Sigme, jij bent te serieus...quote:Op donderdag 8 maart 2007 12:22 schreef sigme het volgende:
[..]
Nou ben ik maar een goeie vrouw die haar plaats kent, dus misschien telt mijn mening ook niet voor vol, maar ik vind internationale vrouwendag ook tamelijk onzinnig hoor.
Echt waar? Als ik m'n plaats ken?quote:
Ja. Wat is er immers te vieren om een vrouw?quote:Op donderdag 8 maart 2007 11:49 schreef Reya het volgende:
[..]
Vind je het onzinniger dan bijv. bevrijdingsdag?
Oh, ik mag graag reagerenquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:42 schreef Elseetje het volgende:
[..]
Nee, omdat je er überhaupt op reageert![]()
Het is eigenlijk evaluatiedagquote:Op donderdag 8 maart 2007 12:40 schreef EchtGaaf het volgende:
[..]
Ja. Wat is er immers te vieren om een vrouw?
O, dat kan geen kwaad. De "zegeningen" tellen van vrouwenemancipatie...quote:
quote:Mitsgaders de vrouw, als een man met het zaad des bijliggens bij haar gelegen zal hebben; daarom zullen zij zich met water baden, en onrein zijn tot aan den avond.
http://www.wereldomroep.n(...)act20070307_bushreisquote:’Reis Bush is geen anti-Chávez-toernee’
Door correspondent Cees Zoon
07-03-2007
De reis die de Amerikaanse president Bush van 8 tot 14 maart naar vijf Latijns-Amerikaanse landen maakt, is officieel niet bedoeld om de invloed van de Venezolaanse president Hugo Chávez en diens 'Bolivariaanse revolutie' in te dammen. Tot verbazing van heel Latijns Amerika bekende de Amerikaanse president aan de vooravond van zijn trip dat hij zelf een Bolivariaan is.
"George Washington en Simón Bolívar hadden veel gemeen. Beiden waren generaals die streden voor het zelfbeschikkingsrecht van hun volken. Wij zijn de zonen en dochters van hun strijd, en het is onze missie de revolutie te voltooien die zij begonnen zijn op onze twee continenten", aldus de Amerikaanse president.
Achtertuin
Bush gaat eerst naar Brazilië en doet vervolgens Uruguay, Colombia, Guatemala en Mexico aan. Het is pas de tweede keer in de zes jaar dat hij aan de macht is dat Bush uitgebreid toert door de traditionele 'achtertuin' van de Verenigde Staten. Niet alleen hier, maar ook van de kant van de democratische oppositie in eigen land krijgt hij het verwijt Latijns Amerika te hebben verwaarloosd. En nu hij wakker is geworden, blijkt het continent te zijn volgelopen met linkse regeringen.
Het officiële doel van de reis is volgens het Witte Huis "het promoten van de zaak van de sociale rechtvaardigheid op het Westelijk Halfrond". Bush gaat "regeringen steunen die veranderingen willen die de armen zo nodig hebben." Ook die verklaring nemen ze in het zuiden met de nodige korrels zout.
De Amerikaanse staatssecretaris Shannon (Buitenlandse Zaken) mag dan toegeven dat "ondanks de democratisering en de vrije markt de legitieme eisen van de meerderheden niet zijn bevredigd", Bush komt nog eens uitleggen dat het economische recept van de afgelopen dertig jaar de beste garantie is voor welvaart. Dat vinden ze in de meeste landen van Latijns Amerika nu juist niet, vandaar dat ze linkse regeringen hebben gekozen.
Fatsoenlijk
Washington heeft al eerder laten weten te verwachten dat de Braziliaanse president Lula en de Argentijnse president Kirchner - de 'fatsoenlijke' linkse leiders van het continent - de invloed van de 'kwade genius' Chávez en diens oliedollars in Latijns Amerika afremmen. Kirchner wees de suggestie vorige week van de hand en ging ostentatief naar Venezuela om nieuwe economische akkoorden met Chávez te sluiten. Wanneer Bush denkt dat hij zijn onderhoud met Lula een 'anti-Chávez'-karakter kan geven, heeft hij het mis. "Er is geen ruimte om te praten over andere landen", zei Lula in zijn radioprogramma. "Dat is een kwestie van respect voor hun soevereiniteit."
Uruguay staat op het programma, omdat Bush president Tabaré Vásquez wil overreden een vrijhandelsverdrag te sluiten met de Verenigde Staten. Daarmee zou hij een wig drijven in het handelsblok Mercosur, waartoe sinds vorig jaar ook Venezuela behoort. Chávez heeft overigens een 'tegen-toernee' georganiseerd. Wanneer Bush in Uruguay is, is Chávez in buurland Argentinië waar hij een protestbijeenkomst tegen 'het Imperium' zal bijwonen.
Biobrandstof
Afgezien van de ideologische motieven als "het promoten van de sociale rechtvaardigheid" heeft de reis van Bush een duidelijk economisch doel: biobrandstof. "We gaan over onze eigen zaken discussiëren", aldus Lula. "Wanneer we een oplossing vinden voor de biobrandstof en de landbouwsubsidies zouden we de mensheid een grote dienst bewijzen."
Brazilië loopt voorop in de wereld met het produceren van ethanol en Washington is zeer geïnteresseerd in de import in het kader van de nieuwe politiek van de vermindering van de olie-afhankelijkheid. Het onderwerp komt waarschijnlijk ook ter sprake in Guatemala: Midden Amerika zou met het opvoeren van de rietsuikerproductie een toekomstige brandstofleverancier van de Verenigde Staten kunnen worden.
Ja natuurlijkquote:Op donderdag 8 maart 2007 14:41 schreef Mutant01 het volgende:
Wat een heerlijk lenteweer trouwens.
Gister was het hier anders ook lekker weer.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:48 schreef sigme het volgende:
[..]
Ja natuurlijk! Gister regen verdomme, vandaag mooi weer. Het is godgeklaagd. Moslim-die-verantwoordelijk-is-voor-het-weer: ik krijg nog een hekel aan alle moslims op deze manier [afbeelding]!
Monkel monkel monkel. Hier niet. Dus.quote:Op donderdag 8 maart 2007 14:55 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Gister was het hier anders ook lekker weer.
Massatourisme....nu krijg je het sigme.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef Godslasteraar het volgende:
ow, had ik al verteld dat mijn eigenste zus naar Marokko op vakantie gaat?
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:01 schreef Mutant01 het volgende:
[..]
Massatourisme....nu krijg je het sigme.
Hoe gaat ze, waar gaat ze heen, wat gaat ze doen?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef Godslasteraar het volgende:
Is ze ook klein?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:03 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
mijn zus is meer een mini-tsunami, bijzonder knap, en zo fel als een wolf. Oftewel, Echtgaafs ultieme nachtmerrie.![]()
Vliegtuig, en verder weet ik het niet, dat hoor ik dit weekeinde wel. Ze is trouwens echt zo'n wereldreizigster, in tegenstelling tot ondergetekende. En verder is ze altijd zeer geinteresseerd in cultuur, kunst etc. Dus niet het braden-in-de-zon-type. Verder heeft ze een nieuwe digitale camera, met weet ik hoeveel van die memory-kaartjes, dus ik verwacht een zeer uitgebreid fotoverslag.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:08 schreef sigme het volgende:
[..]
Hoe gaat ze, waar gaat ze heen, wat gaat ze doen?
Neuh, wat ik leuk vind vindt verder echt helemaal niemand leuk, dus aan mij heb je niks.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:14 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
Vliegtuig, en verder weet ik het niet, dat hoor ik dit weekeinde wel. Ze is trouwens echt zo'n wereldreizigster, in tegenstelling tot ondergetekende. En verder is ze altijd zeer geinteresseerd in cultuur, kunst etc. Dus niet het braden-in-de-zon-type. Verder heeft ze een nieuwe digitale camera, met weet ik hoeveel van die memory-kaartjes, dus ik verwacht een zeer uitgebreid fotoverslag.
tips?
Achter de kleine jongetjes aan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:00 schreef Godslasteraar het volgende:
Ik ben uitgenodigd, neem ik aan.quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:03 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
![]()
mijn zus is meer een mini-tsunami, bijzonder knap, en zo fel als een wolf. Oftewel, Echtgaafs ultieme nachtmerrie.![]()
Ja, leuk. Ik hoop dat ze ook iets regelen voor zelfstandige mannen om eens een jaar lekker dagelijks naar de hoeren te gaan. Biologische klok he. Tiktiktiktik, dadelijk blijft ie slap.quote:Minister Piet Hein Donner van Sociale Zaken gaat snel de mogelijkheden onderzoeken of zelfstandig werkende vrouwen een zwangerschapsregeling kunnen krijgen. Dat heeft hij donderdagochtend toegezegd aan FNV-voorzitter Agnes Jongerius, die met een delegatie zwangere onderneemsters aan de bewindsman circa drieduizend petities overhandigde.
De vakbondsvoorzitter wees erop dat er 'grote ongelijkheid' bestaat ten opzichte van mannen. Maar ook ten opzichte van vrouwelijke werknemers, waarvoor wel een vangnet bij zwangerschap en bevalling bestaat. "Zelfstandig werkende vrouwen moeten het zelf maar regelen op de private markt met torenhoge premies en verzekeraars die wachttijden van wel twee jaar hanteren", aldus Jongerius.
Juist! Het mag een keer gezegd wordenquote:Op donderdag 8 maart 2007 16:01 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik hoop dat ze ook iets regelen voor zelfstandige mannen om eens een jaar lekker dagelijks naar de hoeren te gaan. Biologische klok he. Tiktiktiktik, dadelijk blijft ie slap.
Jij zat op gym toch?quote:
Is dat Belgisch voor gymnasium? Dan is het antwoord ''nee''.quote:
Over een kleine vergoeding om je zaad te komen storten bij de spermabank valt wel te praten denk ik.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:01 schreef Autodidact het volgende:
[..]
Ja, leuk. Ik hoop dat ze ook iets regelen voor zelfstandige mannen om eens een jaar lekker dagelijks naar de hoeren te gaan. Biologische klok he. Tiktiktiktik, dadelijk blijft ie slap.
Ik weet iets beters. Een potje voor mannen die geen vrouw kunnen vinden en naar Thailand gaan om er een te kopen en hier lekker gaan voortplanten.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:24 schreef sigme het volgende:
[..]
Over een kleine vergoeding om je zaad te komen storten bij de spermabank valt wel te praten denk ik.
Voor de rest zal je je hoer met jong moeten schoppen om in aanmerking te komen voor regelingen die bedoeld zijn om de voortplanting der Nederlander te bevorderen. Wat let je?
Lebensborn met aan lager wal geraakte dames lijkt mij hoe dan ook geen goed idee.quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:27 schreef ExtraWaskracht het volgende:
Dagelijks naar de hoeren ter voortplanting? Wtf?
Lebensborn met Hitler's secretaresses en Eva Braun daarentegen...quote:Op donderdag 8 maart 2007 16:33 schreef Finder_elf_towns het volgende:
[..]
Lebensborn met aan lager wal geraakte dames lijkt mij hoe dan ook geen goed idee.
Ben vandaag in een zeer tolerante bui, ik laat het volledig aan de dames over. Maar wellicht dat Aoristus een andere mening is toegedaan.quote:
Ze is een beetje te oud voor je Apropoquote:
quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:19 schreef sigme het volgende:
[..]
Neuh, wat ik leuk vind vindt verder echt helemaal niemand leuk, dus aan mij heb je niks.
quote:
"mini-tsunami"quote:Op donderdag 8 maart 2007 15:16 schreef Godslasteraar het volgende:
[..]
en hoezo "ook"ik ben 1.90, grunningert
quote:Op donderdag 8 maart 2007 17:41 schreef Godslasteraar het volgende:
Ze is een beetje te oud voor je Apropo![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |