Hij dacht aan zn broer maar dat is ie blijkbaar snel vergetenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:48 schreef avonne het volgende:
Jaap, waarom kom je nu los?
Ik snap dat niet.
Je voelt weer totaal niet aan wat andere mensen denken.
Zelfs Brian denkt aan zijn eigen vader.
Ik hoopte dat er iets zou gebeurenquote:
Heb ik toch nog wat met Brian gemeen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:49 schreef artyflarty het volgende:
Volgens mij wordt Brian een beetje moe van De Kotsvader met al zijn issues en onzekerheden ..![]()
Hij wou ook dat Eric aan zijn tiet ging zuigen..quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:49 schreef gomi het volgende:
die jaap wil altijd een knufefl van een vrouw. begint wel op te vallen bij hem
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef LoveProfusion het volgende:
Sylvia haalt het geheime bezoek van Wilgo erbij.
Vergelijk dergelijke zaken alsjeblieft niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef in_control het volgende:
Jaap is een overloper door voor het allochtonenkampnte kiezen. Na de oorlog schoren we dit soort mensen kaal...
quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:49 schreef Peter6000 het volgende:
Jaap zegt nog ff "Hee succes hè" tegen Brian en Sylvia.![]()
jaquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef koppiesoep het volgende:
Wat vervelend dat Sil zich nu zo bloot moet geven aan uitgerekend die vuile rattekop.![]()
beh echt vies!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:49 schreef gomi het volgende:
die jaap wil altijd een knufefl van een vrouw. begint wel op te vallen bij hem
Niet echt een posting met fatsoen hè van jouquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef in_control het volgende:
Jaap is een overloper door voor het allochtonenkamp te kiezen. Na de oorlog schoren we dit soort mensen kaal...
Zal mij benieuwen...quote:Op woensdag 7 maart 2007 01:52 schreef Kinga het volgende:
Zou het doordringen in die botte kop van Brian wat ze zegt?
Oh, dan heb je nog evenquote:Op woensdag 7 maart 2007 01:51 schreef Adothehague het volgende:
Morgen gaat om half 7 de wekker
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |