abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zaterdag 10 maart 2007 @ 21:51:02 #276
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_47136573
Het enige plaatje dat er zit is de lens.
quote:
Further, the [b]built-in iSight has a plastic lens, is fixed-focus, and uses a CMOS Active pixel sensor, rather than the CCD used in the external iSight.
pi_47136616
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 21:40 schreef Anthraxx het volgende:
Wat lulde je dan 30 topics geleden over een plaatje?
Dat was de totale voorkant, waar een transparant plaatje in zit waar de iSight doorheen kijkt. Maar ik heb niks weggedaan hoor
pi_47136855
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 19:45 schreef sefer het volgende:
Shit, ik heb net mijn macbook laten vallen en nu doet de dvdspeler raar
Oh, dat had ik ook. Ik heb mijn iBook een keer uit mijn hoogslaper laten vallen. Godzijdank werd toen de val gebroken door het naast mijn bed staande wasrekje waar ie op viel. De iBook heeft een fikse deuk aan de zijkant waar ie het rekje raakte, maar da's dan ook het enige wat ie eraan over heeft gehouden. Alleen toen het dus net gebeurd was, blokkeerde bij mij de combidrive. Er zat gewoon fysiek iets in de weg waardoor ik er geen cd/dvd meer in kon schuiven. Is dat bij jou ook het geval of is het iets anders ?

Ik heb het bij mij opgelost door er voorzichtig met een concertkaartje in te poeren, en toen ontsloot ie zichzelf weer en was de blokkade opgelost. Als dat het bij jou is, zou ik zeggen, steek er eens voorzichtig een concertkaartje in.
It's my party and I'll cry if I want to.
pi_47136931
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 18:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

En krijg jij je IMAP aan de praat met je UVA-mail? Hang hier nog steeds aan dat irritante webmail omdat ik met mijn UVANET-id niet kan IMAP-en.

Plazes ken ik niet; zelf het 's ff gaan checken.
Heb je Plazes al gecheckt ?

En nee, ik lees mijn UvAmail gewoon online. Ik gebruik Mail sowieso niet. Ik vind het fijn om mijn Gmail zo in de Gmail opmaak te lezen, dat alles met hetzelfde onderwerp samen gearchiveerd wordt. Ik ben dat nu zo gewend dat ik die twee dagen dat ik Mail gebruikte me vreselijk zat te ergeren. Maar, ik kan je dus niet helpen.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 22:00:53 #280
13783 Anthraxx
When you see the robot, drink!
pi_47136953
Bij gebrek aan een concertkaartje kun je eventueel ook een OV jaarkaart, NS treinkaartje, identiteitsbewijs of rijbewijs proberen.
pi_47137588
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 19:03 schreef Rock-shocker het volgende:

[..]

Ik heb ook heel lang in de clinch gelegen om mijn UvA mail via Mail te ontvangen. ik kon de handleidingen steeds maar niet vinden. Ik heb uiteindelijk de jongens van het IC maar gemaild of ze me een direct linkje konden sturen. Misschien kan je dat ook even doen.
Ja, ik heb die handleidingen allang gevonden maar mijn UVANETID geeft continu 'verkeerd wachtwoord', terwijl ik met hetzelfde ID verder overal op kom.

Just to be sure: heb je deze servers ook..?

Server inkomende post: imap.uva.nl
Server uitgaande post: smtp2.uva.nl
Calmer than you are
pi_47137860
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:00 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Heb je Plazes al gecheckt ?

En nee, ik lees mijn UvAmail gewoon online. Ik gebruik Mail sowieso niet. Ik vind het fijn om mijn Gmail zo in de Gmail opmaak te lezen, dat alles met hetzelfde onderwerp samen gearchiveerd wordt. Ik ben dat nu zo gewend dat ik die twee dagen dat ik Mail gebruikte me vreselijk zat te ergeren. Maar, ik kan je dus niet helpen.
Plazes gecheckt en geinstalleerd. Nu nog op zoek naar contacts....
Calmer than you are
pi_47139176
Ik durfde dat toen niet, ik was bang dat ik mijn OV ofzo erin kwijt zou raken. .

Ik heb momenteel ook een lelijk plastic ding aan mijn sleutelbos hangen. Het is een sleutelhanger van ABN Amro, bedoeld voor mensen die veel zeilen, bijvoorbeeld om aan het sleuteltje van je buitenboordmotor te hangen zodat die blijft drijven als je 'm perongeluk in het water laat vallen. Ik heb echter een immense sleutelbos, die van z'n levensdagen niet zal blijven drijven aan dat lelijke groene ding, maar ik heb het eraan hangen bij wijze van het opbouwen van positief drijfkarma, omdat ik er heilig van overtuigd ben dat met mijn onhandigheid, het een kwestie van tijd is voor ik mijn sleutelbos een keer in de gracht laat vallen. Mijn werk is aan de gracht en ik zet mijn fiets altijd aan de reling van de brug daar vast, en ik weet zeker dat ik een keer mijn sleutels ga laten vallen. Vandaar het lelijke plastic ding. .

Hmm, nu ik dit hele verhaal uitgetikt heb heeft het toch een stuk minder met pinpassen en combidrives te maken dan toen ik verzon dat het een relevant verhaal was om te vertellen.
pi_47139237
Hoi audrey
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:02:09 #285
693 ChOas
** Warning: Choking hazard **
pi_47139284
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik durfde dat toen niet, ik was bang dat ik mijn OV ofzo erin kwijt zou raken. .

Ik heb momenteel ook een lelijk plastic ding aan mijn sleutelbos hangen. Het is een sleutelhanger van ABN Amro, bedoeld voor mensen die veel zeilen, bijvoorbeeld om aan het sleuteltje van je buitenboordmotor te hangen zodat die blijft drijven als je 'm perongeluk in het water laat vallen. Ik heb echter een immense sleutelbos, die van z'n levensdagen niet zal blijven drijven aan dat lelijke groene ding, maar ik heb het eraan hangen bij wijze van het opbouwen van positief drijfkarma, omdat ik er heilig van overtuigd ben dat met mijn onhandigheid, het een kwestie van tijd is voor ik mijn sleutelbos een keer in de gracht laat vallen. Mijn werk is aan de gracht en ik zet mijn fiets altijd aan de reling van de brug daar vast, en ik weet zeker dat ik een keer mijn sleutels ga laten vallen. Vandaar het lelijke plastic ding. .

Hmm, nu ik dit hele verhaal uitgetikt heb heeft het toch een stuk minder met pinpassen en combidrives te maken dan toen ik verzon dat het een relevant verhaal was om te vertellen.
Toch leuk verhaal, neuken ?
"I contend that we are both atheists. I just believe in one fewer god than you do.
When you understand why you dismiss all the other possible gods, you will understand why I dismiss yours."

[Stephen Roberts]
pi_47139309
CHOAS IK WAS EERDER BARBAAR!
pi_47139525
.

Hoi heren.
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:11:14 #288
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47139641
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 23:02 schreef tonks het volgende:
CHOAS IK WAS EERDER BARBAAR!
Nee hoor, dat was ik. Mwoehaha.
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:11:38 #289
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47139655
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:16 schreef Walter_Sobchak het volgende:

[..]

Ja, ik heb die handleidingen allang gevonden maar mijn UVANETID geeft continu 'verkeerd wachtwoord', terwijl ik met hetzelfde ID verder overal op kom.

Just to be sure: heb je deze servers ook..?

Server inkomende post: imap.uva.nl
Server uitgaande post: smtp2.uva.nl
Hmm. Ben jij student of medewerker? Want volgens mij zit er wel wat verschil tussen. Bovendien is mijn uva mail POP en geen IMAP. Maar echt veel verstand heb ik er natuurlijk niet van
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
pi_47139685
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 23:11 schreef Sjoewe het volgende:

[..]

Nee hoor, dat was ik. Mwoehaha.
Moet je weer effe je territorium komen afplassen ? .
pi_47139721
Stomme sjoewe
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:14:41 #292
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47139752
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 23:12 schreef AudreyHepburn het volgende:

[..]

Moet je weer effe je territorium komen afplassen ? .
Ja dat.

En als aanstaande MBP eigenaar even om de hoek kijken
** Die nacht ist vorbei, ein neuer Tag beginnt. Alles sprung. Stadtkind. Berlin. **
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:15:09 #293
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47139768
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 22:59 schreef AudreyHepburn het volgende:
omdat ik er heilig van overtuigd ben dat met mijn onhandigheid, het een kwestie van tijd is voor ik mijn sleutelbos een keer in de gracht laat vallen. Mijn werk is aan de gracht en ik zet mijn fiets altijd aan de reling van de brug daar vast, en ik weet zeker dat ik een keer mijn sleutels ga laten vallen.
Dat gevoel klinkt me heel bekend in de oren.

Twee dingen in de gaten houden:

1) Als je overdag je fiets aan een brug vastzet: goed opletten bij elke beweging die je maakt. Ik ga dan standaard een minuutje in ignore-all mode.
2) Als je gaat zuipen: zet je fiets niet, ik herhaal, niet, aan zo'n ding vast.

Maar da's natuurlijk nogal moeilijk in een stad als Amsterdam
Als je niets te zeggen hebt, kan je maar beter je bek houden | Records | Last FM | PSN: Private_Jarhead | WOOHOO, DRESS BLUES WITH A SWORD!
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:16:35 #294
141482 Q.
JurassiQ
pi_47139833
Hoi Au3. Als ik mijn fiets bij de gracht neerzet zorg ik dat er een werf onder zit want ik vertrouw mezelf ook niet en ik heb geen reservesleutels. Nergens van. .
For great justice!
pi_47139834
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 23:14 schreef Sjoewe het volgende:
En als aanstaande MBP eigenaar even om de hoek kijken
I have that effect on people.

Serieus: beste marketing truc voor Apple ever: enthousiaste meisjes met iBooks.
pi_47139877
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 23:16 schreef Q. het volgende:
Hoi Au3. Als ik mijn fiets bij de gracht neerzet zorg ik dat er een werf onder zit want ik vertrouw mezelf ook niet en ik heb geen reservesleutels. Nergens van. .
Structuur is oké
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:17:45 #297
40093 Rock-shocker
No Charms Allowed
pi_47139888
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 23:16 schreef Q. het volgende:

Nergens van. .
Ik ook niet
pi_47139918
Haha sjoewe kan toch geen kindjes meer maken als hij die laptop eenmaal heeft.
pi_47139992
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 23:18 schreef tonks het volgende:
Ik zeg het je, Macs hebben geen nadelen.

. Hoe 1337, een Mac als anticonceptie. .
  zaterdag 10 maart 2007 @ 23:21:10 #300
55154 Sjoewe
Time. Space.
pi_47140023
quote:
Op zaterdag 10 maart 2007 23:18 schreef tonks het volgende:
Ik maak liever iPodjes
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')