abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_47000395
die zwarte kut hoer is nog niet klaar als ze eruit komt...........sorry voor de kinderen van der!
  woensdag 7 maart 2007 @ 00:25:33 #277
16701 scanman01
Today's a good day
pi_47000403
Sylvia zei het een maand geleden al en nu weer: "Dit is iets wat niemand weet"

Ik ben ook wel heel nieuwsgierig.
My soul is painted like the wings of butterflies
pi_47000404
Kijk Amanda staan dan met der bondje bah bah......Greenpeace kom in actieeeeeee
pi_47000405
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:24 schreef GoldenGuy het volgende:
Zou er iets met sylvia's zus zijn?
Denk dat we alleen kunnen speculeren. Maar ik weet wel dat als het echt serieus is ze het nooit via een brief zouden melden.
pi_47000406
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:24 schreef Kinga het volgende:
Eric is nieuwsgierig.
Wij ook toch
pi_47000410
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:19 schreef Sug4r het volgende:
Wat zullen je kindjes weer trots op je zijn Natasia

Hoe denk je dat je kindjes gepest worden op school Natasia???? Je moeder....je moeder..... goed hoor
Ja, dat denk ik ook. Die kinderen krijgen deze vuiligheid weer helemaal over zich heen.

JE MOEDER, oh ja JE MOEDER
pi_47000411
Wat een klapmongolen bij elkaar, Natasia, Brian, Amanda en dat vette zwijn.
pi_47000418
als ie weggestemd zou worden donderdag kan ie wel nog een plantenbak richting die zwarte feeks gooien.
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
  woensdag 7 maart 2007 @ 00:26:04 #284
131591 Leandra
Is onmogelijk
pi_47000421
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:21 schreef CARLAK het volgende:
Sylvia kan midden in de nacht toch geen slechte uitkomst van een onderzoek krijgen? Ook al zou het om iets anders zijn dat erg ingrijpend is dan snap ik niet dat DGK haar dit per brief laat weten. Wees dan zo en roep haar even apart om dat met haar te bespreken.
Dat soort zaken zijn vanaf het begin van DGK per brief gegaan, ook de dood van haar opa, ook al die keren dat Wilgo de relatie echt wilde verbreken (de eerste keer was het een drama, daarna was iedereen, dus ook Natasia, er aan gewend)
Zulke zaken komen gewoon op zo'n manier het huis binnen, je zit daar niet voor je privé momenten, je hele leven is publiek geworden, dat wist je toen je er in ging.
Wullie bin KOEL © Soneal
Why be difficult when, with a bit of effort, you could be impossible?
pi_47000423
Natasia: Als die mij tackt. Hahaha heeft het groepje randdebielen weer een woordje geleerd van die vetklep?
-je webicon was te groot, niet terugplaatsen-
pi_47000431
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:24 schreef Brulkip het volgende:
Oh...ik vind dit echt te erg.........wat een misselijke mensen......WALGELIJK!!!!

Ik kan er met mijn pet niet bij.......

En zij hebben het over respect??????

Wat zij allemaal zegt over die moeder...dat die de heroine niet kon betalen en Huub moest verkopen.....en dat zijn broer een kinderneuker is...en zij hebben het over RESPECT?????????

pi_47000433
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:25 schreef Mika25 het volgende:

[..]

Denk dat we alleen kunnen speculeren. Maar ik weet wel dat als het echt serieus is ze het nooit via een brief zouden melden.
nou aan sylvia's reactie te zien is het wel heel erg...
pi_47000438
als dit het niveau is van DGK,
ieder oordeel heeft zijn nadeel
pi_47000440
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:23 schreef My_ het volgende:

[..]

Leg uit, wat bedoel je, want ik volg niet wat je zegt...
wat ik bedoel is dat Brian als enige nog een beetje evalueert wat er kan gebeuren als ze nu met z'n vieren naar het kantoor gaan om huub te gaan jennen en uit te lokken.

Dit is voor huub gevaarlijk,want hij bevind zich in een kwetsbare fase en kan gemakkelijk uit z'n vel schieten.
Brian MOET er dus voor zorgen dat ze NIET naar huub gaan.
pi_47000445
Wat Sylvia al eerder had gezegd: " Elke tegenslag maakt me nòg sterker."
Als je bij de groenteboer staat, word je òòk gemanipuleerd.
  woensdag 7 maart 2007 @ 00:26:54 #291
165665 PietjePuk63
show a little faith
pi_47000453
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:23 schreef Gert het volgende:

[..]

Nog een keer dan. Natasia's triomf, direct nadat ze Huub en de huilende Natasia Syl op haar nummer heeft gezet. You go girl!!!

[afbeelding]
Duidelijk bewijs dat dit walgelijke creatuur alleen maar kan teren op de ellende van een ander.
Ik snap nu nog beter dat haar kinderen het zo goed doen, nu dit walgelijke kutwijf niet meer in hun nabijheid is.
Kinderbescherming: HOU DAT ZO!
Niets is sterker dan dat ene woord!
pi_47000456
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:22 schreef PietjePuk63 het volgende:
WAT EEN STELLETJE MINDERWAARDIGE ONDERKRUIPSELS ZIJN DAT GODVERDOMME!

Ik zit hier gvd echt zwaar te koken van woede, zoveel onmenselijkheid in 1 huis, dat is echt niet normaal meer.

Ik mag toch hopen dat de programmaleiding hier maatregelen tegen treft, want dit echt te walgelijk voor woorden.
ik hoop ook dat ze maatregelen nemen....tegen uitlokking...voor als Huub gaat slaan....
  woensdag 7 maart 2007 @ 00:27:05 #293
130385 HiDiHo
hdhmedia.online
pi_47000458
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:25 schreef Sjakie01 het volgende:
Die streams haperen man.
http://dgk.servehttp.com loopt al 8900 sec prima
Aan mijn uitspraken kunnen geen rechten ontleend worden
Uitspraken uit het verleden geven geen garantie voor de toekomst
pi_47000462
Hou er rekening mee dat Syl vertrekt
----------------------------------------------------------------Hierlangs afknippen-----------------------------------------------------------------
pi_47000463
Had je dat chagerijnige smoel van Blablasia moeten zien toen de popipoll bekend werd...en nu lachen??? Echt, dit gaat mijn verstand en gevoel te boven.
pi_47000466
quote:
Op woensdag 7 maart 2007 00:25 schreef Mika25 het volgende:

[..]

nogmaals. toen ze wegliep uit de tuin om te gaan bellen of ze naar achter mocht zei ze iets. ik dacht iets te horen over dat er iets bewezen was. heb ik me dat ingebeeld of heeft nog iemand dat opgevangen??
blessed are the forgetfull, for they get the better even of their blunders
pi_47000473
Wat zij allemaal zegt over die moeder...dat die de heroine niet kon betalen en Huub moest verkopen.....en dat zijn broer een kinderneuker is...en zij hebben het over RESPECT?????????

Is dat gezegd. wow...diep zakken ok...maar zo diep dat ze aan de andere kant van de hell er weer utivallen wowowowie
pi_47000474
ik heb echt medelijden met die kids van die vuile asociale tyfushoer.
pi_47000477
jaap is ook zo'n figuur als brian
pi_47000478
Wat is er met Sylvia?
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')