Jij snapt het.quote:
Of KJH krijgt juist meer ruimte, omdat Leo en Suarez onberekenbaar zijn en altijd dubbele dekking nodig hebben. Of heb jij liever een Rommedahl of Bakircioglu op de vleugel?quote:Op maandag 3 maart 2008 18:12 schreef stefmans het volgende:
Zal KJH blij mee zijn dan krijgt hij geen voorzetten meer
Ja dat klopt ook wel, alleen denk ik dat als je met Leonardo en Suarez speelt KJH er lang niet zoveel scoort.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:00 schreef HeinekenAFCA het volgende:
[..]
Jij snapt het.
[..]
Of KJH krijgt juist meer ruimte, omdat Leo en Suarez onberekenbaar zijn en altijd dubbele dekking nodig hebben. Of heb jij liever een Rommedahl of Bakircioglu op de vleugel?
Misschien niet. Maar Suarez en Leonardo scoren wel meer dan Kennedy en Rommedahl. En het maakt mij niet uit wie de goals maakt, als we maar winnen. En ik denk dat wij met Leo en Suarez op de vleugels meer kans hebben dan met Rommedahl en Kennedy.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:05 schreef stefmans het volgende:
[..]
Ja dat klopt ook wel, alleen denk ik dat als je met Leonardo en Suarez speelt KJH er lang niet zoveel scoort.
Nee, niet echt maar Leo past wel een keer of 5 in zijn binnenzakquote:Op maandag 3 maart 2008 19:09 schreef stefmans het volgende:
Gelukkig is Alcides zo'n buitengewoon goede verdediger
Ja, dat is hartstikke fijn dat Rommedahl en Kennedy in het verleden zoveel goals hebben gemaakt, maar dit seizoen is het allebei bagger. Dan heb ik liever Leo en Suarez.quote:Op maandag 3 maart 2008 19:15 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Suarez - 30 goals
Rommedahl - 44 goals
Leo - 16 goals
Kennedy - 75 goals
Gefrustreerd boertjequote:
Twente is wel een mooie club voor Leonardo, alleen jammer dat hij dat zelf niet zal vinden.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 10:16 schreef BliksemSchigt het volgende:
Volgens Sportweek zouden NEC en Twente Leonardo in de zomer willen halen.
Hoop ik ook, maar tot die tijd liever Leonardo dan die andere 3 die al maanden mogen aanmodderen.quote:Op vrijdag 7 maart 2008 12:21 schreef DiegoArmandoMaradona het volgende:
Ik mag hopen voor Ajax dat Van Basten wel wat beters(en iemand die fit blijft) wil dan Leonardo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |