Vergeet www.dislectie.nl, www. dysleksie.nl, etc niet...quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:42 schreef Sneeuwvlok het volgende:
TEVEPE'tje,
*Gaat My-crosoft.com oid registreren
nee joh. Neem mycrowsoft(y).com . Over je kraai die je Soft(y) genoemd hebtquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:42 schreef Sneeuwvlok het volgende:
TEVEPE'tje,
*Gaat My-crosoft.com oid registreren
Ik denk persoonlijk dat de TS het domein heeft opgenomen om er winst mee te behalen. Desalniettemin verdient die het wel een keer vind ikquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:23 schreef Janetje het volgende:
En is dit voor de verandering wel waar?
Ik geloof dat 'ie er uiteindelijke een Xbox met wat spellen voor gekregen heeft...quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef KroJo het volgende:
[..]
als je toch refereert aan een reel voorval (ook al was dat onder amerikaans recht), probeer dan wel een beetje bij de feiten te blijven ...
Mike Row had zelf na een verzoek tot transfer van de domeinnaam door een advocatenkantoor werkend voor microsoft, gereageerd door te stellen dat hij daarvoor "zeker $10.000 wilde, omdat die domeinnaam dat zeker waard was" ...
dat was echter een overtreding van de voorwaarden voor een .com-domein, namelijk het pogen een domeinnaam met winst-doeleinden door te verkopen aan een rechthebbende:
http://www.icann.org/udrp/udrp.htm
[..]
op basis hiervan kon Microsoft een rechtzaak aanspannen en zou dit zeker gewonnen hebben, als er niet de grote publiciteit kwam die ontstond toen bekend werd dat Microsoft een verder weinig kwaadwillende 17-jarige scholier aanklaagde die een website had met zijn eigen naam ... iets dat toch ook een 'slechte' indruk maakte ...
naar ik meen valt ook de arbitrage van SIDN..nl onder de internationale regels, dus is het vragen van een exorbiant bedrag voor een domeinnaam, juist een grond voor een klager op basis daarvan tot gedwongen transfer te veryoeken ...
wat je juist niét moet doen als eigenaar vane en domeinnaam, is een overdreven hoge vergoeding vragen voor een overdracht (op basis van het belang vand e ander bij die domeinnaam)
Ja die komt echt..zou hem gisteren al posten maar ben naar mijn vriendin gegaan..als het goed is ben ik morgenochtend weer thuis en dan post ik hem.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:26 schreef Koewam het volgende:
Komt die brief nog of niet?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:32 schreef Devolution het volgende:
[..]
nee joh. Neem mycrowsoft(y).com . Over je kraai die je Soft(y) genoemd hebt![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |