kheb 'm nu ook binnenquote:Op dinsdag 6 februari 2007 00:32 schreef Xanne het volgende:
Die 1920x1080 HD mpg van 1,55 GB is zo cool !!! Uh ... wie won de 41-ste SuperBowl? PRINCE!!!
gaaf, zelf zal ik het nooit doen. Zeg... annastesia. Ben jij de beheerder van Itaintover. Zit namelijk de site te bekijken en ik wil best eens kijken of ik kan helpen aan een layout die euh... wat meer browser proof is en er wat mooier uitziet? Zijn geen kosten aan verbonden, tis meer een ding dat ik aanbiedquote:Op dinsdag 6 februari 2007 14:19 schreef AnnaStesia het volgende:
[afbeelding]
Hij lijkt door het licht blauw maar hij is echt zwart.
Hij zit op mijn schouderblad en is ongeveer 15x15 cm,ik heb hem nu bijna 8 jaar en ben nog steeds erg blij met hem
de site werkt bedroevend slecht in firefox... forum is gewoon simpel met een header. niet veel spannendsquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:08 schreef AnnaStesia het volgende:
Nee ik ben gewoon lid,het forum heeft net een nieuwe layout gekregen...issie niet mooi dan?
Dat had ik gehoord van een aantal leden...ik heb met IE geen lastquote:Op dinsdag 6 februari 2007 15:09 schreef Hbjr het volgende:
[..]
de site werkt bedroevend slecht in firefox... forum is gewoon simpel met een header. niet veel spannends![]()
Echt weer iets van USA.quote:Op woensdag 7 februari 2007 13:41 schreef Hbjr het volgende:
menschen.. we krijgen weener gate
http://www.nme.com/news/prince/26282
Several critics and bloggers who watched Prince's half-time performance...
Het is de VS he dus het laatste ..............quote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:26 schreef Hbjr het volgende:
och, ben nu meer benieuwd hoe Weener gate gaat aflopen en of er een langdurig staartje aan komt...![]()
Op ARD liep het in het begin tijdens let's go crazy niet synchroon. Maar bij de amerikaanse uitzending was dit niet het geval en werden er zelfs compleet andere beelden getoond. Dat kwam waarschijnlijk doordat vanwege de regen de eerder opgenomen rehearsal tegelijkertijd werd afgespeeld voor als er iets fout zou gaan en zal er tijdens de ard uitzending waarschijnlijk iemand heel even de verkeerde knop hebben ingedrukt waardoor de eerder opgenomen beelden uitgezonden werden.quote:Op vrijdag 9 februari 2007 15:39 schreef DrDentz het volgende:
Op tv liep het in het begin niet helemaal goed ja, ik dacht hij gaat toch geen playbackshow geven? Maar toen zag je hem wat schreeuwen in de microfoon waar geen geluid uitkwam.. was dus gewoon slecht vertraagd
Hij moet oppassen want Janet Jackson's carriere was in één klap voorbij na Nipplegatequote:Op vrijdag 9 februari 2007 16:26 schreef Hbjr het volgende:
och, ben nu meer benieuwd hoe Weener gate gaat aflopen en of er een langdurig staartje aan komt...![]()
Heb gister een andere MPG gedownload waar het inderdaad wel leek te kloppen (slechts vluchtig gekeken). Bij de een zag ik ook mensen naar het podium rennen en de ander niet, maar dat kan omdat ik het misschien gemist heb vanwege het vluchtige kijken.quote:Op zaterdag 10 februari 2007 14:30 schreef hmmmz het volgende:
[..]
Op ARD liep het in het begin tijdens let's go crazy niet synchroon. Maar bij de amerikaanse uitzending was dit niet het geval en werden er zelfs compleet andere beelden getoond. Dat kwam waarschijnlijk doordat vanwege de regen de eerder opgenomen rehearsal tegelijkertijd werd afgespeeld voor als er iets fout zou gaan en zal er tijdens de ard uitzending waarschijnlijk iemand heel even de verkeerde knop hebben ingedrukt waardoor de eerder opgenomen beelden uitgezonden werden.
Wij luisteren naar zijn muziek en kijken naar zijn optredens. Wij hebben niet al die randzaken die het noodzakelijk maken erover te posten op FOK!quote:Op dinsdag 13 februari 2007 22:10 schreef 1972 het volgende:
/offtopic
Waarom is het Wack Jacko topic al bij #23 en dit topic pas bij #2????![]()
Lovesexy was erg gaaf, fantastische sfeer, podium en opbouw van de set. Maar het mooiste blijft toch 2 x paradiso in '95.quote:Op woensdag 14 februari 2007 12:23 schreef wdn het volgende:
[..]
Om meteen met de deur in huis te vallen! Wat was jullie beste optreden dat jullie hebben gezien?
Iedere keer dat ik daar over moet denken is het lastig. Ikzelf heb hem vaak gezien maar 1988 Lovesexy-tour blijft iets speciaals![]()
Een vroegere vriend van mij had die single ook (maar dan zonder sticker :-) ). Mooiste item is te moeilijk om te kiezen.quote:Plus: wat is jullie moeste item in de collectie? Mijn 2 dingetjes zijn de 5 cd set van Crystal Ball in een ronde doorzichtige box (wat heb ik daar lang naar uitgekeken totdat CB uitkwam zeg). En mijn singeltje van Bambi (ben nog niemand tegengekomen die die heeft) met prijssticker van 4 gulden 50 erop![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |