Alweer aankopen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef RayMania het volgende:
Ik blijf mij maar vasthouden aan het eerste seizoen van Barcelona onder leiding van Ten Cate en Rijkaard. Dat was ook dra-ma-tisch. Daarna twee keer kampioen en de Champions League gewonnen. Met de nodige aankopen moet Ajax er in augustus gewoon staan, eigenlijk eerst nog in de playoffs.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien moeten we Peter Bosz 8 maanden laten rondlopen bij de club. Kan hij mooi analyseren wat er mis is en een plan van aanpak opstellen.
Op korte termijn vind je inderdaad geen betere spelers dan Huntelaar, Gabri, Davids, Stam, Sneijder en Perez. Waarom komt het er niet uitquote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef zjroentje het volgende:
Het is vooral frustrerend, omdat het materiaal gewoon aanwezig is.
Aankopen zijn mijns inziens ook niet nodig, op een linksback misschien na dan.quote:
Verdediger erbij is geen overbodige luxe. Linksback positie is niet dubbel bezet, en zonder Grygera missen we een echte centrale verdediger. Alleen Vermaelen, Heitinga en Stam, maar dat is te weinig.quote:
Aankopen zijn juist wel nodig. Een backup voor de linkback positie( iemand die meer een verdiger is als Urby en die ook centraal kan spelen) , een centrale verdediger, een controlerende middenvelder en een rechtsbuiten sowieso. En dan nog vervangers indien Huntelaar en/of Sneijder vertrekken. Het wordt tijd om door te selecteren.quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:01 schreef zjroentje het volgende:
[..]
Aankopen zijn mijns inziens ook niet nodig, op een linksback misschien na dan.
Met deze selectie moet je gewoon kampioen worden.
de start van PSV was ook niet zo best.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:37 schreef RayMania het volgende:
[..]
PSV heeft ook een terugval gehad tegen Roda JC, AZ en Sparta, en ook nog een slechte wedstrijd in de beker tegen Go Ahead. PSV is nog oppermachtig, maar niet meer zoals in 2004-2006, vind ik. Hopelijk volgend seizoen een veel spannender seizoen, met in ieder geval het aanhaken van Ajax. Puntverlies tegen clubs als Excelsior, Sparta, Heerenveen thuis, moet echt vermeden worden.
Dat zeggen we elk jaar. En elk jaar hebben we goede hoop, maar ook elk jaar wordt het verprutst.quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:56 schreef RayMania het volgende:
Ik blijf mij maar vasthouden aan het eerste seizoen van Barcelona onder leiding van Ten Cate en Rijkaard. Dat was ook dra-ma-tisch. Daarna twee keer kampioen en de Champions League gewonnen. Met de nodige aankopen moet Ajax er in augustus gewoon staan, eigenlijk eerst nog in de playoffs.
Oi..quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:57 schreef Nashje het volgende:
Hallo lieve Ajaciedjes van me
[..]
Dat zeggen we elk jaar. En elk jaar hebben we goede hoop, maar ook elk jaar wordt het verprutst.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 20:58 schreef Jasza het volgende:
En dan noemen ze kneusje Borst ons de schande van Europa, moet je nu ned 1 opzetten
Stel je het gezicht van Scheringa ff voorquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef Riro het volgende:
Ik kon een flinke lach niet onderdrukken inderdaad
En de gezichten van iedereen hier om me heenquote:Op donderdag 8 maart 2007 20:59 schreef jna het volgende:
[..]
Stel je het gezicht van Scheringa ff voor![]()
Wat stel me niet aan, je wil zeggen dat ze de eerste 25 minuten niet helemaal werden overlopen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:04 schreef Sethje het volgende:
stel je niet aan jasza...az komt hier wel bovenop hooor..zie ze nog makkelijk op 3-2 of 3-3 komen en anders maken ze het in de thuiswedstrijd wel af
Ben bang voor ze dat ze Martins thuis niet tegen houdenquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:09 schreef Sethje het volgende:
Ja ze werden overlopen maar az heeft de kwaliteiten om hier bovenop te komen.. nu 4-1 maar toch, dit az kan thuis een 2-0 zege bewerkstelligen...als ze er vnv nog maar 1,2 inschoppe daaro
quote:Op donderdag 8 maart 2007 19:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Mischien moeten we Peter Bosz 8 maanden laten rondlopen bij de club. Kan hij mooi analyseren wat er mis is en een plan van aanpak opstellen.
zijn andere topics voor sjakie.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:25 schreef Camplo het volgende:
N et trug vant lopen/.;. hoeveel staat et nu?
Jah weet het al nuquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:27 schreef PizzaSalami het volgende:
[..]
zijn andere topics voor sjakie.
Vooral die ene bal tegen inter die hij meteen verkeerd doorspeelde bij een counter waar een goal uit viel, dat was wel heel jammerquote:Op donderdag 8 maart 2007 22:17 schreef M0NTANA het volgende:
Die speelde inderdaad zwaar beroerd, wel zoals we hem kennen: de ene wedstrijd geniaal, de andere wedstrijd de allerslechtste van het veld. Zijn wisselvalligheid heeft hem bij Ajax opgebroken.
Einde van de maand (salaris & stufi) of in april (no-claim terug) of in mei (vakantiegeld) of juni (belastinggeld terug).quote:Op donderdag 8 maart 2007 13:10 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
In de maand maart heb jij je SCC voor volgend seizoen ook al bij elkaar gespaard of niet dan? [afbeelding]
Kan je tenminste gaan staan zonder ruziequote:Op donderdag 8 maart 2007 22:29 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Einde van de maand (salaris & stufi) of in april (no-claim terug) of in mei (vakantiegeld) of juni (belastinggeld terug).
Ik koop een heel vak voor mezelf.
Kwam hier langs toen het nieuwe model van Adidas bekend werd. Hoe diegene aan de kleuren kwam weet ik nietquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:57 schreef Erwtensoep het volgende:
Op een ander forum is deze langsgekomen.
[afbeelding]
Idd, echt te triestquote:Op donderdag 8 maart 2007 23:03 schreef Erwtensoep het volgende:
Dat gezeik altijd als je gaat staan
En dat zijn dan meestal ook nog mensen die 1 keer per jaar in de arena komen. Tuig.
Aha, redelijk. Alleen weer simpel van Adidas om ongeveer hetzelfde motief te gebruiken.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
Dit gephotoshopte shirt staat al maanden op Ajax Netwerk. Is een tijd geleden ook al in het Voetbalshirtstopic gepost.quote:Op donderdag 8 maart 2007 23:57 schreef Erwtensoep het volgende:
[afbeelding]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |