Je kan maximaal maar met 1 volmacht stemmen en daar moet die van jezelf bijzitten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:23 schreef Jurgen21 het volgende:
Nog twee volmachten in de wacht gesleept.
3x CDA dus
Tegenvallen tenopzicht van de tweedekamer verkiezingen misschien wel ja, maar ze zullen nog altijd een flinke winst boeken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:15 schreef Kaalhei het volgende:
Ik voorspel dat de uitslag voor de SP gaat tegenvallen.
Ik mocht drie keer stemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef feessie het volgende:
[..]
Je kan maximaal maar met 1 volmacht stemmen en daar moet die van jezelf bijzitten.
Volgens mij mag je inderdaad 3 keer stemmen.quote:
Nee, je kan met 2 volmachten stemmen (+ de stem van jezelf).quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef feessie het volgende:
[..]
Je kan maximaal maar met 1 volmacht stemmen en daar moet die van jezelf bijzitten.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:07 schreef Godlike02 het volgende:
Ik kan niet stemmen vanaf dit ipadres!
Wie is mijn collega?![]()
Typisch inderdaad.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:18 schreef Kabouter_Krulleput het volgende:
D66 (wederom goed vertegenwoordigd op Fok!, maarja..)
Ik twijfel nog heel erg tussen die 2quote:
De underdog is altijd coolquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:24 schreef du_ke het volgende:
[..]
Ik twijfel nog heel erg tussen die 2.
Al weet ik zeker dat ik op een verliezende partij ga stemmen.
Dat dan weer wel natuurlijk. Bij referenda stem ik ook altijd op de verliezende optiequote:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:43 schreef du_ke het volgende:
[..]
Dat dan weer wel natuurlijk. Bij referenda stem ik ook altijd op de verliezende optie![]()
Ja mijn mening is bij referenda over het algemeen beter dan die van het plebs.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:50 schreef kroegtijger het volgende:
[..]gelukkig dat je een goed onderbouwde reden hebt waarom je daarop stemt
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |