Ik zie der niettt waar staat onze euceliptaquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
Natasia staat af te luisterne
tssssssssssss en die is fijnquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:39 schreef Nrd_los het volgende:
[..]
Ik ben geen racist.. totaal niet.
Maar nu komt me steeds een scene uit American history X in me op.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:33 schreef avonne het volgende:
Ik vertrouw Eric absoluut niet meer, na dit gesprekje
dat is 'n boomquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:40 schreef avonne het volgende:
Natasia staat af te luisteren?
Een heel ernstige ziekte en de dood...ligt helaas wel erg dicht bij elkaar vaakquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:34 schreef scanman01 het volgende:
Eric doet het goed, maar hij had Huub al eerder uit die keuken weg moeten halen.
Ik denk trouwens dat het iets met een hele ernstige ziekte te maken heeft. Niet met dood ofzo..
Nou gezelligquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:40 schreef beequeen het volgende:
Ik baal zo van de non-reactie van BAN , niet eens meer nadenken over wat er eventueel met Syl kan zijn . dus ik ga afsluiten, met een misselijk gevoel , dus tot morgen![]()
Toen heeft ze alleen gezegd dat er iets is, heel serieus en ernstig. Maar niemand weet het, vertelde ze erbij.quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:38 schreef Myriam1978 het volgende:
Hmmm hoe komen we erachter wat er toen gezegd werd door Syl...in okt.?
Het verklaard die 2% van de stemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:37 schreef Loserkid het volgende:
Amanda valt me nu zo enorm tegen, maar echt..
En dat is precies de reden waarom ik dit hele gedoe met die brief niet geloof. Het komt gewoon allemaal nep over, NatasJa en Huub zouden nooit zo`n overdreven ruzie maken...juist ja...zelfs NatasJa niet. het komt allemaal te gescript over, maar as logisch als je geen professionele acteurs hebt...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:37 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Sylvia die zich vreselijk voelt met het nieuws wat ze kreeg en dan stampij gaan maken...geen stijl
Best of Birds part 1 t/m 3quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:41 schreef flubberdewups het volgende:
En waarom slapen die vogels in de Gouden Kooi niet gewoon 's nachts??![]()
Te veel licht denk ikquote:Op woensdag 7 maart 2007 00:41 schreef flubberdewups het volgende:
En waarom slapen die vogels in de Gouden Kooi niet gewoon 's nachts??![]()
schreeuw? filmpje?quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:42 schreef Katewalker het volgende:
Silvia heeft al een s verteld dat er maar 1 reden zou zijn om het huis te verlaten en dit zou het wel eens kunnen zijn...die schreeuw van haar ging me door merg en been...
als ze dit bewust doen zeker!quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:42 schreef Missy_1974 het volgende:
redactie doet het goed want het was te walgelijk om aan te horen
quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:41 schreef Ian_Nick het volgende:
Huub: "Het is godverdomme wel MIJN Syl waar ze het over heeft.
Ga jij anders even ergens kindjes maken en vervolgens verwaarlozen ofzo...quote:Op woensdag 7 maart 2007 00:42 schreef Sammy-S het volgende:
Huist Huub maakt misbruik van de situatie nu![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |