Prince at half-time show SuperBowl 2007quote:His music has spanned myriad styles; from his early material, rooted in R&B, funk and soul, he has constantly expanded his musical palette throughout his career, absorbing many other genres including new wave, pop, rock, blues, jazz and hip hop. The distinctive characteristics of the early-to-mid 1980s work which brought him to super-stardom (including sparse and industrial-sounding drum machine arrangements, and the use of synthesizer riffs to serve the role traditionally occupied by horn riffs in earlier R&B, funk and soul music) became known as the "Minneapolis sound," which proved heavily influential. He writes, composes and produces most of his music single-handedly, and plays most of the instruments on his albums. Many critics have dubbed him a musical genius because of his versatility, dancing, singing skills, and ability to play various instruments
quote:Fellow musician and Super Bowl performer Billy Joel also at the conference was impressed saying "I think he's brilliant. He's one of the most talented people in the industry today
Bronquote:Either way, it was pretty amazing to have a guy like Prince covering one of our songs - and actually doing it better than we did."
Volgens mij leeft Prince op geruchtenquote:Op woensdag 7 maart 2007 10:04 schreef Devlinsect het volgende:
De geruchten gingen dat hij in Griekenland zou optreden. Uiteindelijk is hier niets van gekomen.![]()
haha, ik denk dat je dat wel goed ziet iddquote:Op vrijdag 9 maart 2007 18:14 schreef Bluezz het volgende:
Die eerste foto, zie ik dat nou goed
Ow en ik hou erg van het nummer The Cross
Ooee die is mooi. Had ik eindelijk genoeg geld bij elkaar gespaard en de beslissing genomen om of deze of die Purple Rain replica te kopen, verkocht ie die dingen niet meer. Dat was balen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:50 schreef Fredgroes het volgende:
Beste concert: waarschijnlijk de aftershow in Parijs 2002 Bataclan. Meest speciale item: Een replica van de habibi gitaar.
[afbeelding]
Hoeveel kost zon gitaar?quote:Op zaterdag 10 maart 2007 22:37 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ooee die is mooi. Had ik eindelijk genoeg geld bij elkaar gespaard en de beslissing genomen om of deze of die Purple Rain replica te kopen, verkocht ie die dingen niet meer. Dat was balen.
Ik geloof dat die PR replica in het begin (toen ie pas te koop was) 5000 dollar was. Daarna was ie gezakt naar 2500, een jaar of 5 geleden ofzo.quote:
Wat heb ik gemist? Wie wat waar?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 01:55 schreef cazzie het volgende:
de ex bandleden van Prince waren goed in vorm in Paradiso![]()
C.O.E.D. (Chronicles Of Every Diva) featuring Sheila E., Cassandra O'Neal, Rhonda Smith,quote:
Deze heb ik gekocht van iemand in frankrijk en hij koste mij 2600 euro inc verzekerd versturen. De gitaar is volledig bespeelbaar.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 23:20 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Ik geloof dat die PR replica in het begin (toen ie pas te koop was) 5000 dollar was. Daarna was ie gezakt naar 2500, een jaar of 5 geleden ofzo.
Ja klopt. Bij de NPG shop en ook online.quote:Op zaterdag 17 maart 2007 22:07 schreef Fredgroes het volgende:
[..]
Deze heb ik gekocht van iemand in frankrijk en hij koste mij 2600 euro inc verzekerd versturen. De gitaar is volledig bespeelbaar.
[afbeelding]
Voor iedereen die niet weet over welke gitaar we het hebben nogmaals het plaatje
Hij heeft nu het model C (de gitaar die in de clip van Alphabet st gebruikt word) te koop staan en de moet 3600 dollar kosten.
Days je bedoeld waarschijnlijk de gitaren die bij de npg shop te koop waren?
Een nieuwe tour???quote:Op zaterdag 24 maart 2007 11:35 schreef cazzie het volgende:
Planet Earth http://www.3121.com/ deze zomer ...
Zou je klunnen vragen of ie er nog zo een heeft? Voor die prijs zou ik wel geinteresseerd zijn.quote:Op vrijdag 23 maart 2007 19:17 schreef Fredgroes het volgende:
ik weet niet of je dat gaat lukken, heb gehoord dat mijn persoon uit frankrijk een mooie brief heeft gekregen van het management van prince om te stoppen met het namaken van de gitaren
En dat worden waarschijnlijk 21 concertenquote:Op zondag 6 mei 2007 02:33 schreef hmmmz het volgende:
Het schijnt dat Prince 7 dagen gaat optreden in Londen
http://www.housequake.com/showthread.php?s=&threadid=85346&perpage=20&highlight=&pagenumber=1
Het is het reisje naar londen eigenlijk wel heel erg waart!quote:Op maandag 7 mei 2007 11:25 schreef warpozio het volgende:
kwijl!
waarom 21 ?quote:
21 = 3x7quote:Op woensdag 9 mei 2007 20:55 schreef Gertdh het volgende:
[..]
waarom 21 ?
ik bedoel, da's absurd!
en hoe gaat ie ze ever allemaal uitverkopen?!
eerder die 21 van 3121quote:Op donderdag 10 mei 2007 09:25 schreef Simpleton het volgende:
[..]
21 = 3x7
De man heeft iets met het getal 7...
Vond het ook al raar. SBS Shownieuws (ja, ik weet hetquote:Op woensdag 9 mei 2007 20:51 schreef hmmmz het volgende:
nee, dat begrijp je verkeerd.
Er wordt gevraagd of dit de laatse keer wordt dat hij in londen speelt. Prince antwoordt dan: "Voor een tijdje, daarom spelen we er nu ook 21 dagen, ik heb wat tijd nodig voor het bestuderen van de bijbel"
Maar stoppen met muziek maken komt totaal niet ter sprake. Lijkt me ook zeer onwaarschijnlijk dat iemand zoals Prince, die in en voor de muziek leeft, zomaar zou stoppen.
linkje naar de persconferentie:
http://www.youtube.com/watch?v=t2wNXo-ksLk
zeven is toch bijbels ofzoquote:Op donderdag 10 mei 2007 09:25 schreef Simpleton het volgende:
[..]
21 = 3x7
De man heeft iets met het getal 7...
ben ik de enigste die denkt dat het ee beetje vergane glorie is?..quote:Op donderdag 10 mei 2007 21:39 schreef Belana het volgende:
wat aftershows ongetwijfeld
en ik denk dat heel Europa wel die kant op vliegt en dat ie het wel uitverkocht krijgt hoor
echt wel. wereldster man
Niks vergane glorie!quote:Op donderdag 10 mei 2007 22:01 schreef Gertdh het volgende:
[..]
ben ik de enigste die denkt dat het ee beetje vergane glorie is?..
ik bedoel, het publiek zal niet jong zijn
Met een beetje gegoogle kon je het pwd ook vinden. Heb al kaarten voor de 3de. probeer zo voor de 4de ook nog (had gister het idee dat die 02 kaarten ook niet de beste plekken waren...)quote:Op donderdag 10 mei 2007 23:21 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Jij hebt vrienden in Engeland met een O2 abonnement!
Jep. over 5 minutenquote:Op vrijdag 11 mei 2007 08:44 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Gaan de tickets nu vandaag in de voorverkoop...?
ik ook niet. sucked altijd die Internet verkoop, zal me niks verbazen als er in de loop van de dag weer kaarten bijkomen...quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:43 schreef Walter_Sobchak het volgende:
En tot op heden nog niets kunnen bestellen....![]()
Ga je ook de 4de dan? Inmiddels zijn er alweer wat concerten bij gekomen heb ik het idee.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 10:58 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoeveel heb je er nodig..? Ik ga zelf voor vier stuks; ik kan er evt. 2 extra doen..?
Heb je ze allevier nodig?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:46 schreef Walter_Sobchak het volgende:
HEBBES! 4 kaarten voor de 9e!
jaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:53 schreef Walter_Sobchak het volgende:
It's your lucky day Anna; ik kon er nog twee bestellen!
Genoteerd; ik kom er op terug als ik ze binnen heb.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 11:58 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
jaaaaaaaahaaaaaaaaaaaa!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Email me maar op:
a.ernsten@versatel.nl
Ja van mij ook!quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:02 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
Genoteerd; ik kom er op terug als ik ze binnen heb.
Heb gewoon kippevel om weer 's naar Prince te gaan; bijna vijf jaar geleden.
Yup, tenzij iemand er echt grof geld voor biedtquote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:07 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Ja van mij ook!
Ik heb na dat laatste concert ook mijn tattoo van het symbol laten zetten![]()
Maar het is zeker dat je de kaartjes voor mij achterhoud?
Anders moet ik echt op zoek naar iets anders
Waarom bestel je extra kaarten als je die toch kwijt wilt raken?quote:Op vrijdag 11 mei 2007 12:20 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ach, gelijk maar gedaan ook. Volgens mij raak ik die sowieso wel kwijt
Wat ik op prince.org en housequake zag waren dat allemaal upper tier kaarten.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 09:55 schreef facedown het volgende:
[..]
Met een beetje gegoogle kon je het pwd ook vinden. Heb al kaarten voor de 3de. probeer zo voor de 4de ook nog (had gister het idee dat die 02 kaarten ook niet de beste plekken waren...)
Neej, gister vrij laat (rond 13:00) nog lower tier vak 102 rij m kunnen krijgen met een o2 pwd.quote:Op vrijdag 11 mei 2007 14:30 schreef Days-Of-Wild het volgende:
[..]
Wat ik op prince.org en housequake zag waren dat allemaal upper tier kaarten.
Het gelukzalige gevoel na afloop: onbetaalbaar. Voor de rest, Eurocard/Mastercard.quote:Op dinsdag 15 mei 2007 22:35 schreef AnnaStesia het volgende:
De kosten die ik tot nu toe gemaakt heb:
2 kaartjes (inclusief reserveringskosten) 115 euro
2 retourtickets easyjet(Amsterdam-Luton,iclusief alles) 217 euro
Hotelovernachting 2 persoonskamer 87 euro
Dan komt daar nog bij een treinkaartje naar Schiphol,kaartje voor de ondergrondse in Londen,en natuurlijk nog eet en drinkgeld,ik denk zelf dat ik daar nog zo`n 100 euro aan kwijt ben.
Dat was wel geodkoper. Alleen gign ik twee keer naar Utrecht, heen en terug met de trein, 2x kaartjes, plus daarna nog 1x Ahoy. al met al ook niet goedkoop. En eten moet je toch, dus of je het nou hier doet of in Londen, dat maakt niet veel uit. Daarom ga ik twee keer, dan verdeel ik de kosten opver 2 avonden. lang weekend, ach dan is het bijna gratisquote:Pffff het is niet goedkoop om Princefan te zijn,als je nagaat dat mijn allereerste concert in 1987 was(Galgenwaard Sign of the times tour) en dat ik toen voor een kaartje 27,50 kwijt was(in GULDENS hahaha)
de 31.21 pond tickets zijn dus al uitverkochtquote:Op woensdag 23 mei 2007 02:15 schreef warpozio het volgende:
Ik zoek op ticketmaster en er staat overal "currently not on sale"
Zijn deze al uitverkocht? Of hoe vind ik tickets?
Dat ziet er wel heel cool uit! Gaaf gezelschap ook!quote:
thanx, maar nog altijdquote:Op woensdag 23 mei 2007 21:14 schreef Hbjr het volgende:
lieve mensen, lieve mensen.. voor een linkje legaal
http://www.ticketmaster.co.uk/event/12003EA8AD6C18D3
Floor is het dichtst bij het podium,ik zit in de upper(2de ring dus) maar het schijnt dat het stadion zo gebouwd is dat zowel 1ste als 2de ring ook goede plaatsen zijn(laten we het hopenquote:Op dinsdag 12 juni 2007 11:52 schreef warpozio het volgende:
Welke zijn de beste plaatsen?
Floor, lower tier of upper tier?
Mail me maar:quote:Op woensdag 13 juni 2007 11:10 schreef warpozio het volgende:
Please enter your promotion password or offer code??????
Dat zal toch niet hequote:Op woensdag 13 juni 2007 11:26 schreef AnnaStesia het volgende:
Overigens worden de geruchten steeds hardnekkiger dat Prince na zijn shows in Londen toch nog wat optredens op het Europese vasteland gaat doen. Hierbij is de kans groot dat hij in oktober ons land aandoet.
Planet Earth komt uit op 16 juli
WIEWWWWW dat wordt sparen als ie in oktober hier komt!!!![]()
![]()
![]()
Ga maar uit van een eurootje of 50. En dan nog je reiskosten natuurlijk, hapje...drankje...quote:Op zondag 17 juni 2007 22:50 schreef De_Brandweer het volgende:
Als hij in Nederland komt moet ik er heen. Hoeveel kost zon kaartje voor zon prince concert ongeveer? Zodat ik genoeg geld opzij kan leggen.
YESSS!!!!quote:Op dinsdag 19 juni 2007 23:33 schreef Wolk het volgende:
Jahoor komt in oktober naar NL
Wij krijgen hem dan ook meerdere keren te zienquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:09 schreef miss-scofield het volgende:
[..]
Wel 'jammer' voor alle mensen die nu mega-veel geld hebben uitgegeven!
Ja bron please! (of komt dit van housequake?)quote:Op woensdag 20 juni 2007 00:23 schreef matthijst het volgende:
Eerst maar eens een bron?
Dear God, niet de ArenA... puhlease...quote:Op woensdag 20 juni 2007 20:04 schreef DrDentz het volgende:
Bron en waar komt ie dan? Als het de ArenA is sterf ik een duizend doden
en graag een officieele want aan simpele geruchten heb ik totaal nietsquote:Op woensdag 20 juni 2007 00:23 schreef matthijst het volgende:
Eerst maar eens een bron?
na afloop van het concert krijgt iedereen de nieuwe CDquote:Op zaterdag 30 juni 2007 20:03 schreef Hbjr het volgende:
las ook in het verhaal dat ticket houders ook de CD gratis krijgen. ik wacht af
Zwaai even naar ons, wij zitten schuin aan de overkant op 103, ook op 1 sept!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef hmmmz het volgende:
whiiiiiiiiiiiiiiiiii ik ben dabei op 1 september
heb via ticketmaster nog lowertrier kaartjes kunnen vinden (112 row F)
Gefeliciteerd!!!!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef hmmmz het volgende:
whiiiiiiiiiiiiiiiiii ik ben dabei op 1 september
heb via ticketmaster nog lowertrier kaartjes kunnen vinden (112 row F)
ben d'r blij mee whiiiiiii![]()
![]()
![]()
Eindelijk ga ik het meemaken om de geniale purperen hoogheid live bezig te zien![]()
Volgens mij krijgen jullie 3121!quote:Op maandag 2 juli 2007 14:20 schreef hmmmz het volgende:
[..]
na afloop van het concert krijgt iedereen de nieuwe CD
http://www.3121.com/quote:Op dinsdag 3 juli 2007 21:09 schreef miss-scofield het volgende:
Volgens mij krijgen jullie 3121!
quote:As well as having taken the innovative step of giving copies of his new album "Planet Earth" away with concert tickets to his London O2 dates
Oh okay... ik had ergens anders gelezen dat ze 3132 weg zouden geven. Vond het al raar..neem aan dat iedereen die thuis al heeft!quote:
Mij ookquote:Op woensdag 4 juli 2007 21:59 schreef hmmmz het volgende:
die andere 2 zijn gelekt via een aantal amerikaanse radiostations, ik stuur je wel ff een PM![]()
ik kan veel dank woorden roepen.. het kan ook anders:quote:Op woensdag 4 juli 2007 21:59 schreef hmmmz het volgende:
die andere 2 zijn gelekt via een aantal amerikaanse radiostations, ik stuur je wel ff een PM![]()
quote:This morning there was joy in my heart 4 I know that I love U so
Scrambled eggs are so boring 4 U're all, all that I wanna know
Kisses never lie when delivered with milk from your lips
Morning glories (never) cry, my love 4 U, baby, drips
Oh, life can be so nice
It's a wonderful world, sweet paradise
Kiss me once, kiss me twice
Life can be so nice, so nice
planet earth? kan je een pm sturen?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:01 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik heb net de titelsong gehoord...DAMN!!! Hij is weer ouderwets goed bezig...heb nog kippevel!
Mag ik 'm ook horen?quote:Op zondag 8 juli 2007 01:01 schreef AnnaStesia het volgende:
Ik heb net de titelsong gehoord...DAMN!!! Hij is weer ouderwets goed bezig...heb nog kippevel!
Hey ik ga ook 18e. En de 17e. Dat wordt dan nummer 21 en 22 qua live optredens.quote:Op maandag 2 juli 2007 21:35 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Gefeliciteerd!!!!
Ik ga 18 augustus![]()
Het wordt voor mij de 15de keer ofzo dat ik hemlive zie,je weet niet wat je meemaakt![]()
ik pm ze in vervolg zelf evenquote:Op maandag 9 juli 2007 17:29 schreef nipeng het volgende:
Ook al zat het gratis bij die krant je mag het spul niet aanbieden.
Dat "PM me" geneuzel wil ik ook niet meer zien.
wij hebben ze ook voor 10 augquote:Op vrijdag 13 juli 2007 10:07 schreef Days-Of-Wild het volgende:
Aftershow tickets zijn besteld 17 & 18 augustus. London baby!!!!!!
Ticketmasterquote:Op zaterdag 14 juli 2007 01:28 schreef warpozio het volgende:
Hoe bestel je aftershow nummers?
Via de ticketmaster site of via 3121?
quote:ik heb ticketsss voooorrrr euhm ah ! 28 augustus. ik besprak op werk en ze zeiden: jij gaat niet naar prince, hoezo niet? je bent er ZO fan van! je moet gaan. plus me mamsie zei nog: ga gewoon.. nou ok
Dus ik heb 2 tickets besteld omdat ik niet alleen wil, voorlopig gaat me ontzichtbare vriend... denk dat ik mijn zus even ga mailen.
oh ik zit upper tier, geen idee of het goede seats zijn, maar ik ben gewoon bij prince.. geweldig!
Owja voor mensen die twijfelen, ik zal je een eerlijk plaatje geven voor 2 personen.
herhaling: deze berekening is alles voor 2 personen
1 x ticket = 31, 21 pond. ( 45.57 euro )
2 tickets zijn 72, 92 pond (106.48 euro )
een overnachting (als je dus geen vliegreis terug kan) is ongeveer 124 euro
2 vliegtickets met alle belastingen erop is 175.20 / 2 = 87.6 per persoon
een quick berekening houd dus in
106.48 + 124 + 175.20 = 405.68 euro.
405.68 / 2 = 202.84 euro.
Geen idee of deze snelle berekening mensen zal afschrikken, overtuigen of irriteren. just trying my best to help.
So far, so pleased....
4 tickets X 31.21 pond = ongeveer 180 euroquote:Op zaterdag 14 juli 2007 15:53 schreef Rnnz het volgende:
Mag ik vragen hoeveel jullie nou ongeveer kwijt zijn voor vliegtuig, overnachting en tickets? Ik probeer toch nog kaartjes te fixen, want ik wil er ontzettend graag naar toe maar volgens mij zal het wel ontzettend duur worden.
Hm, toch aardig duur, vooral de overnachting. Eens ff kijken of ik het kan combineren met een vakantie in Londen.quote:Op zondag 15 juli 2007 13:57 schreef Belana het volgende:
[..]
4 tickets X 31.21 pond = ongeveer 180 euro
2 vliegtickets met easyjet = 150 euro
1 hotelkamer 2 nachten via travellodge 120 pond = ongeveer 200 euro
samen ongeveer 440 euro
ik vind trouwens dat ticketmaster UK momenteel aso bezig is met de kaarten
wij waren als eersten om te bestellen en hebben uppertier en nu waren er ineens lowertier kaarten.
schijnt in de UK common business te zijn...
Arme jij, gelukkig hebben we planet earth nog.quote:Op maandag 16 juli 2007 21:09 schreef Basso het volgende:
wegens andere verplichtingen kan ik waarschijnlijk niet gaan... kaarten staan te koop :S
Wendy EN Lisaquote:Op woensdag 18 juli 2007 21:14 schreef Just_4_fun het volgende:
Hopelijk komt die nog een keer naar Nederland blijft een groot artiest![]()
ze nieuwe cd is wat minder dan ze vorige 3121 maar staan zeker wel paar goede nummers op en Wendy (purple rain cd) is weer terug op de cd te horen![]()
Is zij de promo girl van de parfum 3121 of doet ze nog meer?quote:Op donderdag 26 juli 2007 15:42 schreef AnnaStesia het volgende:
http://www.chelsearodgers.com/index2.html
Parfumerie.nlquote:Op donderdag 26 juli 2007 15:50 schreef AnnaStesia het volgende:
Ook in Nedeland te koop:
http://www.parfumerie.nl/index.php?searchStr=3121&act=doSearch
Wie of wat Chelsea is weet nog niemand,nieuwe liefde? Nieuwe zangeres?
Aan de rechterkant van de pagina staan de filialenquote:Op woensdag 1 augustus 2007 09:05 schreef Devlinsect het volgende:
[..]
Parfumerie.nl![]()
Ook eind augustus af te halen in één van hun filialen in Amsterdam. Laat ik nou niet de adressen kunnen vinden.![]()
Het was ff zoeken. Ben benieuwd naar de unisex geur. Hopelijk niet te zoet...quote:Op woensdag 1 augustus 2007 12:21 schreef AnnaStesia het volgende:
[..]
Aan de rechterkant van de pagina staan de filialen
Als hier iemand is die het geurtje inmiddels heeft, laat ff weten hoe het is!quote:Op woensdag 1 augustus 2007 13:07 schreef AnnaStesia het volgende:
Schijnt een lekker geurtje te zijn,blijft lang hangen.
Dat wordt voor mij een retourtje Amsterdam,of zou het ook in Londen te koop zijn tijdens zijn concerten?
Nee. Je krijgt ze gewoon 1 a 2 weken voor het concert.quote:Op donderdag 2 augustus 2007 18:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb mn kaartjes dus ook nog niet binnen, maar ik heb nog vijf weken te gaan. Ik vraag me af of je op de hoogte wordt gebracht als ze verstuurd zijn..?
appelen en peren verhaalquote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:24 schreef grasmat het volgende:
Het laatste album vind ik erg tegenvallen in vergelijking tot 3121
Nou laat ik het dan zo zeggen: Het laatste album van prince vind ik een ontzettend bagger albumquote:
En waarom dan?quote:Op vrijdag 3 augustus 2007 09:53 schreef grasmat het volgende:
[..]
Nou laat ik het dan zo zeggen: Het laatste album van prince vind ik een ontzettend bagger album
Ryan Air vliegt wel vanuit Charleroi, niet vanuit Brussel...quote:Op donderdag 2 augustus 2007 17:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe gaan jullie eigenlijk? Ik vertrek zelf vanuit Brussel met Ryan Air voor een snelle cityhop voor het concert op zondagavond. Maandagochtend weer terug naar NL en woensdagochtend weer naar London. Maar dan voor wat langer.
Mijn reden,quote:
Neen. Dat staat natuurlijk wel leuk dat Prince zegt dat hij 150 liedjes heeft ingestudeerd en elke dag een compleet andere setlist KAN spelen, maar in de praktijk zal dat nooit gebeuren. Je zou kunnen zeggen dat de helft grotendeels vast staat (of in ieder geval op bijna ALLE concerten gespeeld zal worden). En de andere helft min of meer een variatie is uit een zooi nummers die af en toe voorbij komen (al horen blokjes songs dan weer bij elkaar.. die solo-set heeft hij namelijk woensdag bij het 1ste concert ook gespeeld..)quote:Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Oke hij speelt dus niet iedere avond een compleet andere setlist? Want dat las ik ergens in een vaag Spits/Metro krantje
Daar was ik ook heel blij mee. Net als met "If I was your girlfriend"quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 11:45 schreef Hbjr het volgende:
ik kom alleen voor princehet boeit me weinig wat hij die avond gaat spelen, althans joy in repetition zal wel nice zijn.
ook heel vet dat hij peach deed. hoe is die live? nog meer gitaar solo's erin? of gewoon nog mooier?quote:Op dinsdag 7 augustus 2007 14:52 schreef facedown het volgende:
[..]
Daar was ik ook heel blij mee. Net als met "If I was your girlfriend"![]()
Live klinkt bijna alles beter natuurlijkquote:Op dinsdag 7 augustus 2007 19:57 schreef Hbjr het volgende:
[..]
ook heel vet dat hij peach deed. hoe is die live? nog meer gitaar solo's erin? of gewoon nog mooier?
Het staat nu ook op de FP.quote:Op dinsdag 14 augustus 2007 23:51 schreef cazzie het volgende:
and if i do not need sax i ditch candy ... meneer had weer eens streken
euh, dat is het probleem, de creditcard is van me stiefvader en je moet ID hebben van de creditcard eigenaarquote:Op vrijdag 17 augustus 2007 21:54 schreef AnnaStesia het volgende:
Komt goed hoor!
Mocht je de tickets niet thuis krijgen dan kun je ze afhalen bij de O2,wel de credit card meenemen waarmee je de tickets hebt betaald
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |