Probleem is dat beide groepen vocaal en qua beleving niet op één lijn zitten. Ik ben meer voor een anti-sfeer om de tegenstander onder druk te zetten en dat diegene zich bij voorbaat niet welkom voelt en gewoon korte oude songs om aan te moedigen, inderdaad meer Zuid mentaliteit dus. Oweoweowa en al die liedjes hoeven van mij niet zo, en al helemaal niet 90 minuten lang. Om maar niet te spreken over die kansloze lambada songs, pogo, hoempapa en enzo. 410 zette zichzelf tegen fnooit echt voor lul en hadden het zelf niet eens door.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:00 schreef Sethje het volgende:
Ook vocaal kun je dan veel meer een vuist maken. Ik zou het jammer vinden als er veel "originals" op 410 zouden achterblijven op zo'n moment.
Helemaal mee eens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Probleem is dat beide groepen vocaal en qua beleving niet op één lijn zitten. Ik ben meer voor een anti-sfeer om de tegenstander onder druk te zetten en dat diegene zich bij voorbaat niet welkom voelt en gewoon korte oude songs om aan te moedigen, inderdaad meer Zuid mentaliteit dus. Oweoweowa en al die liedjes hoeven van mij niet zo, en al helemaal niet 90 minuten lang. Om maar niet te spreken over die kansloze lambada songs, pogo, hoempapa en enzo. 410 zette zichzelf tegen fnooit echt voor lul en hadden het zelf niet eens door.
Ik word er gewoon chagerijnig van dat wanneer bijvoorbeeld wij onterecht een goal tegen krijgen het ultra gedeelte gewoon doorgaat met hun 'vrolijke' song terwijl ik liever de scheids verrot scheld. Dan heb ik inderdaad het gevoel dat ze de sfeer van de wedstrijd niet aanvoelen of inderdaad gewoon anders beleven, maar op een manier waar ik me niet in kan vinden.
Ook mee eens. En die dingen als die lambada songs, pogo, hoempapa enzo, zijn zo lomp en inhoudsloos.quote:Op woensdag 7 maart 2007 12:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
Probleem is dat beide groepen vocaal en qua beleving niet op één lijn zitten. Ik ben meer voor een anti-sfeer om de tegenstander onder druk te zetten en dat diegene zich bij voorbaat niet welkom voelt en gewoon korte oude songs om aan te moedigen, inderdaad meer Zuid mentaliteit dus. Oweoweowa en al die liedjes hoeven van mij niet zo, en al helemaal niet 90 minuten lang. Om maar niet te spreken over die kansloze lambada songs, pogo, hoempapa en enzo. 410 zette zichzelf tegen fnooit echt voor lul en hadden het zelf niet eens door.
Ik word er gewoon chagerijnig van dat wanneer bijvoorbeeld wij onterecht een goal tegen krijgen het ultra gedeelte gewoon doorgaat met hun 'vrolijke' song terwijl ik liever de scheids verrot scheld. Dan heb ik inderdaad het gevoel dat ze de sfeer van de wedstrijd niet aanvoelen of inderdaad gewoon anders beleven, maar op een manier waar ik me niet in kan vinden.
Als je uitwedstrijden bij Feyenoord, FCU, FCG en FCT hebt meegemaakt, dan zie je hele stadions die meedoen en dat is bij Ajax helaas totaal onhaalbaar.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:08 schreef Aanvoerder het volgende:
[..]
Ook mee eens. En die dingen als die lambada songs, pogo, hoempapa enzo, zijn zo lomp en inhoudsloos.
Zeker tijd voor nieuwe nummers die meer hout snijden. Verder zou ik liever zien dat er meer sfeer in de rest van het stadion komt. Als ik ons stadion vergelijk met bv. de Curva Nord van Stadio Olimpico dan staat het huilen me nader toe dan het lachen.
En dat stemt mij uiterst treurig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:14 schreef M0NTANA het volgende:
[..]
Als je uitwedstrijden bij Feyenoord, FCU, FCG en FCT hebt meegemaakt, dan zie je hele stadions die meedoen en dat is bij Ajax helaas totaal onhaalbaar.
Hou je carnaval maar lekker op noordquote:Op woensdag 7 maart 2007 11:05 schreef Camplo het volgende:
Alle tifo naar zuid?
Klopt, maar er zitten tegenwoordig ook veel te veel 'wannabe' ruige jonge kiddo's opquote:Op woensdag 7 maart 2007 12:27 schreef devv05 het volgende:
[..]
stondenquote:Op woensdag 7 maart 2007 13:06 schreef devv05 het volgende:
Denk dat de meesten die hier nu aan het woord zijn wel op 410 staan.
Dat groepje dat op 413 en 415 stond (415 boys ofzo?)quote:Op woensdag 7 maart 2007 13:38 schreef Riro het volgende:
Er is inderdaad verdeeldheid op het vak en daarom zou het misschien beter zijn als een deel naar 428 verhuist. Volgens mij zou het ook beter zijn als 410 weer echt 410 werd in plaats van 409. Je merkt dat 411 dan ook veel meer mee doet dus word het vak groter en de sfeer ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |