Denk dat we alleen kunnen speculeren. Maar ik weet wel dat als het echt serieus is ze het nooit via een brief zouden melden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:24 schreef GoldenGuy het volgende:
Zou er iets met sylvia's zus zijn?
Ja, dat denk ik ook. Die kinderen krijgen deze vuiligheid weer helemaal over zich heen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:19 schreef Sug4r het volgende:
Wat zullen je kindjes weer trots op je zijn Natasia![]()
Hoe denk je dat je kindjes gepest worden op school Natasia???? Je moeder....je moeder..... goed hoor![]()
Dat soort zaken zijn vanaf het begin van DGK per brief gegaan, ook de dood van haar opa, ook al die keren dat Wilgo de relatie echt wilde verbreken (de eerste keer was het een drama, daarna was iedereen, dus ook Natasia, er aan gewend)quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:21 schreef CARLAK het volgende:
Sylvia kan midden in de nacht toch geen slechte uitkomst van een onderzoek krijgen? Ook al zou het om iets anders zijn dat erg ingrijpend is dan snap ik niet dat DGK haar dit per brief laat weten. Wees dan zo en roep haar even apart om dat met haar te bespreken.![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:24 schreef Brulkip het volgende:
Oh...ik vind dit echt te erg.........wat een misselijke mensen......WALGELIJK!!!!
Ik kan er met mijn pet niet bij.......
En zij hebben het over respect??????
Wat zij allemaal zegt over die moeder...dat die de heroine niet kon betalen en Huub moest verkopen.....en dat zijn broer een kinderneuker is...en zij hebben het over RESPECT?????????
nou aan sylvia's reactie te zien is het wel heel erg...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat we alleen kunnen speculeren. Maar ik weet wel dat als het echt serieus is ze het nooit via een brief zouden melden.
wat ik bedoel is dat Brian als enige nog een beetje evalueert wat er kan gebeuren als ze nu met z'n vieren naar het kantoor gaan om huub te gaan jennen en uit te lokken.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:23 schreef My_ het volgende:
[..]
Leg uit, wat bedoel je, want ik volg niet wat je zegt...
Duidelijk bewijs dat dit walgelijke creatuur alleen maar kan teren op de ellende van een ander.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog een keer dan. Natasia's triomf, direct nadat ze Huub en de huilende Natasia Syl op haar nummer heeft gezet. You go girl!!!![]()
[afbeelding]
ik hoop ook dat ze maatregelen nemen....tegen uitlokking...voor als Huub gaat slaan....quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
WAT EEN STELLETJE MINDERWAARDIGE ONDERKRUIPSELS ZIJN DAT GODVERDOMME!
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
Ik zit hier gvd echt zwaar te koken van woede, zoveel onmenselijkheid in 1 huis, dat is echt niet normaal meer.
Ik mag toch hopen dat de programmaleiding hier maatregelen tegen treft, want dit echt te walgelijk voor woorden.
http://dgk.servehttp.com loopt al 8900 sec primaquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Die streams haperen man.
nogmaals. toen ze wegliep uit de tuin om te gaan bellen of ze naar achter mocht zei ze iets. ik dacht iets te horen over dat er iets bewezen was. heb ik me dat ingebeeld of heeft nog iemand dat opgevangen??quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:25 schreef Mika25 het volgende:
[..]
Denk dat we alleen kunnen speculeren. Maar ik weet wel dat als het echt serieus is ze het nooit via een brief zouden melden.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |