Wat heeft antilliaan hier nu mee te maken ? kap hier noou eens met dat nazi gedrag. Fok gaat er beetje aan onderdoor.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:00 schreef Sweetbeach het volgende:
Brainless is echt niet goedw ijs alstie geen 12 uur geeftvieze antilliaan
Als Sylvia gaat dan kost de dood van haar vader haar 10 000 euro. Doordat Brian de dood van haar vader misbruikt! Dat is de ultieme moord van brian. De uiterste vorm van sadisme.quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:37 schreef DiDijo het volgende:
tjee geefr die meid aub die 12 uur om naar haar pa te gaan,wat is die brian een ongelofelijke zak,hij heeft zelf geen pa zeker?vuile hond....als ik syl was en ik kreeg die 12 uur niet,ging ik zelf pleite...familie gaat voor deze soap die alleen om natasia draait
quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:46 schreef 2live het volgende:
Heeft brian dan nog geen beslissing genomen?
Dit meen je toch niet serieus he? Jij vindt 12 uur om je relatie te redden even belangrijk als 12 uur om je stervende vader te spreken?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:07 schreef avonne het volgende:
Bij Natasia is het geblokkeerd, en de Natasia-haters verheugden zich al op Natasia's vertrek.
Het is de kijker die een dubbele moraal heeft door het wel de favoriet Sylvia, maar niet de vijand Natasia te gunnen.
Nee, hier spelen voor mij de gevoelens voor de een of de andere bewoner geen rol in.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:03 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik neem aan dat je mij bedoelt, aangezien ik de enige lijk te zijn die Brian enigszins verdedigt.
Ethiek is ook dat je persoonlijke voorkeuren niet al te veel laat meespelen, maar je principes.
In principe vind ik het niet oke dat de discussie gekleurd wordt door de verering van Sylvia en de haat naar Brian.
Ik voel me daarin gesterkt trouwens, door Sylvia's eigen houding en woorden.
Verdere discussie hoort hier
Moeten Brian en Natasia de 12 uur wel geven?
Hij heeft al toegezegd vlgs mij als ik de cossen door heb gelezen dat ze de 12 uur krijgt. Ik ben alleen bang dat er een nieuwe stemming voor moet komen en ik weet niet wat japio dan doet. Omdat hij na het gesprek met brainles en Zdngmw begon om te draaien en het wilde blokken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:19 schreef Copycat het volgende:
Heftig dit.
Als Brian de 12 uur in de weg staat, mag hij van mij een zeer langzame, zeer pijnlijke dood sterven.
Voor ieder mens is de situatie anders en persoonlijk. De vergelijking maken tussen wat belangrijker is, is daarom niet mogelijk. Wel is het mogelijk om te proberen het praktisch te bekijken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:08 schreef ItaloDancer het volgende:
[..]
Dit meen je toch niet serieus he? Jij vindt 12 uur om je relatie te redden even belangrijk als 12 uur om je stervende vader te spreken?
Ah, okay.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:26 schreef petraa het volgende:
Hij heeft al toegezegd vlgs mij als ik de cossen door heb gelezen dat ze de 12 uur krijgt. Ik ben alleen bang dat er een nieuwe stemming voor moet komen en ik weet niet wat japio dan doet. Omdat hij na het gesprek met brainles en Zdngmw begon om te draaien en het wilde blokken.
Lees het regelboek nog een keer.....quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:29 schreef Lieve het volgende:
Ze vraagt om 12 uur. Dat is haar keuze! Dat mag een ander niet bepalen, dat is haar keuze!
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |