Jij snapt het.quote:
Of KJH krijgt juist meer ruimte, omdat Leo en Suarez onberekenbaar zijn en altijd dubbele dekking nodig hebben. Of heb jij liever een Rommedahl of Bakircioglu op de vleugel?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:12 schreef stefmans het volgende:
Zal KJH blij mee zijn dan krijgt hij geen voorzetten meer
Ja dat klopt ook wel, alleen denk ik dat als je met Leonardo en Suarez speelt KJH er lang niet zoveel scoort.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt het.
[..]
Of KJH krijgt juist meer ruimte, omdat Leo en Suarez onberekenbaar zijn en altijd dubbele dekking nodig hebben. Of heb jij liever een Rommedahl of Bakircioglu op de vleugel?
Misschien niet. Maar Suarez en Leonardo scoren wel meer dan Kennedy en Rommedahl. En het maakt mij niet uit wie de goals maakt, als we maar winnen. En ik denk dat wij met Leo en Suarez op de vleugels meer kans hebben dan met Rommedahl en Kennedy.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel, alleen denk ik dat als je met Leonardo en Suarez speelt KJH er lang niet zoveel scoort.
Nee, niet echt maar Leo past wel een keer of 5 in zijn binnenzakquote:Op maandag 3 maart 2008 19:09 schreef stefmans het volgende:
Gelukkig is Alcides zo'n buitengewoon goede verdediger
Ja, dat is hartstikke fijn dat Rommedahl en Kennedy in het verleden zoveel goals hebben gemaakt, maar dit seizoen is het allebei bagger. Dan heb ik liever Leo en Suarez.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Suarez - 30 goals
Rommedahl - 44 goals
Leo - 16 goals
Kennedy - 75 goals
Gefrustreerd boertjequote:
Twente is wel een mooie club voor Leonardo, alleen jammer dat hij dat zelf niet zal vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Sportweek zouden NEC en Twente Leonardo in de zomer willen halen.
Hoop ik ook, maar tot die tijd liever Leonardo dan die andere 3 die al maanden mogen aanmodderen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik mag hopen voor Ajax dat Van Basten wel wat beters(en iemand die fit blijft) wil dan Leonardo
Wat heb jij toch met Leonardo, hij speelt al zo lang als een natte krant en dan mag je nog niet eens kritiek geven.quote:Op zondag 23 maart 2008 16:41 schreef Pizzakoppo het volgende:
Ah gelukkig, hier is de nieuwe zondebok!
Van Geel had hem nooit mogen halenquote:Op zondag 23 maart 2008 21:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Leonardo, hij speelt al zo lang als een natte krant en dan mag je nog niet eens kritiek geven.
Dat is ook overdreven.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:22 schreef Cheiron het volgende:
Die jongen heeft echt nog 0 ritme.. komop zeg.
Niet alleen vandaag. Hij heeft meer gespeelt sinds zijn blessure.quote:Op zondag 23 maart 2008 23:27 schreef Wooldoor het volgende:
Ben ik het mee eens, laat die jongen eens een aantal wedstrijden achter elkaar spelen. Ondanks dat hij vandaag niet goed was, was hij al zoveel dreigender dan Kennedy en Rommedahl bij elkaar.
quote:Op zondag 23 maart 2008 22:36 schreef De_Ananas het volgende:
[..]
Van Geel had hem nooit mogen halen!
Van Geel zijn schuld!!!
Als jij een duw krijgt als je aan het hardlopen bent, lig je ook...quote:Op maandag 24 maart 2008 00:22 schreef the_legend_killer het volgende:
Als hij een duw krijgt dan ligt hij al
dan is dat dom van de trainer en dan moeten ze hem eerst ritme op laten doen in het 2e.... zo maak je die jongen kapot dan want het is iemand die het moet hebben van vertrouwenquote:Op zondag 23 maart 2008 23:22 schreef Cheiron het volgende:
Die jongen heeft echt nog 0 ritme.. komop zeg.
Nee maar elk klein tikje gaat hij al gras vretenquote:Op maandag 24 maart 2008 00:24 schreef EnGCatjuh het volgende:
[..]
Als jij een duw krijgt als je aan het hardlopen bent, lig je ook...
Maar hij begon te zeuren dat ie niet speelde.quote:Op maandag 24 maart 2008 03:20 schreef rubbereend het volgende:
[..]
dan is dat dom van de trainer en dan moeten ze hem eerst ritme op laten doen in het 2e.... zo maak je die jongen kapot dan want het is iemand die het moet hebben van vertrouwen
Het gaat erom dat het gehele team compleet kut speelt, Leonardo komt terug van een blessure bij kotser die hem totaal geen vertrouwen geeft maar wel wereldprestaties verwacht van hem, zonder dat hij ook maar iets heeft wat op een ritme lijkt.quote:Op zondag 23 maart 2008 21:56 schreef stefmans het volgende:
[..]
Wat heb jij toch met Leonardo, hij speelt al zo lang als een natte krant en dan mag je nog niet eens kritiek geven.
Dat is inderdaad het belangrijkste: Vertrouwen aan hem geven.quote:Op maandag 24 maart 2008 11:25 schreef Chadi het volgende:
Gewoon blijven opstellen... die jongen komt er vanzelf wel.
Nu wel want het is toch voorbijquote:Op maandag 24 maart 2008 15:18 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Dat is inderdaad het belangrijkste: Vertrouwen aan hem geven.
Hij is trouwens al 25 jaarquote:'NEC wil Ajacied Leonardo voor vertrekkende Bobson'
Datum: 21-mei-2008 10:04
NEC hoopt Leonardo (foto) over te kunnen nemen van Ajax. Volgens het AD ziet coach Mario Been in de Braziliaanse aanvaller, met wie hij al eens samenwerkte bij Feyenoord, een geschikte kandidaat om het vertrek van Kevin Bobson op te vangen.
Bobson tekent definitief geen nieuw contract bij NEC. De linksbuiten kon het met de Nijmegenaren niet eens worden over de financiële voorwaarden. Daarop werd maandag besloten de onderhandelingen af te breken. Leonardo staat nog een jaar onder contract bij Ajax, maar kwam dit seizoen opnieuw weinig aan spelen toe. De 25-jarige linkspoot kwam niet verder dan één basisplaats en zeven invalbeurten. De oud-Feyenoorder kwam één keer tot scoren. (BR)
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |