quote:
jewel hoor, gewoon in feedback topic zeggen dat het 53 moet zijnquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:57 schreef Alcarin het volgende:
[..]
![]()
Dan moet ik wel erg gaar zijn...
En het is unfixable!
Deed ik netquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef Sylvana het volgende:
jewel hoor, gewoon in feedback topic zeggen dat het 53 moet zijnmodjes kunnen het wel veranderen
je bent weer lekker bezigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:54 schreef Sylvana het volgende:
Uhm, volgens mij is dit deel 53 al hoor
* Sylvana is dood
Half uur gefietst in de sportschool, toen half uur gefitnessed en daarna ging ik dus op de crosstainer
Dat was dus om half 9. Ik voetbal voorbeschouwing aangezet, en toen dacht ik, van ja, normaal ga ik 25 minuten, maar ik wil die wedstrijd ook wel zien, dus wat nuNouja, gewoon doorgaan op de crosstainer dus en er om half 10 toen de eerste helft was afgelopen er af gestapt, dus gewoon een uur op die crosstrainer getrained
![]()
![]()
En toen snel naar huis voor de tweede helft en nu kom ik niet meer van de bank af vanavond
En ik maar denken dat ik geen conditie had
Eigenlijk moet ik een crosstrainer bij mijn tv hebben staan...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:04 schreef Miss_S het volgende:
je bent weer lekker bezig
ik zou eigenlijk ook een tv bij mijn crosstrainer moeten hebben staan
hahaquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Eigenlijk moet ik een crosstrainer bij mijn tv hebben staan...![]()
![]()
Same here, dus dan maar in de sportschool, alleen ik zou der elke dag wel op kunnen staan, maar elke dag naar de sportschool dat hou ik niet vol, vind die 3 ker in de week wel genoegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:10 schreef Alcarin het volgende:
Zou echt geweldig zijn als ik zo'n ding thuis zo hebben, maar ik heb maar een klein huisje dus zo'n ding past er echt niet in![]()
Zorg wel dat je wint he, laat je niet verslaan zoals ik met die stomme kiwi!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:13 schreef Sylvana het volgende:
Kga nu maar ff een paprika aanvallen, k heb honger van al dat sporten
Ehm, dat lijkt me bijna onmogelijk...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
O oeps, ik las net iets over buikomtrek?
Ik heb 91 cm![]()
![]()
![]()
maar ik heb wel maat 36/38 van kleding
en ben een soort van lang/dun(normaal)
der liggen nu wel overal pitjes op mn bureauquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:14 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Zorg wel dat je wint he, laat je niet verslaan zoals ik met die stomme kiwi!![]()
Fragmentatiepaprika!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef Sylvana het volgende:
der liggen nu wel overal pitjes op mn bureaumaar heb wel gewonnen, iig, van de rode paprika, nu de gele nog
ja over je navel toch?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Ehm, dat lijkt me bijna onmogelijk...
Meet je wel goed?![]()
van de gele paprika ook gewonnen, dus kan nu lekker happenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:22 schreef Alcarin het volgende:
[..]
Fragmentatiepaprika!![]()
Nee, ok, ik ben Heel Erg Flauw dus ik ga maar slapen ofzo![]()
smeerkaas? filet americain?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef Thrilled het volgende:
Het nadeel met mijn beleg (van brood) is dat ik het meestal moet meenemen naar mijn werk of school, dus dan moet ik het inpakken. En dan is 9 van de 10 keer het vleeswaar niet meer te pruimen, dus neem ik kaas, aangezien dat lekker blijft...en kaas is ook niet zo droog als ham ofzo.. ik weet niet waar ik kaas mee kan vervangen wat ik zelf ook erg lekker vind en goed te behouden is als het ingepakt is.... iemand hulp hierbij?
ik had het idee dat filet american erg slecht was? rauwe troep enzo, veel bacterieen? Lijkt me erg vet.. weet het verder niet hoor... verder vind ik het ook niet echt goed te eten , sowieso moet het heel dun zijn dan.. smeerkaas ben ik ook niet zo'n fan van..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Sylvana het volgende:
[..]
smeerkaas? filet americain?
en verder goed bezig jij ook![]()
met gemalen lintwormenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
filet american is mager is gewoon rauw gehakt (tartaar) met poeder en ook wat olie...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |