o ja please er ligt nog een mooie kaart van mij bij jullie metquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
redactie..1 kans om onze brieven aan die kuthoer door te laten..laat haar maar eens voelen dat half nederland haar dood wil.
Dat kutwijf heet Blankquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:19 schreef agter het volgende:
[..]
Ja, dit is erg misselijk.
Deze mensen zijn echt blind.
En das nou toevallig net haar achternaam.
Hallo, hje pikt mijn idee! Hier kwam ik Cossen geleden al mee aan!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:19 schreef Judah het volgende:
Laten we een nieuwe actie organiseren:
Geld inzamelen om een huurmoordenaar voor Natasia in te schakelen! Wie opent een topic?
THIS IS TV MAN................... duhhhhhhhhhhhhhhquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:21 schreef CARLAK het volgende:
Sylvia kan midden in de nacht toch geen slechte uitkomst van een onderzoek krijgen? Ook al zou het om iets anders zijn dat erg ingrijpend is dan snap ik niet dat DGK haar dit per brief laat weten. Wees dan zo en roep haar even apart om dat met haar te bespreken.![]()
Balk is de achternaam van Amanda, Natasia heet Blank.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:19 schreef agter het volgende:
Ja, dit is erg misselijk.
Deze mensen zijn echt blind.
Uit de bijbel:
"Waarom kijk je naar de splinter in het oog van je broeder of zuster, terwijl je de balk in je eigen oog niet opmerkt? Hoe kun je tegen hen zeggen: “Laat mij de splinter uit je oog verwijderen,” zolang je nog een balk in je eigen oog hebt? Huichelaar, verwijder eerst de balk uit je eigen oog, pas dan zul je scherp genoeg zien om de splinter uit het oog van je broeder of zuster te verwijderen. "
En das nou toevallig net haar achternaam.
voor 50 euro krijgen we dr nog een gratis laptop bij ookquote:
Mijn bezoek ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:21 schreef Sebi het volgende:
Wie zit er nog meer met samengebalde vuisten achter z'n pc? Ik wel, constateer ik net.
Ik geef een financiele bijdragequote:Op woensdag 7 maart 2007 00:19 schreef Judah het volgende:
Laten we een nieuwe actie organiseren:
Geld inzamelen om een huurmoordenaar voor Natasia in te schakelen! Wie opent een topic?
ik ben het niet snel met doodswensen eens, maar in het geval van Natasia zou ik er geen traan om laten en het zien als een geweldige bevrijding van schadelijke invloed op haar kinderen en vervuiling van tv en het beeldscherm van mijn laptop in het bijzonderquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:20 schreef LoveProfusion het volgende:
redactie..1 kans om onze brieven aan die kuthoer door te laten..laat haar maar eens voelen dat half nederland haar dood wil.
Ik durf het niet te zeggen maar............................ ik ga nu echt over de rooiequote:
ik ook...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:21 schreef Sebi het volgende:
Wie zit er nog meer met samengebalde vuisten achter z'n pc? Ik wel, constateer ik net.
De mijne ook nietquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:22 schreef 2live het volgende:
Ik trek dit niet, mijn bloeddruk is niet te meten!!!!!!
Terechtquote:
Nog een keer dan. Natasia's triomf, direct nadat ze Huub en de huilende Natasia op haar nummer heeft gezet. You go girl!!!quote:
Kon het maarquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:19 schreef karweitje het volgende:
Ik sta haast op het punt om daarheen te gaan en banj giga op de bek te slaan is maar 5 min hiervandaan, hoeft huub het i.i.g niet te doen en kan hij blijven.
Mijn hart raast ookquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:22 schreef 2live het volgende:
Ik trek dit niet, mijn bloeddruk is niet te meten!!!!!!
Leg uit, wat bedoel je, want ik volg niet wat je zegt...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:22 schreef r3gi3boy het volgende:
gelukkig heeft onze para brodder die ene pinda in zijn gigolo hoofd aan't werk gezet en probeert het groepje ANJB tegen te houden Huub te "taggen".
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |