abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  FOK!Fotograaf donderdag 8 maart 2007 @ 16:21:01 #51
18921 freud
Who's John Galt?
pi_47056554
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:42 schreef Sneeuwvlok het volgende:
TEVEPE'tje,

*Gaat My-crosoft.com oid registreren
Vergeet www.dislectie.nl, www. dysleksie.nl, etc niet...
Ik nuf je seuk!
Ik hier?
If it's free, you're the product!
  donderdag 8 maart 2007 @ 16:32:41 #52
125913 Devolution
Beep beep Richie
pi_47057028
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:42 schreef Sneeuwvlok het volgende:
TEVEPE'tje,

*Gaat My-crosoft.com oid registreren
nee joh. Neem mycrowsoft(y).com . Over je kraai die je Soft(y) genoemd hebt
"You know what Hell really is? It's not lakes of burning oil or chains of ice. It's being removed from God's sight."
  donderdag 8 maart 2007 @ 17:53:03 #53
100008 MeneerMuis
WWE is my life
pi_47060252
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 16:23 schreef Janetje het volgende:
En is dit voor de verandering wel waar?
Ik denk persoonlijk dat de TS het domein heeft opgenomen om er winst mee te behalen. Desalniettemin verdient die het wel een keer vind ik
World Wrestling Entertainment
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:17:57 #54
19440 Maanvis
Centuries in a lifetime
pi_47061101
Tijd voor politie
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
  donderdag 8 maart 2007 @ 18:18:59 #55
93231 Sosa
Bolivian druglord
pi_47061135
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef KroJo het volgende:

[..]

als je toch refereert aan een reel voorval (ook al was dat onder amerikaans recht), probeer dan wel een beetje bij de feiten te blijven ...

Mike Row had zelf na een verzoek tot transfer van de domeinnaam door een advocatenkantoor werkend voor microsoft, gereageerd door te stellen dat hij daarvoor "zeker $10.000 wilde, omdat die domeinnaam dat zeker waard was" ...

dat was echter een overtreding van de voorwaarden voor een .com-domein, namelijk het pogen een domeinnaam met winst-doeleinden door te verkopen aan een rechthebbende:
http://www.icann.org/udrp/udrp.htm
[..]

op basis hiervan kon Microsoft een rechtzaak aanspannen en zou dit zeker gewonnen hebben, als er niet de grote publiciteit kwam die ontstond toen bekend werd dat Microsoft een verder weinig kwaadwillende 17-jarige scholier aanklaagde die een website had met zijn eigen naam ... iets dat toch ook een 'slechte' indruk maakte ...

naar ik meen valt ook de arbitrage van SIDN..nl onder de internationale regels, dus is het vragen van een exorbiant bedrag voor een domeinnaam, juist een grond voor een klager op basis daarvan tot gedwongen transfer te veryoeken ...

wat je juist niét moet doen als eigenaar vane en domeinnaam, is een overdreven hoge vergoeding vragen voor een overdracht (op basis van het belang vand e ander bij die domeinnaam)
Ik geloof dat 'ie er uiteindelijke een Xbox met wat spellen voor gekregen heeft...

Dus wellicht dat TS hooguit wat DVDtjes kan verwachten
I only tell you once. Don't fuck me, Tony. Don't you ever try to fuck me.
pi_47061516
tvp, ben benieuwd
Om aan te geven hoe hoog Erdogan het moederschap acht, gaf hij een voorbeeld uit de praktijk. ''Ik kuste wel eens de voeten van mijn moeder omdat ze naar het paradijs roken. Zij wierp me dan een zedige blik toe en huilde soms.''
pi_47063412
Komt die brief nog of niet?
  donderdag 8 maart 2007 @ 19:41:29 #58
17882 Razor21
Sinds 2001 op Fok!
pi_47063981
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 19:26 schreef Koewam het volgende:
Komt die brief nog of niet?
Ja die komt echt..zou hem gisteren al posten maar ben naar mijn vriendin gegaan..als het goed is ben ik morgenochtend weer thuis en dan post ik hem.

Zo spannend is het trouwens niet wat er in staat begrijp er weinig van...de brief is van een best bekend advocatenkantoor in Amsterdam nee geen Moskofiets.....
Zo Razor21 misschien kunnen we de conducteurs afluisteren" vervolgens hoor je keihard door die trein GRRGG...Hallo hier ...blalblalb @#$%%@.....en iedereen kijkt dan onze kant op ook mijn kant..
pi_47068354
Raar verhaal, ben wel benieuwd hoe het afloopt iig, succes ermee TS.
A king in the making, and the throne is for the taking
So I climb the mountain top and put my stake in
Got the weight of the world on my shoulder
Not a nigga nor a hoodrat bitch can stop me from taking it over
pi_47068647
quote:
Op donderdag 8 maart 2007 16:32 schreef Devolution het volgende:

[..]

nee joh. Neem mycrowsoft(y).com . Over je kraai die je Soft(y) genoemd hebt
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: