het gaat goed zo!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef fanvanheteersteuur het volgende:
pfffffffff
brian is nu hélemaal gek aan het worden
hij begint er van te stotteren
jezus crist
het blijft master!quote:
De kans dat Sylvia hem dan niet binnenhoudt is idd vrij groot, die zal dat verraad gewoon niet op prijs stellen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:22 schreef toneelhaak1 het volgende:
Als Eric Huub laat vallen dan is het kebeurtt met Eric ben ik bang.
Prachtig om te zien en te horen hoe Eric hun (BAN) spelletje meespeeltquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef Kaleddis het volgende:
[..]
Dacht ik ook. Heb het iets langer volgehouden, 1 minuut, maar het is TE erg !!![]()
![]()
Exactquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:21 schreef Taurus het volgende:
Ik blijf het steeds zó verdacht vinden dat Eric zo eerlijk is naar Brian en Natas. Waarom zou hij willen volhouden bij hen dat hij Huub er misschien wel uit gaat stemmen? Puur voor de fun dat hij 'nee' zegt bij de stemming?![]()
Dat krijg je er nooit meer voor terug.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:16 schreef Frasier het volgende:
Ik bied 5 euro voor Amanda.
Als Huub eruit is stem ik niet meer. Ik ben zowiezo niet zo'n stemmer. Maar deze keer heb ik toch dagelijks......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:18 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat gebeurt ook als de Huub stemmers dan niet meer stemmen, dus alle Huub stemmen moeten dan gewoon Sylvia stemmen worden, dat ze in dr uppie gewoon 66 % van de stemmen heeft.
Ik hoop het zó.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:20 schreef flubberdewups het volgende:
Eric zit van binnen zo ontzettend hard te lachen om die domme strategieen van Braindead...![]()
Hij speelt een heel mooi spelletje zusje. Wacht zijn verslag straks maar af naar Huub.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:23 schreef kleinzusje het volgende:
Ik mag Eric niet
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |