Ik had er ook al een geleendquote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar sorry... maar je doet toch niet speciaal voor mij zo je best neem ik aan.... dr zijn vast genoeg anderen die ze wel mooi vinden...
hihi dat ook wel en heb er ook geen slecht gevoel bij hoor.. maar des te meer csi miami avaters des te beter haha!quote:Op maandag 9 april 2007 22:02 schreef MrMoon het volgende:
[..]
ja ik weet het, maar sorry... maar je doet toch niet speciaal voor mij zo je best neem ik aan.... dr zijn vast genoeg anderen die ze wel mooi vinden...
gelukkig. gewoon tussendoortje ofzo? of voor speciale reden daaro?quote:
dat had ik ook nog niet opgemerktquote:
Koel! Welkom btw!quote:Op dinsdag 10 april 2007 07:54 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
Ik had er ook al een geleend![]()
Dank u![]()
Yep.. gewoon ff een tussendoortje! ff een weekendje weg.. lekker hoorquote:Op dinsdag 10 april 2007 08:00 schreef BlueCurl het volgende:
gelukkig. gewoon tussendoortje ofzo? of voor speciale reden daaro?
haha ja dat snap ik.. nou ja als je een echt hele mooie weet te maken, dan probeer ik em wel samen te voegen met mn huidige...quote:Op dinsdag 10 april 2007 08:00 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hihi dat ook wel en heb er ook geen slecht gevoel bij hoor.. maar des te meer csi miami avaters des te beter haha!
het was idd een leuke aflevering...quote:Op dinsdag 10 april 2007 23:02 schreef CSI_MIAMI het volgende:
Fijne aflevering weer!..
Leuke lachmomenten van Natalia!
Blijven ademen he!quote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef BlueCurl het volgende:
jah.. en ik snap nog steeds niet waarom die waarschuwingv oroaf kwam. je zag nieteens wat boeiends van die onthoofding!
en nee volgende week komen er echt geen caps... ik ga dood hier op school!
nee mss dat Horatio dan verschijnt en dat Alexx me vervolgens tot leven wekt...quote:
wat is het laatste wat je gezien hebt?quote:Op woensdag 11 april 2007 12:17 schreef Marty het volgende:
M'n vriend zapte weg![]()
![]()
om even naar de stand van het voetbal te kijken en toen ik hem weer terug kon zetten zag ik nog net de laatste scene met de vader van die jongen.
![]()
Kan iemand mij even uitleggen hoe het afgelopen is? Wie heeft het gedaan?
Alvast bedankt!![]()
doodquote:Op woensdag 11 april 2007 11:47 schreef BlueCurl het volgende:
jah.. en ik snap nog steeds niet waarom die waarschuwingv oroaf kwam. je zag nieteens wat boeiends van die onthoofding!
en nee volgende week komen er echt geen caps... ik ga dood hier op school!
dan kan je nog een statement afgeven aan h. voordat je bij Alexx tercht komtquote:Op woensdag 11 april 2007 13:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
bijna dood dandat ik nog wel blijf leven
beter?
En zo ist!quote:Op woensdag 11 april 2007 13:53 schreef Buurvrouw_Rietman het volgende:
[..]
dan kan je nog een statement afgeven aan h. voordat je bij Alexx tercht komt![]()
Dus doe ook maar niet, werk maar hard maar niet te hard zodat wij ook nog wat aan je hebben
stukken beterquote:Op woensdag 11 april 2007 13:50 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
bijna dood dandat ik nog wel blijf leven
beter?
Het stuk waarin de vader van die jongen met de kerosine in zijn auto op het bureau moest komen om uit te leggen waarom er een kraan om af te tappen in de tuin van de mevrouw zat waar hij een zwembad aan moest leggen.quote:Op woensdag 11 april 2007 12:35 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
wat is het laatste wat je gezien hebt?
Dan heb je aardig wat gemistquote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef Marty het volgende:
[..]
Het stuk waarin de vader van die jongen met de kerosine in zijn auto op het bureau moest komen om uit te leggen waarom er een kraan om af te tappen in de tuin van de mevrouw zat waar hij een zwembad aan moest leggen.
En daarna kwam geloof ik nog het stukje waarin Horatio tegen Tripp zei dat hij uit moest zoeken of er meerde autodiefstallen waren de laatste tijd.
hmmz ik d8 dat ik de aflevering hier op school/laptop hadquote:Op woensdag 11 april 2007 15:09 schreef Marty het volgende:
[..]
Het stuk waarin de vader van die jongen met de kerosine in zijn auto op het bureau moest komen om uit te leggen waarom er een kraan om af te tappen in de tuin van de mevrouw zat waar hij een zwembad aan moest leggen.
En daarna kwam geloof ik nog het stukje waarin Horatio tegen Tripp zei dat hij uit moest zoeken of er meerde autodiefstallen waren de laatste tijd.
eeh hallo lieverd.. kijk eens ff boven je postquote:Op woensdag 11 april 2007 15:32 schreef BlueCurl het volgende:
[..]
hmmz ik d8 dat ik de aflevering hier op school/laptop hadniet dus. als niemand anders nog heb gereageerd en ik kom nog thuis vandaag dan zal ik het ff intikken voor je!
" Het was niet mijn bedoeling om hem te vermoorden.."quote:Op woensdag 11 april 2007 15:46 schreef Marty het volgende:
Bedankt!!
Het was dus wel Brynn (Annauit O.C.)
Gaf ze nog een reden waarom? Waarschijnlijk alleen voor de publiciteit van haar bedrijfje?
schat, moet je maar niet op bijna zelfde tijd posten als moiquote:Op woensdag 11 april 2007 15:34 schreef CSI_MIAMI het volgende:
[..]
eeh hallo lieverd.. kijk eens ff boven je post
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |