Ja ik mag aannemen van welquote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef toma het volgende:
[..]heeft Ajax niet een eerste optie op hem?
Je weet zelf toch ook wel dat Ajax geen nieuwe fanatieke mensen op Zuid wil.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:31 schreef Jasza het volgende:
[..]
Dan moet je naar Zuid gaan zo simpel is het, daar scheld iedereen de scheids verrot als er een goal afgekeurd word etc. Alleen wordt er natuurlijk niet veel gezongen en als je wil staan moet je F-side of helemaal bovenin 2e ring gaan![]()
Zuid 2e ring zingen sowieso wel aardig veel mensen datquote:Op woensdag 7 maart 2007 19:05 schreef Max-Westerman het volgende:
[..]
Afgelopen zondag begon iemand op 425 ofzo opeens jelelele ajax amsterdam te zingen
410 volgde even later
zal ook wel een kwestie van geld zijn natuurlijk....quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:47 schreef toma het volgende:
[..]heeft Ajax niet een eerste optie op hem?
Van PSV is het toch ook lucky?quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:02 schreef Jasza het volgende:
Wel opvallend, als Ajax zo door was gegaan was het vast weer lucky geweest![]()
Lees het psv topic, en daarnaast doet de media ook alsof het gewoon terecht is. Beetje scheefquote:Op woensdag 7 maart 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van PSV is het toch ook lucky?
Ik kan me niet voorstellen dat er PSV-ers zijn die dit niet lucky zullen noemen.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:03 schreef M0NTANA het volgende:
Gomes de komende weken aan de kant? Misschien dat Ajax dan toch weer kampioen wordt?![]()
![]()
Ten Catequote:Ten Cate baalt van voortdurende geruchtenstroom
--------------------------------------------------------------------------------
7 maart 2007
Ruim een maand geleden deed het gerucht de ronde dat Ajax interesse zou hebben in Csaba Fehér van PSV, die woensdagavond in de Champions League overigens een puike wedstrijd speelde tegen Arsenal (1-1). De 'primeur' werd naar voren gebracht in het nieuwe tv-programma Voetbal op Vrijdag, met daarin Barbara Barend, Johan Derksen en René van der Gijp. In het blad De Ajacied laat Ten Cate weten dat hij zich behoorlijk ergert aan de voortdurende geruchtenstroom.
"Ik vind het echt gênant", zegt Ten Cate over het niveau van de voetbaljournalistiek. "Ik kijk echt niet alles op tv en ik lees ook zeker niet alles wat er over Ajax geschreven wordt. Maar er zijn voetbalprogramma's die een niveau van RTL Boulevard hebben. Daarin worden de meest vreselijke dingen gezegd. Ik zit me regelmatig af te vragen hoe ze het allemaal verzinnen. Er wordt dan gezegd dat Ajax bezig zou zijn met spelers als Babos en Fehér! Hoe komen ze er allemaal bij? Pak de telefoon en verifieer dit soort onzin!"
De coach van Ajax baalt vooral van dergelijke berichten omdat zij door veel mensen als waar worden aangenomen. "Ze brengen het als een waarheid en de mensen in het land geloven het. Hebben we een week in trainingskamp gezeten, kom ik terug en lees ik dat er haarscheurtjes zitten in de samenwerking tussen Klaas-Jan Huntelaar en mij. Krijgen we dat weer..."
quote:Ook Gomes kampt met een lichte blessure. Die leek hij op te lopen bij het juichen na het doelpunt van Alex. In de laatste minuten greep hij vervolgens enkele malen naar zijn been en liep hij enigzins hinkend rond. Hij kon het duel echter gewoon uitspelen.
Het is redelijk lucky. Maar wel verdiend denk ik. Arsenal heeft niet 1 keer gescoord in 180 minuten tegen PSV.quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:04 schreef koningdavid het volgende:
[..]
Van PSV is het toch ook lucky?
Ik kan me niet voorstellen dat er PSV-ers zijn die dit niet lucky zullen noemen.
quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft iedereen een ban ofzo?
Ik heb vandaag inhoudelijk weinig te melden.quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:10 schreef M0NTANA het volgende:
Heeft iedereen een ban ofzo?
Volgens mij is een eigen goal nog steeds een geldig doelpunt hoor. Als Ten Cate dit had gezegd was ie weer zielig bezig. En je laatste zin zeg je nu ook alleen maar omdat het psv betreft vermoed ik...quote:Op woensdag 7 maart 2007 23:51 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Het is redelijk lucky. Maar wel verdiend denk ik. Arsenal heeft niet 1 keer gescoord in 180 minuten tegen PSV.
En in de laatste minuten scoren, zoals Ajax wel eens deed, vind ik geen lucky. Is juist pure klasse.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |