Hier nog een. Echt respect voor Huub ! Ik had haar zo op d'r bek getimmerd en ik ben nooit agressief (ok, sinds ik DGK kijk is het een stuk vaker....quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:21 schreef Sebi het volgende:
Wie zit er nog meer met samengebalde vuisten achter z'n pc? Ik wel, constateer ik net.
Kom ik toch weer terug op mijn voodoopoppetjesritueel.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:22 schreef rebellious_angel het volgende:
[..]
ik ben het niet snel met doodswensen eens, maar in het geval van Natasia zou ik er geen traan om laten en het zien als een geweldige bevrijding van schadelijke invloed op haar kinderen en vervuiling van tv en het beeldscherm van mijn laptop in het bijzonder
Het gaat mij nieteens om Huub,quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:21 schreef Casshern het volgende:
laat huub met rust verdomme!
Jah dit screen shot bedoelde ik. Tis toch wel moeilijk om niks dierlijks te zeggen. vergeet nogmaals niet wij zijn niks anders dan dieren met de mogelijkheid om te praten en keuzes te maken verder dan eten en drinken en plassen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:23 schreef Gert het volgende:
[..]
Nog een keer dan. Natasia's triomf, direct nadat ze Huub en de huilende Natasia op haar nummer heeft gezet. You go girl!!!![]()
[afbeelding]
Denk dat we alleen kunnen speculeren. Maar ik weet wel dat als het echt serieus is ze het nooit via een brief zouden melden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:24 schreef GoldenGuy het volgende:
Zou er iets met sylvia's zus zijn?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |