Ja! En "zijn eigen manier" mag ie van mij in zijn reet steken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:32 schreef PirE het volgende:
Huub verwerkt het gewoon op zijn eigen manier.
Welnee joh, collectieve opwinding bij dit soort zaken is supermooi om te zien / delen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:33 schreef Taurus het volgende:
[..]
Syl en Brian zijn nou niet elkaars grootste vrienden. En hard gezegd: Het zal mij eerlijk gezegd 'n worst wezen, ik ken die man niet, ik ken Syl niet. Ik vind het heel zielig voor haar natuurlijk, maar daar houdt 't dan ook zo'n beetje bij op. Iedereen doet hier alsof er 'n nationale ramp is gebeurd. Het helpt echt ff als je ned. 3 even aan zet> de wereld draait door. Echt, I promise. Sgoed voor de bloeddruk van sommige mensen denk ik.
Brians gedachtegang:quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:33 schreef patist het volgende:
[..]
??????????????????????????? dat baseer je op?
ja en jij mag de pot opquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:36 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja! En "zijn eigen manier" mag ie van mij in zijn reet steken.
Want jouw manier van verwerken is beter?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:36 schreef Sammy-S het volgende:
[..]
Ja! En "zijn eigen manier" mag ie van mij in zijn reet steken.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:38 schreef carpediem23 het volgende:
Cora= denken aan Mora voor jaap.
lees je uberhaupt de andere reacties? Ze heeft haar vader 10 jaar niet gesproken. En niemand weet de rede daarvoor. Dan moet er toch wel een belletje gaan rinkelen dat het wel humaan is om haar daar heen te laten gaan. Als je een super close band hebt is het logischer gelijk op te stappen dan als je weet ik wat veel hebt meegemaakt. Kortom, er kunnen genoeg redenen voor zijn om niet zomaar te gaan.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:37 schreef agter het volgende:
[..]
Brians gedachtegang:
Stel voor je neemt die 12 uur. Dat is toch veel te weinig. Hoe veel respect heb je dan voor de mensen die je op de wereld gezet hebben? Dan ga je voor het overlijden van de vader weer terug DGK in. Hoe kun je dit je familie aan doen?
Daarom wil Brian meer informatie hebben hoe Sylvia zoiets kan zeggen.
Hij begrijpt ook dat Syl niet alles kan vertellen.
Het gaat Brian net zo min als ons iets aan, het feit dat ze 10 jaar geen contact hebben gehad is ernstig genoeg.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:37 schreef agter het volgende:
Brians gedachtegang:
Stel voor je neemt die 12 uur. Dat is toch veel te weinig. Hoe veel respect heb je dan voor de mensen die je op de wereld gezet hebben? Dan ga je voor het overlijden van de vader weer terug DGK in. Hoe kun je dit je familie aan doen?
Daarom wil Brian meer informatie hebben hoe Sylvia zoiets kan zeggen.
Hij begrijpt ook dat Syl niet alles kan vertellen.
Echt? Super?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:37 schreef Dogga het volgende:
[..]
ja en jij mag de pot op
Huub heeft zich vandaag super gedragen
Hallo!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:39 schreef n1ek het volgende:
[..]
lees je uberhaupt de andere reacties? Ze heeft haar vader 10 jaar niet gesproken. En niemand weet de rede daarvoor. Dan moet er toch wel een belletje gaan rinkelen dat het wel humaan is om haar daar heen te laten gaan.
ok, sorry. Ik dacht dat je zei dat je hem snaptequote:Op woensdag 7 maart 2007 01:40 schreef agter het volgende:
[..]
Hallo!!!
Ik vertel wat Brians gedachtengang is.
Zou ze daarmee terug kunnen komen na een paar dagen buiten?!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:40 schreef Hephaistos. het volgende:
Huub biedt Sylvia aan de 10.000 euro te dokken?
Jaap kan gezien zijn lichaamsbouw beter de klappen opvangen dan Brainless...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:40 schreef obezzi het volgende:
brian wil dat jaap m blokkeerd, brian zelf durft dat niet
Ik vind 't 'n beetje ver gaan. Ik lees hele 'enge' reacties bijna. Ik vind 't storend om te zien dat er mensen zijn die zich door zoiets afstandelijks al zo enorm mee laten slepen. Dan denk ik altijd dat dat dezelfde mensen zijn die in de dood van Pim Fortuyn de dood van 'n eigen zoon voeldenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:37 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Welnee joh, collectieve opwinding bij dit soort zaken is supermooi om te zien / delen.
hoor je niet vaak nee...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:40 schreef Dogga het volgende:
WOW
de eerste keer dat ik SYL hooor zeggen tegen huub ik hou van je
Hij bedoelt daarmee dat hij alles voor dr zou doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:41 schreef Dogga het volgende:
Huub regelt de 10k voor syl als ze der uit gaat..
echt respect voor die man sorry hoor
wedde dat hij zijn borg daar mee bedoelt
Met of zonder de 12 uur, ze kan er ten alle tijde heen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:39 schreef n1ek het volgende:
[..]
lees je uberhaupt de andere reacties? Ze heeft haar vader 10 jaar niet gesproken. En niemand weet de rede daarvoor. Dan moet er toch wel een belletje gaan rinkelen dat het wel humaan is om haar daar heen te laten gaan. Als je een super close band hebt is het logischer gelijk op te stappen dan als je weet ik wat veel hebt meegemaakt. Kortom, er kunnen genoeg redenen voor zijn om niet zomaar te gaan.
Ja, tuurlijk snap ik zijn gedachtengang. Die van Sylvia begrijp ik ook.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:41 schreef n1ek het volgende:
[..]
ok, sorry. Ik dacht dat je zei dat je hem snapte
Jij reageert echt 9 van de 10 keer om users in de zeik te zetten ipv het over programma. Ik vind dat echt heel triest. Als je het programma verder niet boeiend genoeg vind, reageer dan GVD helemaal niet! Kotsmisselijk wordt ik van diefokkers die even op een forum reageren om users af te zeiken ipv inhoudelijk op het programma in te gaanquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:26 schreef PC eend het volgende:
[..]
Misschien denkt ze dat ze dan ook aids heeft en is ze daarom zo kapot![]()
![]()
![]()
Hij bedoelde of het een probleem zou zijn als ze het zou verliezen door eruit te stappen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:41 schreef Leandra het volgende:
[..]
Zou ze daarmee terug kunnen komen na een paar dagen buiten?!
Ja, en door het verleden met haar vader is het niet nodig om zielig thuis te zitten. Ik begrijp het ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:41 schreef droomkoningin het volgende:
ik snap haar heel goed... straks is die man dood... en dan zit ze daar... buiten de kooi... beetje verdrietig te zitten wezen.... kan je beter iets "nuttigs"doen....
ik denk ook dat t een heel ander verhaal zou zijn als t om dr moeder of zus zou gaan...
zo is het hoor Brainless nu eens praten wat vindt JIJ daar dan van!?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't 'n beetje ver gaan. Ik lees hele 'enge' reacties bijna. Ik vind 't storend om te zien dat er mensen zijn die zich door zoiets afstandelijks al zo enorm mee laten slepen. Dan denk ik altijd dat dat dezelfde mensen zijn die in de dood van Pim Fortuyn de dood van 'n eigen zoon voeldenDe nuchterheid is totaal zoek, bedoel ik.
Mja, je kan het beter vergelijken met een spannende voetbalwedstrijd. Tijdens het spel leef je volledig mee, maar zodra het afgelopen is drink je een biertje en vergeet je het weer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ik vind 't 'n beetje ver gaan. Ik lees hele 'enge' reacties bijna. Ik vind 't storend om te zien dat er mensen zijn die zich door zoiets afstandelijks al zo enorm mee laten slepen. Dan denk ik altijd dat dat dezelfde mensen zijn die in de dood van Pim Fortuyn de dood van 'n eigen zoon voeldenDe nuchterheid is totaal zoek, bedoel ik.
Die man kan nooit iets zelf bewerkstelligen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:38 schreef MarkNMGN het volgende:
Brian probeert nu Jaap over te halen dat hij het gaat blokkeren.
Wat dan!?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:43 schreef DGK_Tegengas het volgende:
Fuck, dit gaat alsnog fout met Huub .....
Omdat Jaap gaat blokken.quote:
Wou het net typen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Zien jullie hoe menselijk en warm Huub, Sylvia, Eric en Amanda zijn..en hoe IN en IN slecht Natasia dat vette speenvarken en de verkrachter?
Natasia kun je er in deze wel uithalenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Zien jullie hoe menselijk en warm Huub, Sylvia, Eric en Amanda zijn..en hoe IN en IN slecht Natasia dat vette speenvarken en de verkrachter?
Go Syl...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:45 schreef Ctrl-alt-delete het volgende:
Sylvia komt in het hol van de leeuw. Ben benieuwd wat hier uit gaat komen.
Dat is ook de enige die hij heeft. Niemand moet hem, de hele wereld staat met de rug naar hem toe.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:44 schreef jacqjacq het volgende:
jaap: ik ik ik ik ik ik ik
Nee.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:44 schreef LoveProfusion het volgende:
Inderdaad herkenbaar. Vroeger kon je het volk rustig houden door ze brood en spelen te geven. Tegenwoordig werkt dat averechts.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Technisch gezien kan dat ook niet anders.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:45 schreef Frasier het volgende:
[..]
Dat is ook de enige die hij heeft. Niemand moet hem, de hele wereld staat met de rug naar hem toe.
Nee..quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:45 schreef Adothehague het volgende:
Even een vraagje...... Weet Huub wat brian en Jaap nu bespreken?
alleen van achteren he denk daar goed aan!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:44 schreef carpediem23 het volgende:
Mensen we mogen volgens Brian wijn gooien naar elkaar maaaarr pakjes peuken nee dat kan dus niet dat is namelijk respectloos. Thanxs voor de wijze les brian
Uhm voor zo ver wij weten hebben ze geen oortje in waarin alles wordt doorgefluisterdquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:45 schreef Adothehague het volgende:
Even een vraagje...... Weet Huub wat brian en Jaap nu bespreken?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:45 schreef uniekhoorn het volgende:
En zelfs nog denkt Sylvia aan Huub... ze vraagt of Eric Huub er wel in houd...
En wat doe jij nu?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:42 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Jij reageert echt 9 van de 10 keer om users in de zeik te zetten ipv het over programma. Ik vind dat echt heel triest. Als je het programma verder niet boeiend genoeg vind, reageer dan GVD helemaal niet! Kotsmisselijk wordt ik van diefokkers die even op een forum reageren om users af te zeiken ipv inhoudelijk op het programma in te gaan
Denk meteen aan al die emotie toen Andre Hazes overleden was. De helf van het volk ging meteen naar de Arena enzo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:45 schreef Dlocks het volgende:
[..]
Inderdaad herkenbaar. Vroeger kon je het volk rustig houden door ze brood en spelen te geven. Tegenwoordig werkt dat averechts.
Brian.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:46 schreef Loserkid het volgende:
Meten met 2 standaarden is huub volgens jaap
En met wie zit hij te praten?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:46 schreef artyflarty het volgende:
Jaap: Ik zal maar even niks zeggen over al die vragenlijsten he? Die houden we maar even voor ons zelf.
..
precies, natasia is gemeend in dit soort situaties. jaap en brian zijn gemeenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee.
Natasia leeft gewoon mee met Sylvia in dit geval. Daar is niks in-en-in-slechts aan.
wel als je showtime mee wil bereiken en dan zeggen dat het typisch is dat 12 uur weer voor Sylvia gaat.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:45 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Nee.
Natasia leeft gewoon mee met Sylvia in dit geval. Daar is niks in-en-in-slechts aan.
Heel erg, want met zijn strategie willen Brian en Natasia hem er ook echt niet inhouden denk ik hoor, die gast verpest zó veel voorzichzelf. Op deze manier ligt ie er binnen no time uit denk ik.quote:
Dit vraagt gewoon om een fakequote:Op woensdag 7 maart 2007 01:46 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Technisch gezien kan dat ook niet anders.
Blijkbaar heeft de massa behoefte om emotionele en ingrijpende gebeurtenissen aan te grijpen om hun eigen stuurloze gevoelens/emoties/frustaties te verwerken...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Ach Brian gaat voor the money, dus hij heeft Jaap als backup nodig, zei ik direct al.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:47 schreef Missy_1974 het volgende:
volgens mij kan brian jaap ook niet luchten, maargoed hij moet hem te vriend houden he
Beetje empathisch vermogen misstaat niemand, maar te nuchter is zeker ook niet okay...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:41 schreef Taurus het volgende:
[..]
Hij dacht aan zn broer maar dat is ie blijkbaar snel vergetenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:48 schreef avonne het volgende:
Jaap, waarom kom je nu los?
Ik snap dat niet.
Je voelt weer totaal niet aan wat andere mensen denken.
Zelfs Brian denkt aan zijn eigen vader.
Ik hoopte dat er iets zou gebeurenquote:
Heb ik toch nog wat met Brian gemeen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:49 schreef artyflarty het volgende:
Volgens mij wordt Brian een beetje moe van De Kotsvader met al zijn issues en onzekerheden ..![]()
Hij wou ook dat Eric aan zijn tiet ging zuigen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:49 schreef gomi het volgende:
die jaap wil altijd een knufefl van een vrouw. begint wel op te vallen bij hem
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia haalt het geheime bezoek van Wilgo erbij.
Vergelijk dergelijke zaken alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef in_control het volgende:
Jaap is een overloper door voor het allochtonenkampnte kiezen. Na de oorlog schoren we dit soort mensen kaal...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap zegt nog ff "Hee succes hè" tegen Brian en Sylvia.![]()
jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef koppiesoep het volgende:
Wat vervelend dat Sil zich nu zo bloot moet geven aan uitgerekend die vuile rattekop.![]()
beh echt vies!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:49 schreef gomi het volgende:
die jaap wil altijd een knufefl van een vrouw. begint wel op te vallen bij hem
Niet echt een posting met fatsoen hè van jouquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef in_control het volgende:
Jaap is een overloper door voor het allochtonenkamp te kiezen. Na de oorlog schoren we dit soort mensen kaal...
Zal mij benieuwen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:52 schreef Kinga het volgende:
Zou het doordringen in die botte kop van Brian wat ze zegt?
Oh, dan heb je nog evenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef Adothehague het volgende:
Morgen gaat om half 7 de wekker
Amen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:52 schreef Judah het volgende:
[..]
Vergelijk dergelijke zaken alsjeblieft niet.
Ga naar bed. Voor jóu is het de hoogste tijd.
Je weet bijna zeker dat dat past.........quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:52 schreef spookdiertje het volgende:
[..]
kruip jij lekker in jaaps reet
ik ga er nu een zoekenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:52 schreef GoldenGuy het volgende:
tijd voor nog een kaartje aan syl...
Dat doe ik wel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:52 schreef Judah het volgende:
[..]
Vergelijk dergelijke zaken alsjeblieft niet.
Ga naar bed. Voor jóu is het de hoogste tijd.
Hehe inderdaad, maar juist door die houding kotst iedereen hem uit. Je zag bij Brian zichtbaar de irritatie over die pafzak, terwijl ie hem nota bene naar de mond probeerde te praten!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef Tomsky het volgende:
Brian valt nog wel mee vind ik, hij heeft zijn bedenkingen vanuit zijn familiesituatie, een verkeerde manier van denken, maar wel oprecht.
Jaap is gewoon in en intriest.
Die hele pose straalt uit dat hij hier een kans ziet om erbij te horen oid...
Het heeft iets heel herkenbaars, heel droevig is dat.
Deze jongen moet omringd worden met mensen waarbij hij een persoonlijkheid kan vormen voor zichzelf.
Het lijkt wel alsof hij heel erg loopt te zoeken naar wie hij moet gaan worden, en zich aan elke vorm van aandacht vastklampt.
Hij hoort niet in zo'n huis iig...
jaap is de erger dan die anderen bijelkaar vanavondquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef in_control het volgende:
Jaap is een overloper door voor het allochtonenkamp te kiezen. Na de oorlog schoren we dit soort mensen kaal...
Terwijl ze eigenlijk al op bed horen te liggenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:54 schreef Pulu het volgende:
Het is altijd opvallend dat na middernacht al die stormfronters zich massaal op andere fora melden
en dan vraag je 12 uur aan...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:46 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sylvia vertelde dat ze de oogappel van haar vader was![]()
ik ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:54 schreef LoveProfusion het volgende:
Oh wat erg Syl:( Mijn god..wat is er gebeurt?:(
Ik ben zo verdrietig
yesssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssssquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia haalt het geheime bezoek van Wilgo erbij.
duidelijkquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:55 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sylvia 2 jaar doorgedraaid....door dingen die in het verleden met haar vader zijn gebeurd...
Brian gaat zijn aandacht wel even uitbuiten hoor, hij zal zijn moment wel nemen en een heel betoog geven en wijze levenslessen geven. Dat duurt wel even hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:53 schreef koemleit het volgende:
als die Brain nu nog tegen is dan dan dan dan dan dan
zeik is nietquote:
yepquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:55 schreef LoveProfusion het volgende:
Scnman...denk dat je gelijk had.
Lekker met de brommert naar de lokale spinazieacademie in 't zand ploeteren.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:54 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Terwijl ze eigenlijk al op bed horen te liggen![]()
Morgen weer een drukke dag op school...
wat een mooie, toepasselijke one-liner heb jij onder je posts staan peter6000quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia heeft 2 jaar thuisgezeten, omdat ze was doorgedraaid vanwege wat er vroeger gebeurd was. En ze heeft haar vader 10 jaar niet gezien.
Ze wil wel in DGK blijven.
je bent de enige niet hoorquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
Waarom krijg ik het gevoel dat haar vader zich heeft misbruikt aan Sylvia
....en ze wil (terecht) niet zeggen WAT er gebeurd is...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:55 schreef Peter6000 het volgende:
Sylvia heeft 2 jaar thuisgezeten, omdat ze was doorgedraaid vanwege wat er vroeger gebeurd was....
Maar het punt is dat ze hem nog 5 weken rustig moeten tolereren, dat ze hem overal buiten moeten laten, en hem dan naar huis moeten sturen, niet omdat dat voor het spel interessant is maar om een castingfout van tien recht te zetten.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:54 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Hehe inderdaad, maar juist door die houding kotst iedereen hem uit. Je zag bij Brian zichtbaar de irritatie over die pafzak, terwijl ie hem nota bene naar de mond probeerde te praten!
zeker nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian zou ook niet weggaan voor zijn vader vlg. mij.
Ja, inderdaad Amanda en Natasja zullen dit hopelijk echt niet goedkeuren!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:55 schreef jacqjacq het volgende:
sylvia moet verder niets meer over haar vader vertellen aan brian, dat verdient hij niet.
brian zou het het liefste blokken, maar ik denk dat hij het niet gaat aandurven, want dan krijgt hij eric, huub en amanda tegen zich.
Dat gevoel krijgt iedereen denk ik, is het meest voor de hand liggend.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
Omdat hij dan terug moet naar zn land en op wordt gepakt voor verkrachtingquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef Myriam1978 het volgende:
Brian zou ook niet weggaan voor zijn vader vlg. mij.
Waarom denk je dat dan?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
dat land waar hij geboren is bedoel je?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:57 schreef BBW het volgende:
[..]
Omdat hij dan terug moet naar zn land en op wordt gepakt voor verkrachting
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:58 schreef BuffyJan het volgende:
Brain laat wel ff vallen dat Jaap met pen en papier zat...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:58 schreef BuffyJan het volgende:
Brain laat wel ff vallen dat Jaap met pen en papier zat...
NIET DOENquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:57 schreef Hephaistos. het volgende:
[..]
Dat gevoel krijgt iedereen denk ik, is het meest voor de hand liggend.
Maar speculeren in dit soort zaken is wel extreem gevaarlijk natuurlijk. Het kunnen nog zoveel andere dingen zijn.
Elk land buiten NLquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:58 schreef gomi het volgende:
[..]
dat land waar hij geboren is bedoel je?
En waar hij had moeten blijven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:58 schreef gomi het volgende:
[..]
dat land waar hij geboren is bedoel je?
100% waar!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:58 schreef kybe het volgende:
Ik heb pure bewondering voor Syl en niet sinds vanavond maar weken.
Een hele sterke vrouw.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik geloof wel dat Brian oprecht is, maar hij heeft het inlevingsvermogen van een schaap.
Het is te hopen dat DGK zich daar ook aan houdt en haar gewoon die 12 uur geeft, ongeacht de uitslag van de stemming, zodat ze het niet hoeft te vertellen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:58 schreef Judah het volgende:
Ik hoop dat mensen snappen dat verder speculeren over Sylvia's familie ongepast in. Dat is privacy, ook al geeft ze zich zo bloot op tv.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:58 schreef kybe het volgende:
Ik heb pure bewondering voor Syl en niet sinds vanavond maar al weken.
Een hele sterke vrouw.
Echt waar?quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ah, hij is namelijk geboren in nederland
Jammer dat Brian niet tussen de regels doorleest want als hij begrijpt dat er een stuk jeugd van Sylvia is afgepakt door haar verleden is het ook een stuk acceptabeler dat ze maar 12 uur nodig heeftquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
en gunt zijn nieuwe blous ook wat ijsquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:00 schreef Kinga het volgende:
Jaap vreet zich vol.
triest voor dit land.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:59 schreef gomi het volgende:
[..]
ah, hij is namelijk geboren in nederland
goed zo laat ie zich maar dood vretenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:59 schreef Mokum020 het volgende:
Die Japio zit alweer uit een trog te lepelen...........
Hij bereidt zich voor op iets?quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:00 schreef Kinga het volgende:
Jaap vreet zich vol.
nederland dus, hij is hier geboren en pas op zijn 8e naar aruba gegaan, om zijn 18e ofzo naard e vs en daarna weer terug naar nl.quote:
Zal mij niets verbazen als dat het is. Nu wil zij misschien van hem horen, dat hij er spijt van heeft!! Uit zijn eigen mond denk ik zo.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
zou die zijn emoties wegeten??quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:00 schreef Kinga het volgende:
Jaap vreet zich vol.
Zo gek dat niemand dat daar snapt!quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jammer dat Brian niet tussen de regels doorleest want als hij begrijpt dat er een stuk jeugd van Sylvia is afgepakt door haar verleden is het ook een stuk acceptabeler dat ze maar 12 uur nodig heeft
PM.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef Leandra het volgende:
In_control ook al een kloon van een gebande??! Gaat goed hier, ze zijn gruwelijk hardnekkig![]()
2 geband, allebei met kloon terug![]()
mwoahhh...quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:01 schreef Tomsky het volgende:
Goddamn wat zit die gast te schranzen...
Moet ik nog voor het makkelijk nalezen morgen zeggen over wie het gaat of hebben jullie zoiets van: mwoahhh...
...zoiets zat ik ook te denken...quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:01 schreef hetbabbelaartje het volgende:
[..]
Zal mij niets verbazen als dat het is. Nu wil zij misschien van hem horen, dat hij er spijt van heeft!! Uit zijn eigen mond denk ik zo.
Anders zou zij niet eens naar hem toe willen gaan, na hem tien jaar niet gezien te hebben.
Ja, maar hij wíl het gewoon niet begrijpen. Gééf haar die 24 uur en leg later eventueel nog uit wat je er van vindt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:00 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Jammer dat Brian niet tussen de regels doorleest want als hij begrijpt dat er een stuk jeugd van Sylvia is afgepakt door haar verleden is het ook een stuk acceptabeler dat ze maar 12 uur nodig heeft
Ik wil naar bed, over 5 uur gaat de wekker, maarrrrrrr ik wil ook nix missen. Ben ik nu verslaafd ???quote:
Doet ze altijd volgens mij...quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:01 schreef Dogga het volgende:
syl denkt heel goed na met wat ze zegt merken jullie dat?
Mee eensquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef kybe het volgende:
Ik vind ook dat DGK haar gewoon die 12 uur moet geven.
Die vreetpartij was 2 minuten geleden maar staat op het netvlies gebrand...quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef Hephaistos. het volgende:
Huh? kijken jullie andere stream dan ik?
Ik zie alleen Eric en Amanda op een bed liggen op die andere cams.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef petraa het volgende:
[..]
Ik wil naar bed, over 5 uur gaat de wekker, maarrrrrrr ik wil ook nix missen. Ben ik nu verslaafd ???![]()
erg he hoezeer zij haar punt moet verdedigen op zo'n moment wanneer zij al helemaal kapot en leeg isquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef kybe het volgende:
doen ze wel ze gaan wel wat regelen net als bij natasia en wilgo toenquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef kybe het volgende:
gedachtes aan ze mamaquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doet ze altijd volgens mij...
Met Eric gaat het trouwens ook niet helemaal lekker![]()
Damnnnnnnnnn ik dacht dat ik het goed had verstopt.quote:
Maar schapen smaken tenminste nog lekker in een broodje.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:59 schreef Hephaistos. het volgende:
Ik geloof wel dat Brian oprecht is, maar hij heeft het inlevingsvermogen van een schaap.
...alleen Brainless snapt het nog steeds niet...quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:03 schreef Missy_1974 het volgende:
syl probeerd het een beetje uit te leggen aan brian, maar wil niet teveel prijs geven.
Bonairequote:Op woensdag 7 maart 2007 02:01 schreef gomi het volgende:
[..]
nederland dus, hij is hier geboren en pas op zijn 8e naar aruba gegaan, om zijn 18e ofzo naard e vs en daarna weer terug naar nl.
t land waar hij is geboren en t merendeel van zijn leven heeft doorgebracht
Dit is genoeg, en zo sterk, daar kan hij niks tegenin brengen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:03 schreef Missy_1974 het volgende:
syl probeerd het een beetje uit te leggen aan brian, maar wil niet teveel prijs geven.
mijn god... jij gaat hele gesprekken overtypen!!! hoe sick!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:03 schreef avonne het volgende:
Sylvia
"ik heb veel mensen weg moeten brengen. Dit is niet iets wat uit de lucht komt vallen. Ik wist het eerder, en ik heb er lang over gedacht. Ik had besloten dat ik meteen weg zou gaan. Ik wilde dit niet in het programma hebben, maar nu kan het niet anders.
Het klinkt misschien heel hard, maar ik ben wel iemand die verder denkt. Ik heb veel mensen weg moeten brengen, en ik weet dat het leven hierna verder gaat.
Ze gaan kijken hoe ze het gaan regelen, en je weet dat ze ook met Natasia iets hebben gedaan. Ze stelden voor het op te splitsen. Dat ik met hem kan praten en naar de crematie kan gaan.
Wat jij denkt is hetzelfde als wat ik zou denken bij iemand anders zou gebeuren. Het kan best zijn dat ik weg moet, maar mijn gevoel zegt nu dat ik hier nog niet klaar ben.
Ik heb heel veel dingen voor hem gelaten in 10 jaar. Ik weet dat ik zijn oogappel ben. Ik lijk sprekend op hem. Qua uiterlijk en karakter. Ik voel ook dat hij me dit niet wil afnemen. Want er is me al heel veel afgenomen. Daarom heb ik 12 uur gevraagd.
Ik weet heel goed wat je bedoelt, ik zou hetzelfde hebben gedacht. Ik heb er van te voren over nagedacht. Maar ik heb dingen gelaten, de laatste 10 jaar. Ik heb er zelfs 2 jaar voor thuis gezeten, omdat ik zelf was doorgedraaid. Het is niet voor niets dat ik hem 10 jaar niet gezien heb."
Brian "Hoe kan 12 jaar de waarde van 10 jaar inhalen? Ik zou zeggen "ik ga vanavond weg" maar in mijn geval niet bij mijn vader"
Sylvia
"Ik wist dat het niet goed met hem ging, en ik heb altijd gedacht dat ik 24 uur zou aanvragen. Ik heb het al 100 keer voorbereid. En dan gebeurt het me. Ik ben iemand die altijd naar mijn gevoel luistert, en mijn gevoel zegt dat ik hier moet zijn.
Ik zal hem niet eens 12 uur achter elkaar kunnen spreken, dat houdt hij niet voel. Het zal opgesplitst worden. Iedereen zal wel zeggen, wat ben je een harde bitch.
Maar jij en ik... we zijn eigenlijk hetzelfde"
Brian "hoe is het mogelijk dat iemand voor zo'n bedrag.... ik was allang over the gate gesprongen... die 12 uur kan ik niet de steun aan mijn familie geven. Dan zit ik hier, en mijn familie buiten. We hebben die overeenkomst, niet kunnen denken maar naar het gevoel luisteren. En een lange adem. Die hebben we ook. Als ik hier uit ga heb ik winst in mij zelf. Elke dag leer ik dingen. Dit is een groot avontuur. Ik heb nu ook een kans om het te winnen"
Sylvia "Toen ik me inschreef wist ik dat ik hier moest zijn. Toen ik met Huub en Noussayer binnenkwam, en toen Huub weg was, was ik volkomen vrede met me zelf. "Wat er ook gebeurt... ik heb er vrede mee' Als Huub donderdag weg gaat, en ik 2 weken later weg ben, dan heb ik er vrede mee. Maar NU voel ik dat ik hier moet zijn.
Mijn vader heeft me veel ontnomen, niet direct, ik heb het mezelf aangedaan, en ik weet dat hij dat weet. Anders zou ik zijn oogappel niet geweest zijn. Daarom voel ik ook dat hij.... Hij zou heel graag wat voor me doen. Als hij in de hand had gehad .... dan zou hij dat doen.
Als ik niet achter dit gesprek stond zou ik het niet met je aangaan. Je weet hoe ik over 12 uur ben"
Brian "sterker dan ons allemaal"
Sylvia "inderdaad."
wat lult ie danquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:03 schreef avonne het volgende:
Sylvia
"ik heb veel mensen weg moeten brengen. Dit is niet iets wat uit de lucht komt vallen. Ik wist het eerder, en ik heb er lang over gedacht. Ik had besloten dat ik meteen weg zou gaan. Ik wilde dit niet in het programma hebben, maar nu kan het niet anders.
Het klinkt misschien heel hard, maar ik ben wel iemand die verder denkt. Ik heb veel mensen weg moeten brengen, en ik weet dat het leven hierna verder gaat.
Ze gaan kijken hoe ze het gaan regelen, en je weet dat ze ook met Natasia iets hebben gedaan. Ze stelden voor het op te splitsen. Dat ik met hem kan praten en naar de crematie kan gaan.
Wat jij denkt is hetzelfde als wat ik zou denken bij iemand anders zou gebeuren. Het kan best zijn dat ik weg moet, maar mijn gevoel zegt nu dat ik hier nog niet klaar ben.
Ik heb heel veel dingen voor hem gelaten in 10 jaar. Ik weet dat ik zijn oogappel ben. Ik lijk sprekend op hem. Qua uiterlijk en karakter. Ik voel ook dat hij me dit niet wil afnemen. Want er is me al heel veel afgenomen. Daarom heb ik 12 uur gevraagd.
Ik weet heel goed wat je bedoelt, ik zou hetzelfde hebben gedacht. Ik heb er van te voren over nagedacht. Maar ik heb dingen gelaten, de laatste 10 jaar. Ik heb er zelfs 2 jaar voor thuis gezeten, omdat ik zelf was doorgedraaid. Het is niet voor niets dat ik hem 10 jaar niet gezien heb."
Brian "Hoe kan 12 jaar de waarde van 10 jaar inhalen? Ik zou zeggen "ik ga vanavond weg" maar in mijn geval niet bij mijn vader"
Sylvia
"Ik wist dat het niet goed met hem ging, en ik heb altijd gedacht dat ik 24 uur zou aanvragen. Ik heb het al 100 keer voorbereid. En dan gebeurt het me. Ik ben iemand die altijd naar mijn gevoel luistert, en mijn gevoel zegt dat ik hier moet zijn.
Ik zal hem niet eens 12 uur achter elkaar kunnen spreken, dat houdt hij niet voel. Het zal opgesplitst worden. Iedereen zal wel zeggen, wat ben je een harde bitch.
Maar jij en ik... we zijn eigenlijk hetzelfde"
Brian "hoe is het mogelijk dat iemand voor zo'n bedrag.... ik was allang over the gate gesprongen... die 12 uur kan ik niet de steun aan mijn familie geven. Dan zit ik hier, en mijn familie buiten. We hebben die overeenkomst, niet kunnen denken maar naar het gevoel luisteren. En een lange adem. Die hebben we ook. Als ik hier uit ga heb ik winst in mij zelf. Elke dag leer ik dingen. Dit is een groot avontuur. Ik heb nu ook een kans om het te winnen"
Sylvia "Toen ik me inschreef wist ik dat ik hier moest zijn. Toen ik met Huub en Noussayer binnenkwam, en toen Huub weg was, was ik volkomen vrede met me zelf. "Wat er ook gebeurt... ik heb er vrede mee' Als Huub donderdag weg gaat, en ik 2 weken later weg ben, dan heb ik er vrede mee. Maar NU voel ik dat ik hier moet zijn.
Mijn vader heeft me veel ontnomen, niet direct, ik heb het mezelf aangedaan, en ik weet dat hij dat weet. Anders zou ik zijn oogappel niet geweest zijn. Daarom voel ik ook dat hij.... Hij zou heel graag wat voor me doen. Als hij in de hand had gehad .... dan zou hij dat doen.
Als ik niet achter dit gesprek stond zou ik het niet met je aangaan. Je weet hoe ik over 12 uur ben"
Brian "sterker dan ons allemaal"
Sylvia "inderdaad."
Eric is een vrouw, een gevoelsmens, die kan hier niet zo goed tegen, oh shit, ik zat ook te janken. sorry ericquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Doet ze altijd volgens mij...
Met Eric gaat het trouwens ook niet helemaal lekker![]()
Ik neem aan dat ze als Jaap die 12 uur niet zou geven ze ook wel een oplossing zullen zoeken. Sylvia zei net ook dat ze toen er iets met Natasia aan de hand was ze ook iets geregeld haddenquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:02 schreef kybe het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:04 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Maar schapen smaken tenminste nog lekker in een broodje.
Dat kwam ook al in mij op.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:56 schreef noucky het volgende:
Ik wou het gewoon niet postenquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:04 schreef CarOnline het volgende:
als ik voor die positie was gestaan. MAN PRAAT NORMAAL!!!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |