je bent er lekker vroeg bij zo op de zondagochtendquote:Op zondag 25 maart 2007 08:48 schreef BlueCurl het volgende:
misschien vanavond. ben overdag de heke dag weg, als ze er vanaaf niet staan komen ze ook niet meer hihi
zo ja nu je het zegt.. wat een tijd zegquote:Op zondag 25 maart 2007 16:36 schreef MrMoon het volgende:
[..]
je bent er lekker vroeg bij zo op de zondagochtend![]()
goh wat lag ik toen nog lekker warm in mn nest zeg...quote:Op zondag 25 maart 2007 16:46 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
zo ja nu je het zegt.. wat een tijd zeg
Net alsof daar wat te fotograveren valtquote:Op zondag 25 maart 2007 18:57 schreef BlueCurl het volgende:
ging naar het centrumpje van me stadje om foto's te maken voor mijn eindopdracht van fotografieles![]()
MMmmmmm, toch ook maar eens kijken....quote:Op zaterdag 24 maart 2007 23:25 schreef BlueCurl het volgende:
Is die zelfs in met zijn blote kont zowel in bed als onder de douche!
Ik voel een hint aankomen..quote:Op zondag 25 maart 2007 20:07 schreef Dafje33 het volgende:
[..]
MMmmmmm, toch ook maar eens kijken....![]()
Enne, BC, is dat nou Valera in je avatar?
geen feyenoord hoor. no worries! naar skatepark wat flippjes lastig vallen met hun tricks! blijf dat tof vinden! Ik kan het dus nietquote:Op zondag 25 maart 2007 19:16 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Net alsof daar wat te fotograveren valt![]()
Dat is Valera ja! Valera is koel!quote:Op zondag 25 maart 2007 20:07 schreef Dafje33 het volgende:
Enne, BC, is dat nou Valera in je avatar?
die ik dan absoluut niet snap!quote:
haha dan is het nog steeds heeeeeeeel vroeg... Ik lag toen nog lekker de binnenkant van mn ogen te fotograveren...quote:Op zondag 25 maart 2007 18:57 schreef BlueCurl het volgende:
ging naar het centrumpje van me stadje om foto's te maken voor mijn eindopdracht van fotografieles![]()
idemquote:Op zondag 25 maart 2007 23:39 schreef MrMoon het volgende:
[..]
haha dan is het nog steeds heeeeeeeel vroeg... Ik lag toen nog lekker de binnenkant van mn ogen te fotograveren...![]()
Ja ik vond em ook wel apart moet ik zeggen, maar hij was daarom niet minder leuk of zo...quote:Op dinsdag 27 maart 2007 23:56 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Ja ik vond deze aflevering ook wel een beetje apart..
Ik herkende het stuk wel meteen met die avatar...quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:00 schreef BlueCurl het volgende:
anders zenden ze alles in niet chronologische volgorde uit![]()
burn baby burn!
ik vond het wel een enorm toffe aflevering.
ik had ook niet anders verwacht. maar ik snap nu niet waarom we ineens aflevering 6 al hebben uitgezonden bij rtl....quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:18 schreef MrMoon het volgende:
[..]
Ik herkende het stuk wel meteen met die avatar...![]()
HAALLOOOO wakker wordenquote:Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
ik had ook niet anders verwacht. maar ik snap nu niet waarom we ineens aflevering 6 al hebben uitgezonden bij rtl....
hmmz ik loop achter gewoon. dat moest alwe zijn al bij aflevering 6 geweest lalala. ik loop echt te slapen
dat stukje dat ie wegliep was idd een heel stoer stukjequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
dat stuk op die begraafplaats... dat is wel enorm tof... dat ie onderuitgaat en dan tegen een dode oploopt. opzich verhaaltje met autobom vond ik ook wel leuk verzonnen want had dat nu niet gedacht van te voren! en dan heel droog. niet genoeg tijd om hem onschadelijk te maken.. en dan in die auto stappen en boom! enkel was wel duidelijk te zien dat Horatio in het scherm was geplakt ipv dat ie er echt liep.. najah ie liep er wel maar op ander tijdstipmaar toch blijft het leuk... Burn Baby Burn! hihi
dat was idd wel heel vaag... want hoe komt ze weer aan dat kistje?quote:Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
Eric die dat houten kistje niet wilde aanraken/openen en dan Ryan die dat wel doet en dan toeval dat ie dan ook nog dingen om hem heen gebeuren. Precies dan. En aan het einde dat ze dat kistje ineens kwijt zijn en staat ie vreemd genoeg onder de stoel! jammer dat ze der niet dood laten zien ofzo!
inderdaad kap daar nou eens meequote:Op woensdag 28 maart 2007 10:28 schreef BlueCurl het volgende:
Ohw was ook in deze aflevering dat dat glas brak toch met Natalia onder het bloed enzowas ook wel leuk gedaan. Je wist dat er wat ging gebeuren nadat die scheur in dat glas was gekomen!
edit:
ik moet "" eens wat minder gaan gebruiken
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |