Omdat hij de laatste weken zijn schoenen verkeerd om aan heeft.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:45 schreef SiemeN het volgende:
En waarom wil je Sneijder met minder schiet mogelijkheden?
Omdat hij dan erg egoistisch word en alleen maar op goal schiet en ook weinig oog heeft voor zijn medespelers. Het is beter als hij maar sporadisch schietkansen krijgt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:45 schreef SiemeN het volgende:
En waarom wil je Sneijder met minder schiet mogelijkheden?
Jaa magoed... zondag hadden we in de rust ook met 4-1 voor kunnen staan..quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:47 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Toen hadden we met de rust ook 1-3 achter kunnen staan.
en zo istquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:58 schreef Sethje het volgende:
en die keer in milan hadden we ook kunnen winnen
Idd want om te zeggen dat we goede mensen met voorzetten hebben, mwa niet echt dus dit zou het beste zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:33 schreef devv05 het volgende:
[..]
Lekker opstelling wel. Kwalitatief hebben we toch echt wel een goed team staan.
Op zuid kan het wel, 2e ring daar zitten ook genoeg gasten die wel mee doen met songs enzo hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:18 schreef super-mario het volgende:
dat een heel stadion of zijde mee doet is niet te doen in de ArenA helaas....NORD KAOS zou wel mooi zijn maar Ajax wil niet aan een uitbreiding dus ja......maar ondertussen wel verkondigen op de site dat je kaarten kan kopen voor AFCA-Heracles in een uiterst sfeervol stadion....
En met 1.95 m uitkomen bij corners?quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:27 schreef toma het volgende:
van mij mag Stekelenburg tot het eind vh seizoen op de bank. Er zit weinig progressie in en hij moet eens leren ballen klem vast te houden.
Toen bij Bremen uit kwam hij helemaal verkeerd uit zn goal bij de 0-1. Hij neemt soms gewoon verkeerde beslissingen.quote:
Dan moet je naar Zuid gaan zo simpel is het, daar scheld iedereen de scheids verrot als er een goal afgekeurd word etc. Alleen wordt er natuurlijk niet veel gezongen en als je wil staan moet je F-side of helemaal bovenin 2e ring gaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Probleem is dat beide groepen vocaal en qua beleving niet op één lijn zitten. Ik ben meer voor een anti-sfeer om de tegenstander onder druk te zetten en dat diegene zich bij voorbaat niet welkom voelt en gewoon korte oude songs om aan te moedigen, inderdaad meer Zuid mentaliteit dus. Oweoweowa en al die liedjes hoeven van mij niet zo, en al helemaal niet 90 minuten lang. Om maar niet te spreken over die kansloze lambada songs, pogo, hoempapa en enzo. 410 zette zichzelf tegen fnooit echt voor lul en hadden het zelf niet eens door.
Ik word er gewoon chagerijnig van dat wanneer bijvoorbeeld wij onterecht een goal tegen krijgen het ultra gedeelte gewoon doorgaat met hun 'vrolijke' song terwijl ik liever de scheids verrot scheld. Dan heb ik inderdaad het gevoel dat ze de sfeer van de wedstrijd niet aanvoelen of inderdaad gewoon anders beleven, maar op een manier waar ik me niet in kan vinden.
Eenschquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:30 schreef toma het volgende:
mijn opstelling tegen Twente
----------------Gentenaar----------------
--Ogararu---Stam---Heitinga--Grygera--
-------------Davids-----Gabri-------------
--------Perez------------------Sneijder---
-------------Babel------Huntelaar---------
ziet er misschien vreemd uit. Maar ik denk toch dat dit het beste is op het moment.
Ik heb echt niet het idee dat we met een andere keeper wel hadden gewonnen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 17:30 schreef toma het volgende:
[..]
Toen bij Bremen uit kwam hij helemaal verkeerd uit zn goal bij de 0-1. Hij neemt soms gewoon verkeerde beslissingen.
nee maar dan hadden we wel met 0-2 verloren ipv 0-3quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:17 schreef F1Bas het volgende:
[..]
Ik heb echt niet het idee dat we met een andere keeper wel hadden gewonnen.
Ja idd, want ze hadden ook helemaal niet nóg 3 á 4 kansen voor open doelquote:Op woensdag 7 maart 2007 18:35 schreef toma het volgende:
[..]
nee maar dan hadden we wel met 0-2 verloren ipv 0-3
Afgelopen zondag begon iemand op 425 ofzo opeens jelelele ajax amsterdam te zingenquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:28 schreef Jasza het volgende:
[..]
Op zuid kan het wel, 2e ring daar zitten ook genoeg gasten die wel mee doen met songs enzo hoor![]()
Alleen niemand zet in daar![]()
Het gaat mij erom dat we in Amsterdam helemaal niet zo geweldig speelden tegen Bremen. Het laatste half uur was goed, maar daarvoor was het niet geweldig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:55 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Jaa magoed... zondag hadden we in de rust ook met 4-1 voor kunnen staan..
quote:Daylon Classen loop stage bij Real Madrid. Classen speelt op dit moment bij Ajax Cape Town. Dat is een sattelietclub van Ajax.
Bij Real Madrid traint de jongeling van 16 jaar mee in de voetbal acedemie van de club, meld de allernieuwste Vi.
De middenvelder telt al jaren als een van de grootste talenten, bij de sattelietclub van Ajax. Naar verluid ziet Henk ten Cate ook wel wat in de jongeling. - 266 Gelezen -
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |