abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_46992625

Het enige echte vervolg op Slank de lente in # 52!

Voor wie is "Slank de lente in", ook wel bekend als "Slank de zomer in" bedoeld?
De Slank-de-zomer-in-topics zijn bedoeld voor mannen en vrouwen die wel wat kilotjes kwijt willen raken, maar geen overgewicht hebben.
Bij een BMI van boven de 27 ben je van harte welkom in het zustertopic Fok Dieetclub deel 141.
Met een BMI tussen de 25 en 27 mag je zelf beslissen waar je je aanmeldt.
Hoe je je het beste kunt aanmelden kun je lezen onder het kopje Ik wil ook!.

Linkjes
Vroeger hadden we een hele lijst met linkjes; deze linkjes en vele andere (incl. alle oude dieetclublinkjes) zijn hier te vinden: Dieetclub Linksite. Weet je nog een leuke link die er niet tussen staat, geef hem even door in het topic!

Ik wil ook!
Dat kan! Ga naar Dieet-web en maak daar een account aan. Na activatie zul je dan in het lijstje verschijnen. Je kunt zelfs een klein profiel aanmaken waarin je gegevens zet. Met je eigen account kun je zelf je updates doorgeven. Dat kun je een keer in de week doen, of dagelijks of wanneer jij maar wilt. We verwachten minimaal een update per maand, ook als je niets bent afgevallen in die periode. Op deze manier kunnen we zien of je nog meedoet. Nadat je een account hebt aangemaakt moet je Troel even een pm sturen dat je in dit lijstje wilt van slank de lente in, want iedereen komt automatisch in het dieetclubtopic.

Deelnemers
De volgende lijst is een lijst met deelnemers aan deze reeks. Het is een plaatje wat automatisch geupdate wordt op het moment dat je je gegevens invult.

[ Bericht 1% gewijzigd door Alcarin op 06-03-2007 22:09:00 ]
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46992680
Pssst.
53
pi_46992741
Uhm, volgens mij is dit deel 53 al hoor

* Sylvana is dood

Half uur gefietst in de sportschool, toen half uur gefitnessed en daarna ging ik dus op de crosstainer

Dat was dus om half 9. Ik voetbal voorbeschouwing aangezet, en toen dacht ik, van ja, normaal ga ik 25 minuten, maar ik wil die wedstrijd ook wel zien, dus wat nu Nouja, gewoon doorgaan op de crosstainer dus en er om half 10 toen de eerste helft was afgelopen er af gestapt, dus gewoon een uur op die crosstrainer getrained

En toen snel naar huis voor de tweede helft en nu kom ik niet meer van de bank af vanavond

En ik maar denken dat ik geen conditie had
pi_46992877
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Pssst.
53

Dan moet ik wel erg gaar zijn...
En het is unfixable!
In the end, all you can hope for is for the love you’ve felt to equal the pain you’ve gone through.
pi_46992921
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:57 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Dan moet ik wel erg gaar zijn...
En het is unfixable!
jewel hoor, gewoon in feedback topic zeggen dat het 53 moet zijn modjes kunnen het wel veranderen
pi_46993008
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef Sylvana het volgende:
jewel hoor, gewoon in feedback topic zeggen dat het 53 moet zijn modjes kunnen het wel veranderen
Deed ik net
Komt vast goed!

edit: Jeuj!
pi_46993167
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 21:54 schreef Sylvana het volgende:
Uhm, volgens mij is dit deel 53 al hoor

* Sylvana is dood

Half uur gefietst in de sportschool, toen half uur gefitnessed en daarna ging ik dus op de crosstainer

Dat was dus om half 9. Ik voetbal voorbeschouwing aangezet, en toen dacht ik, van ja, normaal ga ik 25 minuten, maar ik wil die wedstrijd ook wel zien, dus wat nu Nouja, gewoon doorgaan op de crosstainer dus en er om half 10 toen de eerste helft was afgelopen er af gestapt, dus gewoon een uur op die crosstrainer getrained

En toen snel naar huis voor de tweede helft en nu kom ik niet meer van de bank af vanavond

En ik maar denken dat ik geen conditie had
je bent weer lekker bezig
ik zou eigenlijk ook een tv bij mijn crosstrainer moeten hebben staan
pi_46993222
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:04 schreef Miss_S het volgende:
je bent weer lekker bezig
ik zou eigenlijk ook een tv bij mijn crosstrainer moeten hebben staan
Eigenlijk moet ik een crosstrainer bij mijn tv hebben staan...
pi_46993281
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:06 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Eigenlijk moet ik een crosstrainer bij mijn tv hebben staan...
haha

Tis dat die dingen zo duur zijn en ik er geen ruimte voor heb, maar een crosstrainer is het enige apparaat wat ik in huis zou willen hebben. Dat ding is echt verslavend
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:09:18 #10
157031 roosjeroosje1988
viesdik/lelijk/daddy-issues
pi_46993321
tvp
pi_46993368
Zou echt geweldig zijn als ik zo'n ding thuis zo hebben, maar ik heb maar een klein huisje dus zo'n ding past er echt niet in
pi_46993523
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:10 schreef Alcarin het volgende:
Zou echt geweldig zijn als ik zo'n ding thuis zo hebben, maar ik heb maar een klein huisje dus zo'n ding past er echt niet in
Same here, dus dan maar in de sportschool, alleen ik zou der elke dag wel op kunnen staan, maar elke dag naar de sportschool dat hou ik niet vol, vind die 3 ker in de week wel genoeg

Kga nu maar ff een paprika aanvallen, k heb honger van al dat sporten
pi_46993579
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:13 schreef Sylvana het volgende:
Kga nu maar ff een paprika aanvallen, k heb honger van al dat sporten
Zorg wel dat je wint he, laat je niet verslaan zoals ik met die stomme kiwi!
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:18:17 #14
152738 KingKullWarriorKing
romantically challenged
pi_46993782
O oeps, ik las net iets over buikomtrek?

Ik heb 91 cm
maar ik heb wel maat 36/38 van kleding
en ben een soort van lang/dun(normaal)

uhm...

help
veni vidi gebanned
pi_46993825
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:18 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
O oeps, ik las net iets over buikomtrek?

Ik heb 91 cm
maar ik heb wel maat 36/38 van kleding
en ben een soort van lang/dun(normaal)
Ehm, dat lijkt me bijna onmogelijk...
Meet je wel goed?
pi_46993858
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:14 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Zorg wel dat je wint he, laat je niet verslaan zoals ik met die stomme kiwi!
der liggen nu wel overal pitjes op mn bureau maar heb wel gewonnen, iig, van de rode paprika, nu de gele nog
pi_46994007
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef Sylvana het volgende:
der liggen nu wel overal pitjes op mn bureau maar heb wel gewonnen, iig, van de rode paprika, nu de gele nog
Fragmentatiepaprika!
Nee, ok, ik ben Heel Erg Flauw dus ik ga maar slapen ofzo
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:25:28 #18
romantically challenged
pi_46994187
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:19 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Ehm, dat lijkt me bijna onmogelijk...
Meet je wel goed?
ja over je navel toch?
veni vidi gebanned
pi_46994224
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:22 schreef Alcarin het volgende:

[..]

Fragmentatiepaprika!
Nee, ok, ik ben Heel Erg Flauw dus ik ga maar slapen ofzo
van de gele paprika ook gewonnen, dus kan nu lekker happen

trusten
pi_46994515
Heey, afbeelding weer ge-update ik moet ook sporten hoor .. ik had gisteren meegedaan met de buikspierles, vandaag erge spierpijn maar gewoon mijn 300 crunches gedaan normaal doe ik ze 3x 1 minuut op de trilplaat op de hoogste frequentie maar die waren bezet vandaag..dus moest ik ze op de grond doen.. ik voel ze goed nu

Ik heb sinds dit weekend een doel waar ik naartoe kan werken. We hebben namelijk een vakantie naar Salou geboekt voor 2 weken.. met 2 maten van me, dus dat wordt zon, zee, strand en veeeeeeel in je zwembroek lopen moet natuurlijk wel met een goddelijk lichaam he hahahaha morgen RPM les en daarna nog krachttraining.. heerlijk

Alleen mn voedingspatroon wil nog niet echt lukken ik ben al 100% gestopt met tussendoortjes.. ontbijten doe ik wel.. tussen 9 en 10 neem ik meestal 2 boterhammen (kaas ofzo..) of in plaats van boterhammen plakken ontbijtkoek, zonder boter ofzo.. en smiddags neem ik er 4, vaak met kaas... 's avonds neem ik gewoon de warme maaltijd, dat is meestal wat mijn vader klaarmaakt.. en dit is niet altijd gezond.
Verder drink ik alleen maar water of multi-vruchtensap dus dat is wel goed, er gaat gemiddeld zo'n 3 tot 4 liter per dag naar binnen..en ook meestal weer naar buiten

Het nadeel met mijn beleg (van brood) is dat ik het meestal moet meenemen naar mijn werk of school, dus dan moet ik het inpakken. En dan is 9 van de 10 keer het vleeswaar niet meer te pruimen, dus neem ik kaas, aangezien dat lekker blijft...en kaas is ook niet zo droog als ham ofzo.. ik weet niet waar ik kaas mee kan vervangen wat ik zelf ook erg lekker vind en goed te behouden is als het ingepakt is.... iemand hulp hierbij?
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:33:33 #21
romantically challenged
pi_46994611
ja je moet sla er tussen doen
en tomaatjes of zo

dan blijft je ham of wat dan ook echt lekker
veni vidi gebanned
pi_46994692
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:31 schreef Thrilled het volgende:

Het nadeel met mijn beleg (van brood) is dat ik het meestal moet meenemen naar mijn werk of school, dus dan moet ik het inpakken. En dan is 9 van de 10 keer het vleeswaar niet meer te pruimen, dus neem ik kaas, aangezien dat lekker blijft...en kaas is ook niet zo droog als ham ofzo.. ik weet niet waar ik kaas mee kan vervangen wat ik zelf ook erg lekker vind en goed te behouden is als het ingepakt is.... iemand hulp hierbij?
smeerkaas? filet americain?

en verder goed bezig jij ook
pi_46994838
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:34 schreef Sylvana het volgende:

[..]

smeerkaas? filet americain?

en verder goed bezig jij ook
ik had het idee dat filet american erg slecht was? rauwe troep enzo, veel bacterieen? Lijkt me erg vet.. weet het verder niet hoor... verder vind ik het ook niet echt goed te eten , sowieso moet het heel dun zijn dan.. smeerkaas ben ik ook niet zo'n fan van.. ben echt moeilijk op dat gebied..
  dinsdag 6 maart 2007 @ 22:38:15 #24
romantically challenged
pi_46994916
filet american is mager is gewoon rauw gehakt (tartaar) met poeder en ook wat olie...
veni vidi gebanned
pi_46995083
quote:
Op dinsdag 6 maart 2007 22:38 schreef KingKullWarriorKing het volgende:
filet american is mager is gewoon rauw gehakt (tartaar) met poeder en ook wat olie...
met gemalen lintwormen
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')