Mag ik dan komen?quote:Op zondag 4 maart 2007 14:28 schreef shi het volgende:
helaas, ik moet afzeggen, ik werd net gebelt of ik die dag kan werken....
Jup, jij stond erna op de lijst. Best zielig voor Petre als hij nou als enige niet zou mogen komenquote:
hmm anders een tweede ronde organiseren??quote:Op zondag 4 maart 2007 14:44 schreef DarkManta het volgende:
OEH! Leuk dit!
Jammer dat het al vol is, voor fotografie en photoshop zou ik op elk gewenst niveau ook mijn bijdrage willen leveren.
In ieder geval heel veel plezier!
Wie weet laat nog iemand het afweten...quote:Op zondag 4 maart 2007 15:11 schreef --Christiaan-- het volgende:
[..]
Jup, jij stond erna op de lijst. Best zielig voor Petre als hij nou als enige niet zou mogen komen.
hopelijk wel.... ik baal er behoorlijk van dat ik niet kanquote:Op zondag 4 maart 2007 15:57 schreef An24 het volgende:
[..]
Geloof dat dit zowiezo wel de bedoeling was....als dit aanslaat volgende week!
Ik heb nog geen PM gehad.quote:Op zondag 4 maart 2007 19:10 schreef freud het volgende:
Ik zal vanavond even de lijst bijwerken. Het is vanaf Delft CS echt 5 minuten met de tram inderdaad. Als je het adres in je PM hebt gehad, is www.9292ov.nl makkelijk. Ik zal ook mijn telefoonnummer erbij zetten.
Ik denk wij allemaal nog niet.quote:
Hahaquote:Op maandag 5 maart 2007 07:36 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Ik denk wij allemaal nog niet.
Anders gaan we al massaal voor de deur liggen.....
Ja, en nee.quote:Op zaterdag 3 maart 2007 08:20 schreef Puckzzz het volgende:
Op zondag? weten je vader en moeder dat al?
Je vader weet het maar je moeder nog niet?quote:
Ik heb ze verwenst naar de hel en ben dus vrij om ergens anders te eten.quote:Op maandag 5 maart 2007 13:04 schreef robbedoeseos300d het volgende:
Je vader weet het maar je moeder nog niet?
Misschien komt het wel omdat ik BrewskieB heet, Freud.quote:Op maandag 5 maart 2007 19:21 schreef freud het volgende:
De inbox "brewskib" is niet beschikbaar
Kom op mensen...
Je was me net voor!quote:Op maandag 5 maart 2007 21:10 schreef BrewskieB het volgende:
[..]
Misschien komt het wel omdat ik BrewskieB heet, Freud.![]()
Je mag mijn plaats hebben, Zit nu op mijn werk mijn mail te lezen, en aankomend weekend is er een grote MOM implementatie, waar ik geacht wordt bij te zijn.quote:
TNX! en jammer voor je, maar ik geloof idd dat er meer op stapel staanquote:Op maandag 5 maart 2007 22:01 schreef Marc H het volgende:
[..]
Je mag mijn plaats hebben, Zit nu op mijn werk mijn mail te lezen, en aankomend weekend is er een grote MOM implementatie, waar ik geacht wordt bij te zijn.
Veel plezier, en ik pak de volgende wel
Petrequote:Op maandag 5 maart 2007 22:37 schreef Petre het volgende:
[..]
TNX! en jammer voor je, maar ik geloof idd dat er meer op stapel staan
@ freud, pm staat open. lijn 1 stopt voor de deur? stap ik hier ook voor de deur in.
Laptop: check
PS: check
evt. extra scherm: check
quote:Op maandag 5 maart 2007 19:21 schreef freud het volgende:
De inbox "Umberella" is niet beschikbaar
Kom op mensen...
volgens mij is hij hier ook weer een letter vergeten, namelijk een r in umberrella... Freud toch!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 10:08 schreef umberrella het volgende:
[..]
![]()
gaat ie weer uit bij weinig gebruik ofzo :S
had m aanstaan!
Sue me...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 11:23 schreef pirke het volgende:
[..]
volgens mij is hij hier ook weer een letter vergeten, namelijk een r in umberrella... Freud toch!
Waarde Freud,quote:
Wat een straf voor 2 kleine schoonheids foutjes.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef pirke het volgende:
[..]
Waarde Freud,
Bij deze klaag ik u aan voor het niet opletten tijdens de Nederlandse les op de middelbare school waardoor u belastinggeld hebt verspild. Aangezien u niet goed kunt lezen eis ik dat uw rijbewijs wordt ingevorderd totdat u de hele middelbare school opnieuw met succes heeft doorlopen. Daarbij en los daarvan stel ik u verantwoordelijk voor het al dan niet opzettelijk en onterecht beschuldigen van minstens twee personen voor het niet nakomen van een al dan niet gemaakte afspraak, met inachtingneming van artikel 7.2 lid 3 zeggende dat een electronische identiteit rechtsgeldig dezelfde persoon is als de eigenaar ervan. Hiervoor is de eis dat u onmiddelijk uw excuses aanbiedt aan deze personen. Mocht u hier niet binnen drie dagen aan voldoen dan wordt de eis omgezet in een gevangenisstraf van tenminste 5 jaar, waarvan 4 jaar voorwaardelijk, plus een boete ter hoogte van 30.000 euro.
Hoogachtend,
Pirke
Geacht Pirke,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:07 schreef pirke het volgende:
Waarde Freud,
Bij deze klaag ik u aan voor het niet opletten tijdens de Nederlandse les op de middelbare school waardoor u belastinggeld hebt verspild. Aangezien u niet goed kunt lezen eis ik dat uw rijbewijs wordt ingevorderd totdat u de hele middelbare school opnieuw met succes heeft doorlopen. Daarbij en los daarvan stel ik u verantwoordelijk voor het al dan niet opzettelijk en onterecht beschuldigen van minstens twee personen voor het niet nakomen van een al dan niet gemaakte afspraak, met inachtingneming van artikel 7.2 lid 3 zeggende dat een electronische identiteit rechtsgeldig dezelfde persoon is als de eigenaar ervan. Hiervoor is de eis dat u onmiddelijk uw excuses aanbiedt aan deze personen. Mocht u hier niet binnen drie dagen aan voldoen dan wordt de eis omgezet in een gevangenisstraf van tenminste 5 jaar, waarvan 4 jaar voorwaardelijk, plus een boete ter hoogte van 30.000 euro.
Hoogachtend,
Pirke
Done. Yoni en -Marjo- gaan bakkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:48 schreef pirke het volgende:
Geachte Freud,
Het is irrelevant dat u de fout anoniem begaan bent, helemaal nu u schuldig pleit. Echter wil ik een schikking voorstellen: u zorgt voor wat lekkers bij de koffie op 11 maart en ik laat de aanklacht vallen.
Met vriendelijke groet,
Pirke
Ik mag wel ziek zijn, strafadviezen blijven een eitjequote:Op dinsdag 6 maart 2007 12:16 schreef robbedoeseos300d het volgende:
[..]
Wat een straf voor 2 kleine schoonheids foutjes.
We zitten niet in de Joe Naait me steeds in Amerika.
Daarbij An24 is nog ziek dus voordat hij weer buiten staat is de Meet verlopen en staan we met zijn allen voor de vaste deur.
Ik zou zeggen seponeren die handel.
Zal vast wel een oplettende advokaat hier zitten die een vorm fout weet te vinden.
Tjakkaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:46 schreef An24 het volgende:
[..]
Ik mag wel ziek zijn, strafadviezen blijven een eitje
Daarom wil rapporteur de rechtbank in overweging geven dhr FreuD een onvoorwaardelijke straf op te leggen (om te zetten in een taakstraf, wat inhoud dat hij zelf voor lekkers zorgt, al dan niet de afwas voor zichzelf houdt en zelf stofzuigt). Daarnaast pleit An24 voor een deels voorwaardelijke straf met een proeftijd van twee jaar, waarin betrokkene zich houdt aan de voorwaarden van de FOTters dat hij ten minste drie shop meets per jaar organiseert. Deze vorm van therapie zal een positieve cognitieve gedragverandering teweeg brengen, waardoor hij zich in de toekomst als model Fotter zal gedragen.
Mocht de heer FreuD niet aan deze voorwaarden kunnen voldoen, zal raporteur zich in de toekomst onthouden van advies en zich conformeren aan het oordeel van de rechtbank.
Kortom: FreuD is de lul![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |