed een creme na het zonnen gebruiken (douchen en dan creme is het fijnste vind ik altijd, dan is de zonnebrandcreme er af) of aftersun, ik denk dat dat het beste is tegen huidveroudering: goed hydrateren.
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_48330345
Roosje, Er zijn hier genoeg suggesties om uit te proberen, dus ga richting stad en sla in! Je zegt in het topic dat iedereen weer wat anders gebruikt...wat had je dan verwacht? Elk mens ervaart producten anders! ik snap echt even niet waarom je zo lang wacht met het kopen suncare...het is stralend (letterlijk en figuurlijk) weer!

Lancaster heeft zonneproducten gericht op het behoudt van DNA ofzo...vrij prijzige lijn (iets van E80 meen ik)
pi_48330451
Voor het afhalen van suncare heeft Shiseido een heerlijke cleanser in de suncare lijn zitten! Het is er eentje op oliebasis, dus niet geschikt voor mensen met een hoge sebumproductie!
pi_48331457
Ik zweer bij Garnier Ambre Solaire

De spray dus. Plakt niet, niet vettig, trekt direct in. Gewoon wat spuiten, beetje uitsmeren en klaar. Ik houd niet zo van die cremes, met dat intrekken enzo, tussendoor extra smeren wordt meteen een knoeiboel dan. Ik gebruik factor 30, ik verbrand echt ontzettend snel
En de aftersun spray van Garnier ruikt trouwens ook ontzettend lekker vind ik Zit in eenzelfde sprayfles, maar is lichtblauw van kleur. Net zo handig
pi_48334032
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:44 schreef _Nienna_ het volgende:
En die plakt bij mij dus wel . Zo zie je maar dat het bij iedereen verschilt, ik zweer bij Nivea voor kinderen tegenwoordig.
  zondag 15 april 2007 @ 10:31:55 #59
157031 roosjeroosje1988
pi_48342418
We gaan zo weg en ik heb m'n armen dus ff ingesmeerd met iets dat we nog hadden, en dat plakt en kleeft zó verschrikkelijk! Ik smeer m'n gezicht er maar niet mee in, ik wil niet nog meer onzuiverheden! Mensen neem in ieder geval GEEN notencreme van het Kruitvat merk, bah! Ik heb een kwartier m'n handen staan wassen en ze zijn nog steeds vet.
pi_48343522
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:44 schreef _Nienna_ het volgende:

[afbeelding]

De spray dus. Plakt niet, niet vettig, trekt direct in. Gewoon wat spuiten, beetje uitsmeren en klaar. Ik houd niet zo van die cremes, met dat intrekken enzo, tussendoor extra smeren wordt meteen een knoeiboel dan. Ik gebruik factor 30, ik verbrand echt ontzettend snel
En de aftersun spray van Garnier ruikt trouwens ook ontzettend lekker vind ik Zit in eenzelfde sprayfles, maar is lichtblauw van kleur. Net zo handig
Check! Alleen gebruik ik factor 20
Nu trouwens 2 voor de prijs van een (scheelt je 13,99) bij de Kruidvat
"Anyone who does not agree with me is mentally sick, and should be shot I'm afraid to say."
pi_48347906
quote:
Op zondag 15 april 2007 11:31 schreef intoxicated het volgende:

[..]

Check! Alleen gebruik ik factor 20
Nu trouwens 2 voor de prijs van een (scheelt je 13,99) bij de Kruidvat
Even in gaan slaan dan Ik ben al verbrand terwijl ik me goed ingesmeerd had... Dus nog maar meer smeren, en morgen gauw wat extra zonnebrandcreme halen
The world has three kinds of people: those who make things happen, those who watch what happens, and those who wonder what happened (George Bernard Shaw).
Sieraden en meer, Gingerfantasies.
pi_48348275
Notenmelk van de Kruidvat ruikt heerlijk en trekt ook goed in.

Verder ben ik dol op de after sun van Nivea Wel koud uit de koelkast, heerlijk op een licht verbrande huid!
  zondag 15 april 2007 @ 15:13:06 #63
174925 Judeljuud
Vindt, en gij zult meer zoeken
pi_48348826
Garnier Ambre Solaire voor mij! Heb ook de aftersun daarvan en de spray is echt geweldig!
(Ik sluit me dus aan bij de mensen hierboven )
You were born as an original. Don't die as a copy.
  zondag 15 april 2007 @ 17:29:32 #64
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_48352929
quote:
Op zaterdag 14 april 2007 20:08 schreef PowerPoes het volgende:
Roosje, Er zijn hier genoeg suggesties om uit te proberen, dus ga richting stad en sla in! Je zegt in het topic dat iedereen weer wat anders gebruikt...wat had je dan verwacht? Elk mens ervaart producten anders! ik snap echt even niet waarom je zo lang wacht met het kopen suncare...het is stralend (letterlijk en figuurlijk) weer!

Lancaster heeft zonneproducten gericht op het behoudt van DNA ofzo...vrij prijzige lijn (iets van E80 meen ik)
Dan word je voor 80 euro belazerd, want geen enkele creme doet iets met je DNA
pi_48356728
quote:
Op zondag 15 april 2007 14:54 schreef AnnekeM het volgende:
Notenmelk van de Kruidvat ruikt heerlijk en trekt ook goed in.

Verder ben ik dol op de after sun van Nivea Wel koud uit de koelkast, heerlijk op een licht verbrande huid!
quote:
Mensen neem in ieder geval GEEN notencreme van het Kruitvat merk, bah! Ik heb een kwartier m'n handen staan wassen en ze zijn nog steeds vet.
Notenmelk van Kruidvat is echt het meest smerige spul tegen de zon vind ik. Zo dik als pudding, supermoeilijk uit te smeren.

Morgen maar even die Ambre Solair halen. dat klinkt wel goed.
pi_48358290
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 13:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Nee, de factor geeft aan hoeveel malen je langer in de zon kan blijven zonder verbranding.
Hoe hoger de factor/SPF, hoe langer je in de zon kan blijven.

Het is pertinente onzin, dat je niet bruin wordt met factor.
Zonnen zonder bescherming is gewoon oerdom. Hell, ik smeer het zelfs dagelijks op mijn gezicht, ook in andere jaargetijden. En dat zou iedereen moeten doen, die geen voortijdige veroudering wenst.

Anyway; voorbruinen ( je huid verdikken ) is altijd verstandig.
Doe dit bij een professionele zonnestudio; liefst 1 waar geen kansloze troela achter de balie staat, maar iemand die haar vak verstaat.
Door eerst gebruik te maken van een paar zonnebaden in een zonnestudio, verdik je je huid, waardoor deze beter tegen straling kan.
Tevens kun je zo verantwoord een kleur opbouwen.

Zonnen is een studio is ook veel veiliger, dan buiten. De zonnebanken hebben namelijk een aangepaste dosis straling die ze afgeven. Buiten weet je nooit hoeveel straling je op je huid krijgt..daarom > SMEREN!

Ik zweer zelf bij alle producten van Australian Gold.
Pin me er niet op vast, maar je huid dikker maken kan écht alleen maar door in de zon te gaan liggen en niet onder de zonnebank. Je huid wordt wel bruiner, maar niet dikker. Dikke kans dat als je gaat zonnen toch verbrand omdat je huid nog niet is gewend aan zoveel zonlicht.
  zondag 15 april 2007 @ 20:17:21 #67
157031 roosjeroosje1988
pi_48358455
quote:
Op vrijdag 13 april 2007 13:26 schreef SHE het volgende:

[..]

Het is pertinente onzin, dat je niet bruin wordt met factor.
Zonnen zonder bescherming is gewoon oerdom. Hell, ik smeer het zelfs dagelijks op mijn gezicht, ook in andere jaargetijden. En dat zou iedereen moeten doen, die geen voortijdige veroudering wenst.
Tja die fout heb ik dus helaas wel gemaakt.

Weet iemand misschien een link naar de proffesioneelste zonnebrand test?
  zondag 15 april 2007 @ 20:20:50 #68
21704 SHE
Shaven, not furred
pi_48358579
Onwaar; dikker worden doet je huid OOK onder een zonnebank.
Je huid maakt namelijk echt geen onderscheid tussen opgewekte en natuurlijk UV stralen.

UV-B, zit ook in een zonnebank, net als de gewone zon.
pi_48358826
tvp
  zondag 15 april 2007 @ 20:45:10 #70
174925 Judeljuud
pi_48359583
Ik ben flink verkleurd in de zon vanmiddag. Mét factor 30 van Garnier Ambre Solaire.
  zondag 15 april 2007 @ 20:46:06 #71
157031 roosjeroosje1988
pi_48359628
quote:
Op zondag 15 april 2007 20:45 schreef Judeljuud het volgende:
Ik ben flink verkleurd in de zon vanmiddag. Mét factor 30 van Garnier Ambre Solaire.
Die wordt wel veel genoemd zie ik.
  zondag 15 april 2007 @ 20:47:43 #72
157031 roosjeroosje1988
pi_48359688
Nouja, mijn tijd van nooit insmeren en altijd maar verbranden is in ieder geval voorbij. Ik denk dat ik die van Garnier ga nemen. Heeft die ook een speciale voor je gezicht?
  zondag 15 april 2007 @ 20:50:37 #73
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48359768
Ik heb die Garnier Ambre Solaire factor 30 ook een tijdje gebruikt en vond 'm niet prettig. Niet zozeer omdat ik er niet buin van zou worden, maar meer ivm de samenstelling. Vond het zo vet. Het leek wel of het niet goed introk en had de hele tijd zo'n vies kleverig gevoel.
(Un)masking for the greater good.
  zondag 15 april 2007 @ 21:18:17 #74
174925 Judeljuud
pi_48360768
" Natalie± Ja, ik ken het...maar de spray is beter hoor!
  zondag 15 april 2007 @ 21:20:06 #75
28442 Natalie
Borrelnootje
pi_48360832
Dan ga ik die eens proberen. Thanks voor de tip, Judeljuud!
(Un)masking for the greater good.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')