abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47015458
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:28 schreef du_ke het volgende:
Ja dat gaat het bij mij ook worden (voor de eerste keer geloof ik).

Op de 66e dag van het jaar D66 stemmen is wel een goed excuus .
Ik heb er ook om zitten dobbelen hoor. Wellicht is het goed om de provincie eens te heroverwegen.
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:35:24 #77
166007 HL_Dog43
Knowledge is free
pi_47015680
SP Natuurlijk.Snap uberhaupt niet waarom er zoveel VVD stemmers zijn.Wel jammer dat men de partij steunt die het land afgelopen jaren heeft verkloot.
ISLAMOFOBIA IS THE NEW NAZISM
pi_47015702
Het is inderdaad mooi dat de regering geen meerderheid gaat halen (**afkloppen) als we kijken naar de landelijke peilingen + fok!-peilingen.
Lawamena hitihala Lawamena haulala
pi_47015822
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef HL_Dog43 het volgende:
SP Natuurlijk.Snap uberhaupt niet waarom er zoveel VVD stemmers zijn.Wel jammer dat men de partij steunt die het land afgelopen jaren heeft verkloot.
Precies. Kankeren op paars, en dan met name het financiele beleid, en dan wel de minister van Financien zo weer op zn oude plekje terug zetten onder 3 kabinetten Jan Peter.
La derecha oprime, la izquierda libera
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 14:39:55 #80
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_47015851
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef EricT het volgende:
Het is inderdaad mooi dat de regering geen meerderheid gaat halen (**afkloppen) als we kijken naar de landelijke peilingen + fok!-peilingen.
Nou, wat is dat toch mooi...4 jaar geen beleid.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_47015889
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:26 schreef Bolkesteijn het volgende:
Gemeentelijke herindelingen zijn puur voer voor ambtenaren. Het betreft de organisatie van de overheid op lokaal niveau. Het is beter om dan vanuit zakelijke overwegingen te kiezen dan vanuit kinnesinne tussen de inwoners van diverse gemeenten. Ik vind het altijd een beetje kinderachtig als mensen hier tegen zijn, of ze moeten echt met zakelijke argumenten komen.
Er was een waslijst aan zakelijke argumenten. Overigens verkondigde VVD-minister Remkes ongeveer een jaar geleden nog dat herindelingen niet aan gemeenten opgedrongen moesten worden.

Balemans was de belichaming van de politieke lafheid van de VVD in de herindelingskwestie in mijn provincie (Overijssel), overigens samen met senator Van Heukelum die namens zijn partij vóór de plannen stemde, maar daarbij aangaf dat 'dergelijke plannen een volgende keer zorgvuldiger' moesten. Met andere woorden: onderkennen dat de herindelingsplannen rammelen aan alle kanten, maar er toch VOOR stemmen.

Ik zie juist dat Balemans in Utrecht op plek 3 is terechtgekomen. Ronduit zorgwekkend lijkt me dat. Hij zal straks maar gedeputeerde worden. Ik heb nu alvast met Utrecht te doen.
pi_47015900
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef Mike het volgende:

[..]

Dhr. Balkenende heeft het record meeste kabinetten in 4 jaar al gebroken, dat lukt hem nu vast nog een keer.
pi_47015914
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Precies. Kankeren op paars, en dan met name het financiele beleid
Kankeren op de staat van de collectieve voorzieningen. Met de economische groei was niets mis.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
pi_47015939
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:39 schreef Mike het volgende:

[..]

Ach dat zijn we wel gewend de afgelopen jaren . Vooral het eerste jaar Balkenende was een groots succes qua het uitvoeren van nieuw beleid.
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47015967
Heb D'66 gestemd in Utrecht.

Heeft er iemand in Noord-Holland op de nummer 3 van de PvdA gestemd (T. Talsma)? Dat was mijn vroegere conrector en het is echt een lul.
pi_47015968
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef EricT het volgende:
Gelukkig zijn de fokpeilingen niet betrouwbaar (du_ke klopt ook even af).
Als het niet wil branden moet je beter stoken.
pi_47016029
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:41 schreef Tikorev het volgende:

[..]

Kankeren op de staat van de collectieve voorzieningen. Met de economische groei was niets mis.
Door te snijden in collectieve voorzieningen (VVD Methode) schep je geen vooruitgang in je collectieve voorzieningen. Je hoort die rechtse rukkers altijd over de uitgave van paars. Maar wel VVD blijven stemmen. VVD was ook paars. VVD ging over de financien van paars.
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 14:45:53 #88
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_47016076
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:41 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Dhr. Balkenende heeft het record meeste kabinetten in 4 jaar al gebroken, dat lukt hem nu vast nog een keer.
Dat die kabinetten spaak liepen, lag niet aan Balkenende, maar aan de drama's die we D66 en LPF noemen.

Het lijkt me toch wel eens prettig om 4 jaar wat stabiliteit te zien en dat moet lukken met het huidige kabinet. Mits er in de Eerste Kamer ook een meerderheid komt.
In some matters there's no reality, only perception. Truth exists, but people have a vested interest in not knowing it.
pi_47016130
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:44 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

Door te snijden in collectieve voorzieningen (VVD Methode) schep je geen vooruitgang in je collectieve voorzieningen.
Misschien kun je daar beter een eigen topic voor openen en voorbeelden geven want dat is wel een hele boude stelling.
De grote steden veranderen in sociaal compleet geruïneerde multiculturele getto's. Een blijvende herinnering aan falend links beleid....
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 14:47:16 #90
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_47016133
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:42 schreef du_ke het volgende:

[..]

Ach dat zijn we wel gewend de afgelopen jaren . Vooral het eerste jaar Balkenende was een groots succes qua het uitvoeren van nieuw beleid.
En dat lag dus niet aan het CDA of aan de VVD. Dat het in 2002 roerig was wil nog niet zeggen dat het dat nu ook moet zijn.
pi_47016148
Groen Links
Falling feels like flying
Until you hit the ground...
Last.fm Twitter
pi_47016158
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:45 schreef Mike het volgende:

[..]

Dat die kabinetten spaak liepen, lag niet aan Balkenende, maar aan de drama's die we D66 en LPF noemen.

Het lijkt me toch wel eens prettig om 4 jaar wat stabiliteit te zien en dat moet lukken met het huidige kabinet. Mits er in de Eerste Kamer ook een meerderheid komt.
Vergeet Verdonk vooral niet in het rijtje met drama's
pi_47016254
VVD

En als het om het echie gaat doe ik wel weer CDA, want die Rutte vind ik maar een flapdrol, een nietsnut.
pi_47016432
Ik heb geen vertrouwen meer in de politiek dus ik ga niet stemmen.
Audaces fortuna juvat
  woensdag 7 maart 2007 @ 14:59:39 #95
129873 Marjan_K
I used to dream
pi_47016585
SP
Or maybe something I thought
  woensdag 7 maart 2007 @ 15:03:06 #96
15967 Frollo
You know I am a righteous man
pi_47016705
Ik ga vanavond pas stemmen maar ik heb alvast D66 in de poll gekozen.
pi_47016720
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 14:55 schreef Colnago het volgende:
JUIST dan zou je moeten stemmen. Enige excuus dat ik kan bedenken is te lui zijn om naar het hokje te lopen.
pi_47016805
quote:
Nou, dan ben je stoer
Deze zomer wordt u aangeboden door ... God - Visje (het christelijke zusje van Loesje )
  Moderator woensdag 7 maart 2007 @ 15:07:19 #99
1212 crew  Mike
Excellent!
pi_47016856
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 15:03 schreef LeeHarveyOswald het volgende:

[..]

JUIST dan zou je moeten stemmen. Enige excuus dat ik kan bedenken is te lui zijn om naar het hokje te lopen.
Precies. En zelfs dat is een behoorlijk tragisch excuus.
pi_47016889
quote:
Aggut, meid, nee...
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')