Haajo!quote:Op dinsdag 3 april 2007 23:49 schreef BlueCurl het volgende:
whahaha! ben ik een keer thuis op de dinsdag avondkijk ik een keer CSI:Miami... is het een herhaling echt lollig!
stond wel op de website al van de herhaling
was niet geheel onverwachts!
ik... maar toevallig natuurlijk afgelopen week nietquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Haajo!
Jawel jjoh.. wie kijkt er nou op die klote site..![]()
ikkuh! om bij te blijvenquote:Op woensdag 4 april 2007 00:00 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Haajo!
Jawel jjoh.. wie kijkt er nou op die klote site..![]()
maak ons maar weer lekker...quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
hoi hoi! op naar volgende week. hopelijk voor beide een nieuwe aflevering. heb al spoilers gelezen voor de seasons finaleheb er al zin in!
quote:Op woensdag 4 april 2007 11:18 schreef BlueCurl het volgende:
hoi hoi! op naar volgende week. hopelijk voor beide een nieuwe aflevering. heb al spoilers gelezen voor de seasons finaleheb er al zin in!
mooi zo.. ik kijk er al weer naar uit... heb je ook eventueel tijd voor wat caps? *kijkt heel lief*quote:Op woensdag 4 april 2007 12:17 schreef BlueCurl het volgende:
jeps volgende week gewoon weer een nieuwe voor jullie.. heb me tv gids alen voor mij ook
haha.. slijm slijmquote:Op woensdag 4 april 2007 12:35 schreef MrMoon het volgende:
[..]
mooi zo.. ik kijk er al weer naar uit... heb je ook eventueel tijd voor wat caps? *kijkt heel lief*
zijn me caps zo geliefdquote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
et is ook in jou voordeel hoor
help liever mee![]()
Son doet het met plezier.. daar is geen geslijm voor nodig.. af en toe een dikke kus doet wonderenquote:Op woensdag 4 april 2007 16:22 schreef MrMoon het volgende:
[..]
et is ook in jou voordeel hoor
help liever mee![]()
hahaha over slijmen gesproken zeg...quote:Op woensdag 4 april 2007 21:42 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
Son doet het met plezier.. daar is geen geslijm voor nodig.. af en toe een dikke kus doet wonderen
of niet son
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |