IK HAAT ZEquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wist echt niet dat ik zoveel iemand kon haten, gvd wat een teringlijers a&b
IK HAAT ZE
Blij dat jullie er zijn trouwens, voel me verbonden
Ik hoorde iets van "Dat heel nederland dit moet weten".quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:27 schreef raggende_annie het volgende:
[..]
nogmaals. toen ze wegliep uit de tuin om te gaan bellen of ze naar achter mocht zei ze iets. ik dacht iets te horen over dat er iets bewezen was. heb ik me dat ingebeeld of heeft nog iemand dat opgevangen??
Zie COS 720 om 00.09 uurquote:(C) Cap Gert....
Ze denken dat huub na vanavond in populariteit zal dalen en hun juist stijgen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:27 schreef Sebi het volgende:
Had je dat chagerijnige smoel van Blablasia moeten zien toen de popipoll bekend werd...en nu lachen??? Echt, dit gaat mijn verstand en gevoel te boven.
Verbazinwekkend hoe lelijk een "mens" kan zijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:28 schreef Judah het volgende:
Natasia's vreugdekreet nadat ze 'Je moeder' voor de dertigste keer foutloos heeft herhaalt, terwijl Huub en Sylvia gebroken zijn door zeer een emotioneel bericht.
[afbeelding]
(C) Cap Gert.
En verder.
Heel eng dat plaatje heel eng dat oog.....camarafreak vraag me af of talpa al die kapote beeldschermen kan betalen.quote:
zometeen maar eens goed analyserenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:29 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ze denken dat huub na vanavond in populariteit zal dalen en hun juist stijgen.![]()
Klote hé, lapo met inhoudquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:29 schreef n1ek het volgende:
Bij Barts vetrek zei Huub de wijze woorden "Waarom gaan alle leuke mensen weg?"
Ik had niet gedacht dat Stephan en de anderen zo'n verademing zou zijn vergeleken met dat tuig dat er nu rondloopt.
Brian op 594quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:24 schreef Mokum020 het volgende:
Jammer dat er nu geen pol is............
Brainless op 5
Nasty op 6
Mee eens, op dit soort momenten is een forum als dit erg prettig om even wat gevoelens kwijt te kunnen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:25 schreef uniekhoorn het volgende:
Ik wist echt niet dat ik zoveel iemand kon haten, gvd wat een teringlijers a&b
IK HAAT ZE
Blij dat jullie er zijn trouwens, voel me verbonden
Deze kaart gezellie naar natasia sturen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:28 schreef Judah het volgende:
Natasia's vreugdekreet nadat ze 'Je moeder' voor de dertigste keer foutloos heeft herhaalt, terwijl Huub en Sylvia gebroken zijn door zeer een emotioneel bericht.
[afbeelding]
(C) Cap Gert.
En verder.
Hahaha... juist niet. Het is helemaal geweldig dat Huub zo voor Sylvia opkomt. Het bewijst maar weer eens dat ze echt totaal onnozel zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:29 schreef Miraaa het volgende:
[..]
Ze denken dat huub na vanavond in populariteit zal dalen en hun juist stijgen.![]()
Nee hier ook al niet en dit is echt. http://www.panorama.nl/index.php?pageId=9&sexylezeresId=584quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:29 schreef obezzi het volgende:
amanda ziet er nie uit
Als Eric Huub eruit stemt, weet ik wel dat van die 45% niet veel mensen zullen zijn die een sms naar Eric zal sturenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:28 schreef petraa het volgende:
Eric geeft nu wel het punt aan dat Brainles zei, je trekt alle cp weg met je populariteit.
haha leuk idee, gewoon natasia van de weg af drukken met haar touregquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:30 schreef Nicoss het volgende:
Ik offer mij Cherokee op om met minimaal tachtig in te rijden op de Toureg die ze de eerste beste keer krijgt om haar rijles bij te houden..................
jongens, die neigt naar racsisme in het het kader van het apen-geloederquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:28 schreef HiDiHo het volgende:
Topic: Actie, stuur een banaan aan Natasia !
Volgens mij kijk je teveel naar belspelletjesquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:30 schreef in_control het volgende:
W.a.t i.s e.r. a.a.n d.e h.a.n.d ?
Komt nog wel. Karma.....Karma!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:31 schreef Sug4r het volgende:
Ik wil weten wat er met Sylvia ishet moet wel heel erg zijn dat zij zich zo uitte
![]()
Waarom gebeurt dit Sylvia nou en niet die .....![]()
Nieuwe theorie: Een vriend / familielid is een crimineel die vandaag veroordeeld is.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:27 schreef raggende_annie het volgende:
nogmaals. toen ze wegliep uit de tuin om te gaan bellen of ze naar achter mocht zei ze iets. ik dacht iets te horen over dat er iets bewezen was. heb ik me dat ingebeeld of heeft nog iemand dat opgevangen??
Sylvia..quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:32 schreef Inca het volgende:
Ik zie in alle bewoners geen winaar
sylvia heeft een brief gehad, we weten niet wat er in staat maar het is wel iets ergs aangezien sylvia behoorlijk overstuur raakte. ze is nu naar achter. natasia en die andere eikels zagen hun kans om huub te pakke en hem op te naaien...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:30 schreef in_control het volgende:
Inderdaad, echt bizar zegquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:31 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
ik kijk net even bij brian en de rest die zijn gewoon verder strategieen aan het bedenk
maken zich totaal geen zorgen om syl
wat een misselijk zooitje
![]()
Die zou best wel eens kunnen werkenquote:
Sylvia kreeg een brief en daar stond heel slecht nieuws in wat ze niet vertellen wilde en naar de buren gingquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:30 schreef in_control het volgende:
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:29 schreef scanman01 het volgende:
Huub: "wat ga je doen donderdag?"
Eric: "Je weet al wat ik ga doen"
en gewetenloosquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahaha... juist niet. Het is helemaal geweldig dat Huub zo voor Sylvia opkomt. Het bewijst maar weer eens dat ze echt totaal onnozel zijn.
Optellen hoeveel geld Fokkers doneren voor de huurmoordenaar en haar dat duidelijk maken??quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:31 schreef Lieve het volgende:
Zouden we haar echt hele gemene teksten mogen sturen?
Opgevouwen papiertjes met blaaspijpjes over het hek heen schieten? Allemaal haar eigen teksten uitprinten! Gewoon haar vieze rotwoorden terug spugen! Terug op haar eigen kapstok!
ik gok dat het te maken heeft met ofeen scheiding, of een ongeneselijke ziekte van 1 van haar familieledenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:31 schreef Taurus het volgende:
Ik zou bijna zeggen dat Syl een of ander verschrikkelijk staatsgeheim te horen heeft gekregen![]()
Ik denk niet dat 't zomaar 'n sterfgeval is. Een sterfgeval kun je namelijk uberhaupt niet 'oplossen'. Misschien is er 'n close iemand gescheiden ofzo (haar zus?) of iemand weggelopen o.i.d., zoiets denk ik eerder. Een 'probleem' in de privésfeer. Een groot probleem dan.
En jij bent lief!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:28 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
[..]
IK HAAT ZE
IK HAAT ZE
IK HAAT ZE
IK HAAT ZE
IK HAAT ZE
IK HAAT ZE
IK HAAT ZE
IK HAAT ZE
IK HAAT ZE
IK HAAT ZE
IK HAAT ZE
IK HAAT ZE
![]()
Jaap moet nu vanaf donderdag dingen over sil gaan zeggen om huub uit te dagen. Ja zegt jaap maar ik moet oppassen dat hij me niet echt slaat, want dat wil jij niet toch brian. Ach dat risico moeten we maar nemen aldus Brainles. Hoe bedoel je iemand voor het karretje spannen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:30 schreef scanman01 het volgende:
[..]
Hahaha... juist niet. Het is helemaal geweldig dat Huub zo voor Sylvia opkomt. Het bewijst maar weer eens dat ze echt totaal onnozel zijn.
ik denk eerder dat er iemand in haar familie heel erg ziek is o.i.d.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:31 schreef Taurus het volgende:
Ik zou bijna zeggen dat Syl een of ander verschrikkelijk staatsgeheim te horen heeft gekregen![]()
Ik denk niet dat 't zomaar 'n sterfgeval is. Een sterfgeval kun je namelijk uberhaupt niet 'oplossen'. Misschien is er 'n close iemand gescheiden ofzo (haar zus?) of iemand weggelopen o.i.d., zoiets denk ik eerder. Een 'probleem' in de privésfeer. Een groot probleem dan.
Vergeef ze...de tokkies zijn sociaal vergeleken met de meeste posters hierquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:30 schreef GoldenGuy het volgende:
Ik vind de COS-titel toch net iets te ver gaan eigenlijk...
vindt je.nou ik niet, alleen heel erg voor de kids van der.....ik denk zelf dat zo een wijf er door de 2e kamer maar uit gezet moet worden, hoe ze der kinderen opvoed???quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:30 schreef GoldenGuy het volgende:
Geef eens antwoord.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:31 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
Volgens mij kijk je teveel naar belspelletjes![]()
Toont wederom aan dat het niveau van sommige fokkers zo nu en dan velen malen lager is dan die van bepaalde bewoners in DGK.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:30 schreef GoldenGuy het volgende:
Ruimte genoeg voor 4quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:33 schreef Pulu het volgende:
Lekker Jaap in zijn reet likken
Alsof een scheiding vandaag de dag nog zo shocking isquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:32 schreef Ferdii het volgende:
[..]
ik gok dat het te maken heeft met ofeen scheiding, of een ongeneselijke ziekte van 1 van haar familieleden
En Huub vertelde net aan Eric dat de kans groot is dat Syl er morgen uit gaatquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:32 schreef Casshern het volgende:
[..]
sylvia heeft een brief gehad, we weten niet wat er in staat maar het is wel iets ergs aangezien sylvia behoorlijk overstuur raakte. ze is nu naar achter. natasia en die andere eikels zagen hun kans om huub te pakke en hem op te naaien...
Amanda was op 6. Is ook wel een 666 met haar dode dieren amulet om zich heen gedrappeert.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:30 schreef Leandra het volgende:
[..]
Brian op 594
Natasia op 666 (die begon ook als "kindje van god")
zo is het dat gevoel heb ik ook! komt goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:33 schreef robinotc het volgende:
Die vieze smerige vuile gore zwarte KUTHOER...de smerige gore achterbakse vuile huichelachtige stuk vreten moesten ze ophangen aan de hoogste boom!!! godver..wat ben ik PISSED !!!
Die vieze smerige gore achterbakse kloothufter van een Brian... mocht ik jou ooit tegenkomen... ik trek je vieze gore kop van je romp en ik schijt je helemaal vol !!!!
Dat vieze stinkende smerige stuk reuzel van een Jaap...met dat vatsige gore varkensvel eromheen... ik snij je los en laat je helemaal verrotten....
en nu...slapen![]()
Huub is zijn nemesis....quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:33 schreef PumaStreamer het volgende:
Tag Team.....wat is jaap dan.....Goliath en huub David...!!!
g e e n i d e equote:Op woensdag 7 maart 2007 00:30 schreef in_control het volgende:
Wat had je dan gedacht ? dat Eric zou toegeven dat ie juist een spel speelt met Huub en dus Huub er WEL gaat uitstemmen ?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:31 schreef Giallorossi het volgende:
Eric tegen Huub je weet al wat ik ga doen donderdag`
Kortom Huub blijft!
Amenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:34 schreef Judah het volgende:
Ik heb zo'n hekel aan die doorgedraaide moederzielloze suftrutse achterlijk kontenkop van een Natasia en die intellegentieloze luldebehanger van die albino-neger Brian... Bah bah bah, als we nog leefden in een tijdperk waarin mensen konden worden verhandeld, moest je voor dergelijk menselijk schroot geld toebetalen!
Hou ik ook niet zo van.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:30 schreef GoldenGuy het volgende:
alles voor de kijkcijfers helaasquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:34 schreef Carlaa het volgende:
Ik vind het ook tamelijk respectloos dat de Redactie dit niet in had kunnen schatten en dit gewoon via een briefje in de bus heeft gedaan ipv haar naar achter te halen.
Ik eigenlijk ook wel, ik denk dus niet dat het een sterfgeval is, dat is niet iets wat je zou kunnen oplossen. Ik heb werkelijk geen idee.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:31 schreef Sug4r het volgende:
Ik wil weten wat er met Sylvia ishet moet wel heel erg zijn dat zij zich zo uitte
![]()
Waarom gebeurt dit Sylvia nou en niet die .....![]()
En hoe haalt zij het in haar hoofd om de kindjes voor te lezen met een misselijkmakende stem.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:30 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
En Natasia noemt zichzelf een kindje van God![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik wil haar niet dood.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:32 schreef pronkjewail het volgende:
[..]
Optellen hoeveel geld Fokkers doneren voor de huurmoordenaar en haar dat duidelijk maken??![]()
Wees blij dat mensen nu nog dingen naar je gooien, als jij straks buiten de kooi voor de Albert Heijn ligt smeek je dr om... Paupermoeder!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:35 schreef Casshern het volgende:
oeh een pakje sigarette in je gezicht, nou wat een drama natasia!
lucht op hé?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:34 schreef Villalux het volgende:
[..]
zo is het dat gevoel heb ik ook! komt goed!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Bedoel je dat de kinderen van fokkers de kinderen van Natasia moeten aanpakken?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:32 schreef rebellious_angel het volgende:
Ik wil wel eens weten wat er nu gaande is, hoe is het met Syl???????? Hoelang is ze al in dat kantoor?
Ik hoop toch zo dat er onder de streamers mensen zijn die kids op de school van de kids van natasia hebben, dan weten die morgen wat voor monster hun moeder is.
Die dikke mag ook doodvalllen overigens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:33 schreef BuffyJan het volgende:
Die dikke lul voelt zich heel wat nu he![]()
goedenavond btw
De bovenste is blijquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:35 schreef r3gi3boy het volgende:
ZOEK DE VERSCHILLEN:
NATASIA
[afbeelding]
KLINGON
[afbeelding]
Heb ik ook al eens gedachtquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:33 schreef Missy_1974 het volgende:
zou syl een kind hebben ? (schoot me een tijd geleden te binnen door de dingen die ze tegen huub zei)
Dat vermoeden heb ik ook. En omdat ze het al langer weet, zal het wel iemand uit de 'binnenste cirkel' zijn.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric doet het goed, maar hij had Huub al eerder uit die keuken weg moeten halen.
Ik denk trouwens dat het iets met een hele ernstige ziekte te maken heeft. Niet met dood ofzo..
Maar ik zeg wel Kom niet aan Syl....denk ik...dan gaat die losquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:36 schreef PumaStreamer het volgende:
Alsof huub ooit zal slaan. Hij heeft iets wat de rest niet heeft BRAINSSSSSS
nee eric wel zeker die wil huub er uit stemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:36 schreef Missy_1974 het volgende:
degene in de keuken laten pcies zien hoe ze zijn, echt geen woorden voor zo walgelijk.
Een stoeprand in d'r gezicht zou beter passenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:35 schreef Casshern het volgende:
oeh een pakje sigarette in je gezicht, nou wat een drama natasia!
Waarom niet?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
Ik vertrouw Eric absoluut niet meer, na dit gesprekje
Niet als hij boos is.. helaas....quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:36 schreef PumaStreamer het volgende:
Alsof huub ooit zal slaan. Hij heeft iets wat de rest niet heeft BRAINSSSSSS
Niet je pillen vergeten...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:33 schreef robinotc het volgende:
Die vieze smerige vuile gore zwarte KUTHOER...de smerige gore achterbakse vuile huichelachtige stuk vreten moesten ze ophangen aan de hoogste boom!!! godver..wat ben ik PISSED !!!
Die vieze smerige gore achterbakse kloothufter van een Brian... mocht ik jou ooit tegenkomen... ik trek je vieze gore kop van je romp en ik schijt je helemaal vol !!!!
Dat vieze stinkende smerige stuk reuzel van een Jaap...met dat vatsige gore varkensvel eromheen... ik snij je los en laat je helemaal verrotten....
en nu...slapen![]()
Denk het ook,quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric doet het goed, maar hij had Huub al eerder uit die keuken weg moeten halen.
Ik denk trouwens dat het iets met een hel ernstige ziekte te maken heeft. Niet met dood ofzo..
DAT DOET HIJ NIETTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTTquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:37 schreef Inca het volgende:
[..]
nee eric wel zeker die wil huub er uit stemmen
Wat dacht je dan? Die laat zich een mening inpraten. Zo'n typisch sletje dat vroeger bij de jochies in 't brommerhok zou hebben gestaan en d'r eigen poes zou likken als de heren zouden vertellen dat ze daar intelligenter van zou worden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:37 schreef Loserkid het volgende:
Amanda valt me nu zo enorm tegen, maar echt..
Die stelde twee keer voor Huub te zieken in het kantoor, deur al in de hand. Kuthoer.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:37 schreef Loserkid het volgende:
Een flinke bom op dat huis, zijn we er voorgoed vanaf ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:36 schreef Mokum020 het volgende:
Snollie ook maar opknopen.........tegen Nasty: bellen omdat Huub een pakje sigaretten in je gezicht hebt gegooid en zo eruit moet........
het had een baksteen moeten zijn..
ga een klacht in dienenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:38 schreef Clank het volgende:
TT vind ik niet kunnen!!
Ja, ik wil haar martelen zoals zij ons martelt. Met haar langspeelplaat continue dag in dag uit, oordopjes in dr oren, af en toe wat harder. Ik denk dat ze binnen 5 minuten gek wordt(voor zover je nog gekker worden kan!)quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:35 schreef avonne het volgende:
[..]
Ik wil haar niet dood.
Ik wil haar gemarteld zien en nog járenlang op straat uitgescholden wordt
Ik heb die streams op *mute*. Ik moet straks nog slapen namelijk...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:37 schreef ruudpuntenel het volgende:
Onvoorstelbaar, het geleuter van die vier. Onmenselijk eigenlijk.
Ik ben geen racist.. totaal niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:37 schreef Frasier het volgende:
[..]
Een stoeprand in d'r gezicht zou beter passen.
dan ben jij nog ergerquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:32 schreef rebellious_angel het volgende:
Ik wil wel eens weten wat er nu gaande is, hoe is het met Syl???????? Hoelang is ze al in dat kantoor?
Ik hoop toch zo dat er onder de streamers mensen zijn die kids op de school van de kids van natasia hebben, dan weten die morgen wat voor monster hun moeder is.
heb al extra ingenomen maar...thanx !!quote:
Ik zie der niettt waar staat onze euceliptaquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
Natasia staat af te luisterne
tssssssssssss en die is fijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:39 schreef Nrd_los het volgende:
[..]
Ik ben geen racist.. totaal niet.
Maar nu komt me steeds een scene uit American history X in me op.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
Ik vertrouw Eric absoluut niet meer, na dit gesprekje
dat is 'n boomquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
Natasia staat af te luisteren?
Een heel ernstige ziekte en de dood...ligt helaas wel erg dicht bij elkaar vaakquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Ik denk trouwens dat het iets met een hele ernstige ziekte te maken heeft. Niet met dood ofzo..
Nou gezelligquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:40 schreef beequeen het volgende:
Ik baal zo van de non-reactie van BAN , niet eens meer nadenken over wat er eventueel met Syl kan zijn . dus ik ga afsluiten, met een misselijk gevoel , dus tot morgen![]()
Toen heeft ze alleen gezegd dat er iets is, heel serieus en ernstig. Maar niemand weet het, vertelde ze erbij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:38 schreef Myriam1978 het volgende:
Hmmm hoe komen we erachter wat er toen gezegd werd door Syl...in okt.?
Het verklaard die 2% van de stemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:37 schreef Loserkid het volgende:
En dat is precies de reden waarom ik dit hele gedoe met die brief niet geloof. Het komt gewoon allemaal nep over, NatasJa en Huub zouden nooit zo`n overdreven ruzie maken...juist ja...zelfs NatasJa niet. het komt allemaal te gescript over, maar as logisch als je geen professionele acteurs hebt...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sylvia die zich vreselijk voelt met het nieuws wat ze kreeg en dan stampij gaan maken...geen stijl
Best of Birds part 1 t/m 3quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:41 schreef flubberdewups het volgende:
En waarom slapen die vogels in de Gouden Kooi niet gewoon 's nachts??![]()
Te veel licht denk ikquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:41 schreef flubberdewups het volgende:
En waarom slapen die vogels in de Gouden Kooi niet gewoon 's nachts??![]()
schreeuw? filmpje?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:42 schreef Katewalker het volgende:
Silvia heeft al een s verteld dat er maar 1 reden zou zijn om het huis te verlaten en dit zou het wel eens kunnen zijn...die schreeuw van haar ging me door merg en been...
als ze dit bewust doen zeker!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:42 schreef Missy_1974 het volgende:
redactie doet het goed want het was te walgelijk om aan te horen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub: "Het is godverdomme wel MIJN Syl waar ze het over heeft.
Ga jij anders even ergens kindjes maken en vervolgens verwaarlozen ofzo...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:42 schreef Sammy-S het volgende:
Huist Huub maakt misbruik van de situatie nu![]()
![]()
![]()
Ik leef met Syl mee en vind het onvoorstelbaar wat hier gebeurt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:40 schreef beequeen het volgende:
Ik baal zo van de non-reactie van BAN , niet eens meer nadenken over wat er eventueel met Syl kan zijn . dus ik ga afsluiten, met een misselijk gevoel , dus tot morgen![]()
haaaaaaaaahaaaaaaquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:44 schreef r3gi3boy het volgende:
MET Z"N ALLEN OP DE BANK!!!
quote:
houd je fucking muil klootzak teringlijerquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:44 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een aanstellerij zeg...
Ga dood .quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:44 schreef Sammy-S het volgende:
Wat een aanstellerij zeg...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |