Cheesecake tochquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:01 schreef -Marjo- het volgende:
*alvast inkopen gaat doen voor het baksel
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:05 schreef pirke het volgende:
@CrazyCharlie: afhankelijk van wat het weer wordt rij ik mee of pak ik de motorIk ben niet zo'n mooi weer rijder, woon-werk verkeer door weer en wind, maar naar Delft is een stukkie verder
Dus kan ik het vrijdag laten weten als ik nog mee wil rijden?
Als je ook maar een stukje voor me bewaartquote:
Jaaaaaa!quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:04 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Cheesecake toch![]()
![]()
bewaar een stukje voor mij aub
Je kan het nog een keer postenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:37 schreef An24 het volgende:
Ik had mijn strafadvies eigenlijk voor het nieuwe topic moeten bewaren![]()
Ik ben stout geweest, straf mequote:Op woensdag 7 maart 2007 10:37 schreef An24 het volgende:
Ik had mijn strafadvies eigenlijk voor het nieuwe topic moeten bewaren![]()
Als het jou niet lukt, doe ik het welquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:53 schreef Yoni het volgende:
Ik zal vanavond eens in de kookboeken duiken op zoek naar iets lekkers om te bakken![]()
Waarom zou het mij niet lukken? Ik kan goed bakkenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:31 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Als het jou niet lukt, doe ik het wel![]()
Ga je eindelijk echte brownies proevenquote:Op woensdag 7 maart 2007 14:52 schreef Yoni het volgende:
Maar mensen zat hoor, dus bak ook gewoon iets zou ik zeggen
toch niet allergisch voor chocola of zoquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:49 schreef ..zapper het volgende:
Jummie, ik zal een allergiepilletje slikken.
Oe...lekkerquote:
En jijquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:55 schreef An24 het volgende:
[..]
toch niet allergisch voor chocola of zoLijkt me verschrikkelijk
![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:06 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
En jijJij mag / kan toch wel brownies eten he
![]()
Het is ook nog het enige snoepgoed dat ik echt heeeeeel erg lekker vind..quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:55 schreef An24 het volgende:
[..]
toch niet allergisch voor chocola of zoLijkt me verschrikkelijk
![]()
*insert knuffelsmyliequote:Op woensdag 7 maart 2007 16:14 schreef ..zapper het volgende:
[..]
Het is ook nog het enige snoepgoed dat ik echt heeeeeel erg lekker vind..
Maar lang leve de Xyzal, kan ik chocola eten tot ik er bij neer val
.
Zeker wetenquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:18 schreef An24 het volgende:
[..]
*insert knuffelsmylie
wij gaan aanvallen zondag![]()
Ik heb een autoquote:
Jij zou toch pas 's avonds komen bij het eten??quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik heb een auto
Maar freud gaat zo zeggen dat we weer ontopic moeten zijn en zo
Ik moet een camera upgradenquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:43 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Jij zou toch pas 's avonds komen bij het eten??
O ja 's avonds bij de koffie is een brownie ook niet te versmaden.
Ik heb van niemand last.quote:Op woensdag 7 maart 2007 22:24 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik moet een camera upgradenDat doe ik liever als ik nog voldoende tijd heb eventuele problemen op te lossen. Je ziet me wel verschijnen (maar van mij heb je verder geen last hoor
)
Niet als je je gewoon een keertje wast hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 22:29 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik heb van niemand last.
De meeste hebben last van mij![]()
Ohja en hier mag je wel naartoe van je oudersquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:18 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik heb er zin an.
Ik kom volgende kee-heerquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:26 schreef Skaai het volgende:
[..]
Ohja en hier mag je wel naartoe van je ouders![]()
Ik geloof je niet meerquote:
Hey, nog eerst twee FOK!meets te gaan, deze en eentje op Pinkpop met eenquote:
Zal ik doen hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:38 schreef Skaai het volgende:
He gatver, meisjes.
Maar veel plezier. Geef Shark.bait een klapzoen van me
.
Jammer man! Volgende keer beterquote:Op donderdag 8 maart 2007 17:58 schreef Shadow47 het volgende:
freud, ik moet helaas mijn plekje afstaan aan een ander...
ik heb dan een dubbele afspraak....
Lynx666 is er ook gewoon om 10:00. Ik denk dat zo rond 11:00 iedereen wel binnen is en zijn lappie opgestart heeft. Ik wilde de volgorde van de OP aanhouden, maar strakke tijden ga ik er niet aan zetten. Ik verwacht namelijk dat het binja onmogelijk is om daar aan te houden. Het idee is om rond 11:00 toch echt het eerste onderwerp te beginnen, dan ongeveer rond 14:00 de tweede, rond 16:00 de derde, en dan komt shark na het eten z/w conversie doen.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:25 schreef Re het volgende:
tvp
is er al een betere agenda beschikbaar, wie wat doet wanneer etc?... of gaan we random lopen klooien
Jammer man!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:35 schreef CrazyCharlie het volgende:
Ik moet afzeggen...
Heb het leuke vooruitzicht om zowat het hele weekend op het werk te bivakkeren....gretverrrrr !![]()
Werkt sfeerverhogend, intrekken van verlof enzo...
Psssst, staat in de OP. Kom gewoon aan het einde van de middag, dan zit je wel safe.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:37 schreef PdeHoog het volgende:
Ik kom wel maar alleen 's avonds of er moet duidelijk zijn wanneer het zwartwit-dinges voorbij komt
Mijn baas is daar heel sterk in...ook tactisch timen is hem niet vreemd....quote:
Weet ikquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:37 schreef freud het volgende:
Psssst, staat in de OP. Kom gewoon aan het einde van de middag, dan zit je wel safe.
hmja best rottig inderdaad als je de volle zondag moet werkenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 09:45 schreef CrazyCharlie het volgende:
[..]
Mijn baas is daar heel sterk in...ook tactisch timen is hem niet vreemd....![]()
Hij komt uberhaupt niet, dus als je mee zou rijden, moest je ook werken.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:14 schreef pirke het volgende:
@Crazycharlie: aangezien het heel mooi weer wordt dit weekend, kom ik lekker op m'n donderpoes!
Nog niet eens gezienquote:Op vrijdag 9 maart 2007 11:49 schreef freud het volgende:
[..]
Hij komt uberhaupt niet, dus als je mee zou rijden, moest je ook werken.
Yoyoyo, take it away F-biatch!quote:Op vrijdag 9 maart 2007 13:15 schreef fraubitch het volgende:
t to the v tho the p
*ping*quote:
Er is er maar eentjequote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:13 schreef --Christiaan-- het volgende:
Even een vraagje, als ik op station Delft ben, welke tram moet ik dan pakken?
jawel.quote:Op vrijdag 9 maart 2007 20:10 schreef BrewskieB het volgende:
En, oh ja, Freud. Had ik al gezegd dat ik tijdens het photoshoppen altijd dikke sigaren rook ? Vinden jullie toch niet erg ?
En nemen jullie eigenlijk jullie fotoapparatuur mee ? Ik wel tenminste. Ik ga jullie op de foto zetten.En we moeten in ieder geval een groepsfoto maken, had ik al gelezen op de Alkmaar thread.
Verder neem ik ook mijn Wacom Tekentablet mee. Graphire 4, A5. Ik heb 'm nog niet zo lang en heb er nog niet veel mee gewerkt in photoshop. Maar als iemand 'm even wil uitproberen, dan mag dat![]()
En welke halte moet ik dan pakken=quote:Op vrijdag 9 maart 2007 21:27 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Er is er maar eentje(Tram 1 richting Scheveningen moet je hebben )
Brasserskadequote:Op vrijdag 9 maart 2007 22:00 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
En welke halte moet ik dan pakken=
OK, dan zal het wel lukkenquote:
Ik had eigenlijk verwacht dat Freud dat wel in zijn PM had vermeldquote:
zeker doen. Beter teveel dan te weinig stopcontactenquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:52 schreef Petre het volgende:
ik heb een verlengsnoer met 6 openingen +schakelaar. Kleine moeite om mee te nemen voor mij.. doen?
Ik weet niet of freud daar blij van wordtquote:Op vrijdag 9 maart 2007 23:40 schreef --Christiaan-- het volgende:
Ik probeer er ook zo lang mogelijk te zijn.
Ik ookquote:
Ik ga mijn koekjes bij PdeHoog bakken. Die heeft een grotere ovenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 10:52 schreef PdeHoog het volgende:
[..]
Ik ookIk heb inmiddels vier brownie-recepten
We gaan experimenteren en jullie zijn proefkonijn
9292ov.nlquote:Op zaterdag 10 maart 2007 11:58 schreef --Christiaan-- het volgende:
Hoe lang duurt de traimrit eigenlijk?
En dus gelijk de eer om ze uit te proberenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:03 schreef Yoni het volgende:
[..]
Ik ga mijn koekjes bij PdeHoog bakken. Die heeft een grotere oven![]()
Ah, ik zie het, moet precies 1.30 uur reizen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 12:03 schreef Yoni het volgende:
[..]
9292ov.nl
minuut of vijf vanaf station Delft
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:12 schreef Yoni het volgende:
Het wordt morgen helemaal geen photoshopmeet. Het wordt een verkapte chocola- en snoepmeet!
Zo tegen ouders: ja wat heb je vandaag geleerd daar, hmm ja ik heb geleerd heel veel mogen brownies eten in een minuutquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:14 schreef Yoni het volgende:
PdeHoog, Xilantof en ikke gaan nu beginnen aan mijn "grote chocolade notenkoeken". Daarna komen de brownies
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:46 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Dit alles, maar dan in andere vorm zal morgen ook verschijnen op de meet
(en ja, deze foto is zojuist hier in de keuken van PdeHoog genomen)
Heel verstandigquote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:02 schreef Petre het volgende:
[..]![]()
. Ik neem wel een zéér licht ontbijt
quote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:46 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
OMG we zijn morgen toch maar met 20 m/vquote:Op zaterdag 10 maart 2007 21:46 schreef Yoni het volgende:
[afbeelding]
Dusquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:07 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
OMG we zijn morgen toch maar met 20 m/v
Wat ik nu zie en lees is voor een compleet weeshuis uit de Okraine.
1e set brownies ookquote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:21 schreef Yoni het volgende:
En de koekjes zijn al klaar en zijn lekker![]()
![]()
Die wil ik wel ff uitproberen als het kanquote:Op zondag 11 maart 2007 08:52 schreef Xilantof het volgende:
change of plans...
ik ben er toch ook de hele dag.
@Lynx666: ik neem mijn graphire 3 denk ik ook mee... heb er nog nooit mee gewerkt op mijn apple laptop omdat ie standaard op mijn pc zit. Eens zien wat dat doet enzo. gebruik ik hem niet is er een pennetje vrij.
leukquote:Op zondag 11 maart 2007 11:09 schreef Xilantof het volgende:
't Is het al leuk druk!
Alleen maar eten nog niets gedaanquote:Op zondag 11 maart 2007 11:19 schreef seekfaM het volgende:
[..]
leuk!
ook al wat geleerd
of is het koekjes eten?
Oke ben er over een uurquote:Op zondag 11 maart 2007 14:15 schreef KhaZ het volgende:
Ben er over 20 mins ofzo : )
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |