Ik denk dat PSV een Stam, Davids, Sneijder best zou willen hebben.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:08 schreef TerroRobbie het volgende:
Kwalitatief betere spelers dan PSVWie dan?
Dat moet de eerste echte fout worden van Koetje.quote:
PSV heeft al een aardig solide verdediging. Alex is beter dan stam nu. En ook op het middenveld heeft PSV niet te klagen met Cocu en Simons, al zouden ze een bijtertje in sommige wedstrijden wel kunnen gebruiken. Maar een Sneijder pas niet in de PSV tactiek.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:11 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV een Stam, Davids, Sneijder best zou willen hebben.
Hope so.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me af of Koeman het gaat verkloten hoor....
Sneijder, maar dat is dan ook meteen de enige die voetballend een versterking zou zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:11 schreef Lennox het volgende:
[..]
Ik denk dat PSV een Stam, Davids, Sneijder best zou willen hebben.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:07 schreef devv05 het volgende:
Wij hebben kwalitatief betere spelers, maar wat koop je daarvoor als ze het keer op keer niet waarmaken.
Aissati, Kluivert, Kromkamp....quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:13 schreef SiemeN het volgende:
[..]
Dat moet de eerste echte fout worden van Koetje.
Het hangt er een beetje vanaf hoe het aankoopbeleid van PSV bepaald gaat worden, denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:16 schreef HeatWave het volgende:
Ik vraag me af of Koeman het gaat verkloten hoor....
Dat heeft niet zoveel impact gehad. Als Farfan vertrekt en hij haalt Denneboom zou dit gewoon ontzettend dom zijn.quote:
Mag je ook kiezen welk vakquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:58 schreef Aanvoerder het volgende:
De rest van het seizoen gewoon elke wedstrijd op zich bekijken en gewoon proberen elke wedstrijd te winnen. Niet naar de titel lonken en niet naar de concurrentie kijken en niet aan de play-offs denken. Gewoon voetballen om te winnen.
Meer vraag ik niet de rest van dit seizoen.
Oh ja, en LAZIO bij de eerste 4 in Italie en ik verdien een gratis AJAX SCC voor komend seizoen.
In de maand maart heb jij je SCC voor volgend seizoen ook al bij elkaar gespaard of niet dan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:58 schreef Aanvoerder het volgende:
De rest van het seizoen gewoon elke wedstrijd op zich bekijken en gewoon proberen elke wedstrijd te winnen. Niet naar de titel lonken en niet naar de concurrentie kijken en niet aan de play-offs denken. Gewoon voetballen om te winnen.
Meer vraag ik niet de rest van dit seizoen.
Oh ja, en LAZIO bij de eerste 4 in Italie en ik verdien een gratis AJAX SCC voor komend seizoen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In de maand maart heb jij je SCC voor volgend seizoen ook al bij elkaar gespaard of niet dan? [afbeelding]
quote:8/3/2007 - Heitinga: nog niet klaar voor buitenland
(Gepost door RvN)
Vorig seizoen wilde hij nog vertrekken, toen hij het moeilijk had onder Danny Blind. Onlangs verlengde Heitinga echter zijn contract bij Ajax tot 2011. De verdediger heeft zich hervonden onder Ten Cate. 'Ik ben 23 jaar, de stap die je dan zet is belangrijk. Ik heb er lang over nagedacht en uitgebreid gesproken met het thuisfront en de technische staf van Ajax. Mijn conclusie was dat ik nog niet klaar ben voor het buitenland. Ik ben ambitieus. Ik wil naar een topclub. Maar ik heb niet het idee dat ik daar als een gewaardeerde speler zou binnenkomen en dat ik daar altijd zou spelen. Mijn ontwikkeling zou stokken. Vorig seizoen speelde ik slechts negentien competitiewedstrijden, dit seizoen speel ik alles. Die lijn wil ik doortrekken. Als ik straks in drie jaar honderd wedstrijden in Ajax 1 heb gespeeld, dan heb ik een bepaalde status en ben ik er meer klaar voor dan nu' aldus Heitinga in een groot interview in de nieuwe Voetbal International.
Fiorentina wilde hem, die doen het ook best aardig de laatste 2 jaar hoorquote:Op donderdag 8 maart 2007 13:45 schreef BoNi het volgende:
Er is natuurlijk ook geen concrete interesse van een topclub, dus dit soort opmerkingen zijn makkelijk gemaakt.
Maar Heitinga is op dit moment wel de speler met de meeste beleving en inzet, kan een deel van de selectie nog wat van leren!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |