abonnement Unibet Coolblue
  donderdag 2 augustus 2007 @ 14:59:29 #251
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52046008
http://www.youtube.com/watch?v=e6o43U4U0SM

Beelden van het eerste concert van gisteravond...KICKUUUUHHH!!!!!!
pi_52046030
Aaaahhhh ik wil hem NU bekijken.
Maar zit op mijn werk
pi_52049151
Mooi, filmpjes opgeslagen.

Nu eerst maar ff die vliegreis boeken en uitzoeken waar die O2-arena precies ligt.
Calmer than you are
pi_52050509
Hoe gaan jullie eigenlijk? Ik vertrek zelf vanuit Brussel met Ryan Air voor een snelle cityhop voor het concert op zondagavond. Maandagochtend weer terug naar NL en woensdagochtend weer naar London. Maar dan voor wat langer.
Calmer than you are
pi_52050889
Ik wil ook Echt gave filmpjes!!
M'n zus heeft de kaartjes inmiddels binnen, zien er gaaf uit zeg!! Tenminste niet zo saai als onze 'normale' kaartjes!!
I ♥ PB
pi_52050929
Ik heb mn kaartjes dus ook nog niet binnen, maar ik heb nog vijf weken te gaan. Ik vraag me af of je op de hoogte wordt gebracht als ze verstuurd zijn..?
Calmer than you are
  donderdag 2 augustus 2007 @ 19:13:55 #258
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_52052587
Ik baal zoooooo ontzettend dat ik er niet heen ga. Zeker nu na die filmpjes op youtube
Ik hoop dat het op dvd uitgebracht wordt, dan heb ik tenminste nog íets...
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_52061063
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 18:01 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Ik heb mn kaartjes dus ook nog niet binnen, maar ik heb nog vijf weken te gaan. Ik vraag me af of je op de hoogte wordt gebracht als ze verstuurd zijn..?
Nee. Je krijgt ze gewoon 1 a 2 weken voor het concert.

Overigens komen er weer goede kaartjes vrij bij ticketmaster, "golden circle" tickets die niet verkocht zijn denk ik. Vandaag dus nog 2 floor tickets (C2) kunnen scoren voor a.s. zaterdag (ga ook al morgen).
*access denied*
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 08:04:29 #260
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52064443
In de arena schijnt het dat je je "slechte" kaarten ook nog kunt omruiilen tegen betere.
Ik zit upper en probeer lower tickets te krijgen.

Veel plezier alvast voor degene die vandaag/morgen gaan.
Laat ff een verslagje achter hier
pi_52065409
Het laatste album vind ik erg tegenvallen in vergelijking tot 3121
pi_52065831
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:24 schreef grasmat het volgende:
Het laatste album vind ik erg tegenvallen in vergelijking tot 3121
appelen en peren verhaal
pi_52066016
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:44 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

appelen en peren verhaal
Nou laat ik het dan zo zeggen: Het laatste album van prince vind ik een ontzettend bagger album
pi_52067044
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 09:53 schreef grasmat het volgende:

[..]

Nou laat ik het dan zo zeggen: Het laatste album van prince vind ik een ontzettend bagger album
En waarom dan?
pi_52071773
quote:
Op donderdag 2 augustus 2007 17:45 schreef Walter_Sobchak het volgende:
Hoe gaan jullie eigenlijk? Ik vertrek zelf vanuit Brussel met Ryan Air voor een snelle cityhop voor het concert op zondagavond. Maandagochtend weer terug naar NL en woensdagochtend weer naar London. Maar dan voor wat langer.
Ryan Air vliegt wel vanuit Charleroi, niet vanuit Brussel...
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 13:48:32 #266
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52072596
Wj vilegen vanut Amsterdam met British airways naar Heathrow.
  vrijdag 3 augustus 2007 @ 22:20:13 #267
88775 HuubTuub
slurfmannetje
pi_52085926
quote:
Op vrijdag 3 augustus 2007 10:33 schreef Devlinsect het volgende:

[..]

En waarom dan?
Mijn reden,
Ik vind het bagger omdat het voor geen meter op gang komt. Planet Earth heeft een redelijke opbouw, Guitar volgt goed en is ook een goed nummer maar Somewhere here on earth is een directe domper.
The one U wanna C zit er wel weer lekker in, dan weer 3 slappe nummers. Chelsea Rodgers gaat wel op de herhalingen in het nummer na. Lion of Judah is chaotisch en vermoeiend om naar te luisteren. Revelation is nietszeggend, net als de 3 eerdere slappe nummers met een ontzettend hoog EO gehalte.

Jammer maar helaas.
could you just [i]not[/i] breathe?
  zondag 5 augustus 2007 @ 00:03:01 #268
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_52108746
Ik wou nog wat filmpjes op youtube bekijken van de london shows.... Zijn ze allemaal weg! Lekker hoor, die copyright removal.
Nothing is real and nothing to get hung about
pi_52152118
Zo. Ook weer terug uit Londen.

Vrijdag al vroeg naar de O2 gegaan (deur open 18u), niet echt nodig omdat iedereen natuurlijk aangewezen plaatsen heeft. Na het controleren van je kaartje krijg je meteen "Planet Earth" mee, simpel kartonnen hoesje (niet zoals ie hier in de winkel ligt met hologram hoesje). Drinken/eten mag niet mee, ook een flesje water niet, die mag je dan weer NA de ingangscontrole kopen

Plaatsen opgezocht (BK102 row N), goed zicht op het podium ongeveer ter hoogte van de "krul" van het symbol. Concert begon rond 20.45, beetje vreemde opening met "down by the riverside" (zonder prince),
de blazerssectie kwam vanuit de zaal het podium oplopen (beetje havenzangers idee -> daar bij de waterkant...) Nou ligt 't O2 natuurlijk aan het water... Tja... Daarna kwam Prince 't podium op en begon met "Satisfied", vond ik ook raar. Het grootste deel van het publiek komt toch voor de hits, en zo'n langzame opener werkte ook niet echt. Eigenlijk was het hele concert een beetje rommelig. Prince verdween redelijk vaak, deed dan weer een "encore" en verdween dan weer na 1 a 2 nummers. Lang wachten ook tussen de encores, hele band het podium af en weer weg door de zaal. Dat haalde behoorlijk de vaart uit het concert. Bij het eerste deel van het concert was het geluid ook niet echt best, soms verstond je niet wat hij zong, later werd het wel iets beter, maar verre van ideaal (das misschien het probleem van zo'n stage in het midden, speakers naar alle kanten gericht, dat gaat wel lekker galmen..)

Al met al toch wel weer leuk natuurlijk

Setlist 3 aug (gepikt van prince.org)

01. Down By The Riverside
02. Satisfied
03. Cream
04. U Got The Look
05. Musicology
06. Play That Funky Music
07. Wonderful World
08. Joy In Repetition
09. Anotherloverholenyohead (feat. Rock Lobster)
10. Peach
11. Lolita
12. Black Sweat
13. Kiss
14. I Feel For You
15. Controversy (feat. Housequake chant)

Encore 1
16. Purple Rain

Encore 2
17. Crazy (feat. One Nation Under A Groove chant)
18. Let's Go Crazy

Encore 3
19. Take Me With U
20. Guitar.

Zaterdag later naar de O2 gegaan. Voorprogramma van Nikka Costa bijna helemaal gemist, maargoed, eten was ook belangrijk :-) Dit keer hadden we floor tickets. Nog even snel gescored 2 dagen voordat we vertrokken (er komen in de dagen voor de concerten steeds (goede!) kaartjes vrij!) Ditmaal Blok C2 rij Q Wij nog zoeken ergens halverwege blok C2, bleek dat rij P & Q VOOR rij A te zijn geplaatst. We zaten dus op de 2de rij, recht voor de punt van het symbol. Leuk natuurlijk, voor 31.21 pond nog dichter bij het podium dan de VIP tickets a 235 pond. Concert nu dus van een hele andere kant gezien, en Prince die regelmatig op 2m van je neus een gitaarsolo weggeeft

Dit concert zat een beter in elkaar dan het concert van vrijdag. Betere opbouw en veel minder rustpunten waardoor de energie in de zaal behoorlijk hoog bleef.

Setlist 4 aug (gepikt van prince.org)

01. Let's Go Grazy
02. Take Me With You
03. Guitar
04. Shhh!
05. Musicology
06. Prince and the Band
07. Pass The Peas
08. Play That Funky Music
09. Sexy Dancer ("Le Freak")
10. I Feel 4 U
11. Controversy
12. What A Wonderful World
13. Cream
14. U Got The Look
15. If I Was Your Girlfriend
16. Pink Cashmere
17. Lolita
18. Black Sweat
19. Kiss
20. Purple Rain

Encore 1

21. Little Red Corvette
22. Raspberry Beret
23. Sometimes It Snows In April

Encore 2

24. Crazy
25. Nothing Compares 2 U

Bij de eerste encore kwam Prince alleen terug het pobium op, die drie nummers deed hij in z'n eentje op z'n gitaar. Erg cool. 't geluid was ook beter op zaterdag, misschien omdat we zowat IN de speakers stonden.

Al met al weer 2 leuke Prince concerten gezien, zaterdag vond ik duidelijk beter dan vrijdag, de setlist in deze volgorde werkt vele malen beter, merkte je ook aan het publiek.. Al zijn het wel behoorlijk wat "casual" concertgangers die eigenlijk alleen z'n grootste hits kennen, de sfeer is dan ook anders dan ik gewend ben van Nederlandse concerten. Veel geklaag dus op de plee dat Prince zo weinig hits speelt.

"... yeah, there was cream.. there was kiss.. o yeah, and purple rain of course, but i didn't know the rest..."

"...when he started with let's go crazy, i thought, this is gonna be f*cking awesome, but after that...."

Boeit mij dan weer niet, hoe minder hits hoe beter

Overigens beide "aftershows" geskipped. Had geen zin om na het concert nog 3 uur opgepropt te staan om Prince MOGELIJK te zien optreden. Achteraf goede beslissing want vrijdag heeft hij z'n gezicht helemaal niet laten zien. En zaterdag maar 5 minuten (wel een show van Nikka Costa)..

Veel plezier voor iedereen die nog gaat... Misschien toch nog een keer in September....
*access denied*
pi_52152271
Ik ben toch zooooooo jaloers op je
Geweldig lijkt me om mee te maken, vooral dat 2e concert!
pi_52154294
Oke hij speelt dus niet iedere avond een compleet andere setlist? Want dat las ik ergens in een vaag Spits/Metro krantje
standaarddrinker
pi_52154720
quote:
Op maandag 6 augustus 2007 23:06 schreef DrDentz het volgende:
Oke hij speelt dus niet iedere avond een compleet andere setlist? Want dat las ik ergens in een vaag Spits/Metro krantje
Neen. Dat staat natuurlijk wel leuk dat Prince zegt dat hij 150 liedjes heeft ingestudeerd en elke dag een compleet andere setlist KAN spelen, maar in de praktijk zal dat nooit gebeuren. Je zou kunnen zeggen dat de helft grotendeels vast staat (of in ieder geval op bijna ALLE concerten gespeeld zal worden). En de andere helft min of meer een variatie is uit een zooi nummers die af en toe voorbij komen (al horen blokjes songs dan weer bij elkaar.. die solo-set heeft hij namelijk woensdag bij het 1ste concert ook gespeeld..)

Ten op zichte van andere bands natuurlijk een behoorlijk andere setlist (daar zijn concerten vaak voor 99% een kopie van een eerdere show, incl. grappen met het publiek..)

Dat was ook een beetje het probleem van de show op vrijdag. Naar mijn idee een totaal verkeerde opbouw en een rommelige setlist/uitvoering. Geen structuur te bekennen in ieder geval.. 't leek een beetje bij elkaar geraapt, desalniettemin toch leuk (maar ik heb wel veeeel beter gezien van Prince...)
*access denied*
pi_52155318
Ik zou het wel leuk vinden want dan hoor je ook eens nummers die hij normaal nooit live speelt. Maarja, iedere bezoeker wil natuurlijk sowieso Purple Rain horen.
standaarddrinker
pi_52163185
ik kom alleen voor prince het boeit me weinig wat hij die avond gaat spelen, althans joy in repetition zal wel nice zijn.
"I don't know quotes" -Quoteless
pi_52168678
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 11:45 schreef Hbjr het volgende:
ik kom alleen voor prince het boeit me weinig wat hij die avond gaat spelen, althans joy in repetition zal wel nice zijn.
Daar was ik ook heel blij mee. Net als met "If I was your girlfriend"
*access denied*
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 15:26:17 #276
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52169761
En sometimes it snows in april mmmjammie!!
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 16:45:28 #277
24188 Belana
kloon van belana
pi_52172233
ik heb nog 4 kaarten te koop voor de 11e, tegen de gewone prijs, het zijn higher tier kaarten ik geloof rij J. als iemand interesse heeft mail me dan even op belana.ot apestaartje gmail.com
stormy waters...
sailin'
pi_52177310
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 14:52 schreef facedown het volgende:

[..]

Daar was ik ook heel blij mee. Net als met "If I was your girlfriend"
ook heel vet dat hij peach deed. hoe is die live? nog meer gitaar solo's erin? of gewoon nog mooier?
"I don't know quotes" -Quoteless
  dinsdag 7 augustus 2007 @ 23:25:09 #279
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52183843
Die van vanavond is volgens mij de beste setlist tot nu toe:
prince on stage at 9,
Little red corvette
Raspberry beret
Never take the place of your man Alphabet street
Sometimes it snows in april
All of the above acoustic
Band come on
Cream
Twinz have new hair compared to 1st night
You got the look
Musicology
maceo blow your horn
Freaks on this side
Funky london
Above as chants-people on stage
Pass the peas
Very fit girl on stage!
Play that funky music- audience member singing!
i feel for you
Controversy
Much better lighting than 1st show-more of a vegas party atmosphere
People off stage
Housequake (short)
Short break
the beautiful ones (on acoustic piano)
Prince is wearing a black sleeveless shirt and black headband
How come you don't call me any more (a p as before)
Condition of the heart (a p)
Do me baby (a p)
I wanna be your lover ( p. plus band)
Condition of the heart
pi_52183935
quote:
Op dinsdag 7 augustus 2007 19:57 schreef Hbjr het volgende:

[..]

ook heel vet dat hij peach deed. hoe is die live? nog meer gitaar solo's erin? of gewoon nog mooier?
Live klinkt bijna alles beter natuurlijk Het was niet een superlange versie, maar wel een lekker gitaarnummer! De versie bij de MTV awards in Berlijn, waar Mayte van het podium aflazert (stagedived ) vond ik wel beter.
*access denied*
  zondag 12 augustus 2007 @ 16:13:27 #281
24188 Belana
kloon van belana
pi_52306680
ow jongens wat was ie goed
beter nog dan 5 jaar geleden
ok, toen stond ik er met mijn neus bovenop, dat was cool, maar ik vond het echt zo'n geweldige set
* Belana gaat ff uitrusten van een wild weekend london
stormy waters...
sailin'
  dinsdag 14 augustus 2007 @ 23:51:07 #282
85985 cazzie
i am online therefore i am
pi_52377032
and if i do not need sax i ditch candy ... meneer had weer eens streken
  woensdag 15 augustus 2007 @ 21:52:55 #283
31303 Frozen
Nothing in particular
pi_52404087
quote:
Op dinsdag 14 augustus 2007 23:51 schreef cazzie het volgende:
and if i do not need sax i ditch candy ... meneer had weer eens streken
Het staat nu ook op de FP.
Prince blijft Prince...
Nothing is real and nothing to get hung about
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 20:52:32 #284
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52460955
Nog 1 nachtje slapen!!!!
pi_52461116
ik heb me tickets nog niet, hoe fucked up is dit gewoon? ik word een beetje zenuwwachtig
"I don't know quotes" -Quoteless
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:20:20 #286
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52461669
Waneer ga je?
pi_52462018
28 augustus!
"I don't know quotes" -Quoteless
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 21:54:34 #288
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52462631
Komt goed hoor!
Mocht je de tickets niet thuis krijgen dan kun je ze afhalen bij de O2,wel de credit card meenemen waarmee je de tickets hebt betaald
pi_52465453
quote:
Op vrijdag 17 augustus 2007 21:54 schreef AnnaStesia het volgende:
Komt goed hoor!
Mocht je de tickets niet thuis krijgen dan kun je ze afhalen bij de O2,wel de credit card meenemen waarmee je de tickets hebt betaald
euh, dat is het probleem, de creditcard is van me stiefvader en je moet ID hebben van de creditcard eigenaar
"I don't know quotes" -Quoteless
  vrijdag 17 augustus 2007 @ 23:40:48 #290
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_52466509
OOOOOOOOh damn alleen voor Freaks on This Side en Pass the Peas had ik al wel toch willen gaan.
Heeft ie the Ride en Days of Wild ook in zn repertoir deze ronde?
Ik hoop ooit Pussy Control live te zien hoor.
Zucht.
*Gaat morgen alle oude Prince cd's weer eens afstoffen en luisteren, ,en vooral de leuke live bootlegjes dan*

Dat nieuwe ding heb ik nu toch zeker 3 keer gedraaid en daar zal t ook wel bij blijven.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_52474174
och, ik snap het gezeik rond om musicology, 3121 en planet earth niet. Het zijn gewoon goede albums en al die mensen die zeiken dat het geen sign o times is, who cares? He did that in the past... nu schuift hij verder
"I don't know quotes" -Quoteless
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 12:18:55 #292
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_52474961
Ik heb het over het laatste album.
Als je dat echt Prince waardige muziek vind dan ben je artiesten-doof geworden en vind je gewoon zonder meer alles wat ie doet goed.
Ik verwacht zeker niet dat ie album na album een geniale plaat maakt maar dit is echt een heel nietszeggend geheel hoor.
Er staat niet 1 nummer op dat ik echt de moeite vind helaas.
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_52476753
Chelsea rogders vind ik zeker goed te noemen, the lion of judah vind ik heel goed. The one u wanna c is een heerlijke no-brain plaat om te luisteren. Enige plaat die ik wat minder vind is resolution, maar dat komt door de lyrics.

En ja.. ik vind het prince waardige muziek, omdat prince schrijft waar hij op dat moment zin heeft. en ik gok dat meneer nu een statement wilt maken? (you go prince!) De reden dat ik prince knuffel is omdat elke album uniek en dat soms fans spontaan van bruggen gaan springen omdat ie iets als Choas And Disorder of the black album uitbrengt vind ik echt heel grappig.

Owja: ja, ik heb echt elke prince album geluisterd. Veel bootlegs niet, maar dat komt omdat ik geen prince ga luisteren die klinkt alsof hij in een echo grot zit

Mmm, ook niet helemaal waar.. ik heb Exodus en Gold nigga nog niet beluisterd, maar die krengen zijn zeldzaam. New power soul daartegen wel

[ Bericht 25% gewijzigd door Hbjr op 18-08-2007 14:11:03 ]
"I don't know quotes" -Quoteless
  zaterdag 18 augustus 2007 @ 18:44:02 #294
176471 oh-oh
Sure...fine...whatever...
pi_52482247
NPS is dan ook een van zijn hele leuke nieuwe albums.
Ik vind gewoon niet automatisch alles goed omdat Prince het toevallig uitbrengt...
Ik heb me vandaag nog eens laten gaan met de One Night Alone box, staat al jaren mooi te zijn op de kast maar is zeker het luisteren wel waard bedacht ik net onder de schoonmaak.
Ik ga niet van een brug springen omdat een album niet goed is, maar ik ga t zeker niet zondermeer goed vinden vanwege de uitvoerende artiest.
Ik ben overigens wel blij voor t prinsje dat dr mensen zijn die zn laatste album wel goed vinden hoor, zou sneu zijn als iedereen het bagger zou vinden toch?
Op dinsdag 20 december 2011 03:07 schreef minthy het volgende:
Zelfs ik zou oh-oh doen, alleen al op basis van haar postgedrag en ui O+
'Outside of a dog, a book is man's best friend. Inside of a dog it's too dark to read.'
( Groucho Marx )
pi_52499942
Het is toch al zo vaak geweest dat prince een album uitbrengt waar 2 of 3 echt goede nummers op staan en de rest maar een beetje opvulling is.... Ik ben al lang blij als er weer 1 vet nummer op staat
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:12:09 #296
128046 AnnaStesia
Superfunkycalifragisexy
pi_52510607
Het was in 1 woord G E W E L D I G!!!!!!!!!!!!!!!!!
Ik heb een prachtig concert meegemaakt en een nog betere aftershow waarbij ik vooraan stond...ik stond gewoon 3 meter bij Prince vandaan,dat is me nog nooit gelukt,op een gegeven moment ging hij handjes geven en op 5 cm heb ik hem gemist maar dat geeft natuurlijk niet.
Ik heb een geweldige dag gehad,ik ben 36 uur op pad geweest en heb maar 2 uurtjes geslapen vanacht en ben dus redelijk gebroken maar het is het waard geweest,dubbel zelfs!
Het is dat mijn portemonee het niet toelaat anders zat ik er volgende week weer,maar ja Londen is natuurlijk niet ff naast de deur

Oh ja...vliegen...GEWELDIG!
Ik snap nu achteraf niet waar ik zo bang voor was,het is prachtig.

setlist concert:
Down by the riverside
3121
Girls and boys
1999
Peach
Shhh
Cream
U got the Look
Musicology
Sign O' the Times
Partyman
Alphabet St
D.M.S.R
Erotic city
Nasty Girl
When doves Cry
Head
Pop Life
Raspberry beret
instrumental break
Sexy Dancer
Le Freak
I feel 4 U
Controversy
Wonderful world
Purple Rain

Concert was wel kort,21.25 begonnen en om 22.55 was het klaar.

Aftershow duurde langer
  zondag 19 augustus 2007 @ 21:13:38 #297
102865 One_conundrum
zeg maar Conundrum
pi_52510660
Vertel meer over de aftershow dan, ik hang aan je lippen
"Vanity, definitely my favorite sin. . . ."
pi_52512288
Ik hoorde dat mensen behoorlijk teleurgesteld waren na dat concert, omdat het zo kort was. Heb je daar nog iets van gemerkt?
pi_52512339
Partyman, mijn favo Prince nummer
standaarddrinker
pi_52514836
wow, mooie setlist annastesia... ik heb echt veel zin
"I don't know quotes" -Quoteless
abonnement Unibet Coolblue
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')