quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:44 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik zie sowieso heel vaak Macs in reclames. Met name de PB en de iBook zijn erg populair. Even een stagaire het appeltje eraf laten photoshoppen, en klaar is Kees..
* verkapte "ik kijk stiekum GTST"-post.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:47 schreef TwyLight het volgende:
Mijn zusje kijkt soms goede tijden en daar hebben ze ook altijd een witte sticker over het logo bij de macbooks
Ik ben eens hard aan het nadenken, maar ik kan geen enkele Nederlandse acteur bedenken die zo enorm cocky als de Mac-guy kan zijnquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:44 schreef TwyLight het volgende:
Nee. Nederlandse acteurs, of geen acteurs.
UvA inmiddels. En als ik in de kantine sta kan ik een of ander open netwerk van een hotel in de buurt gebruiken.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:54 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
How's life..? Nog steeds op de UU?
Ik wist hetquote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:53 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
* verkapte "ik kijk stiekum GTST"-post.
En krijg jij je IMAP aan de praat met je UVA-mail? Hang hier nog steeds aan dat irritante webmail omdat ik met mijn UVANET-id niet kan IMAP-en.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 17:57 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
UvA inmiddels. En als ik in de kantine sta kan ik een of ander open netwerk van een hotel in de buurt gebruiken.. Het UvAnetwerk is een beetje irritant, doet het niet overal. Maar dan parasiteer ik gewoon op dat open netwerk. Blijft leuk. Altijd een beetje een kadootje, als je ergens * zomaar * internet hebt.
Heeft een van jullie ook Plazes ? Kan je tracken waar je geweest bent enzo. En kijken waar je vrienden met hun laptops uithangen.. Ik gebruik het altijd om te kijken wie van mijn vrienden ook in de bieb zit, en dan gaan we over Plazes berichtjes sturen en samen lunchen.
Ik heb ook heel lang in de clinch gelegen om mijn UvA mail via Mail te ontvangen. ik kon de handleidingen steeds maar niet vinden. Ik heb uiteindelijk de jongens van het IC maar gemaild of ze me een direct linkje konden sturen. Misschien kan je dat ook even doen.quote:Op zaterdag 10 maart 2007 18:06 schreef Walter_Sobchak het volgende:
[..]
En krijg jij je IMAP aan de praat met je UVA-mail? Hang hier nog steeds aan dat irritante webmail omdat ik met mijn UVANET-id niet kan IMAP-en.
Plazes ken ik niet; zelf het 's ff gaan checken.
Waarom laat je hem dan ook vallenquote:Op zaterdag 10 maart 2007 19:45 schreef sefer het volgende:
Shit, ik heb net mijn macbook laten vallen en nu doet de dvdspeler raar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |