Op zaterdag komen er altijd meer dan op vrijdag. Bovendien werd donderdag aangegeven dat het zaterdag iets beter weer zou zijn. Dus ik denk een 120.000.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 20:38 schreef matthendriks het volgende:
Ik ben van plan morgen te gaan, met de auto.
Denk dat het beste is om daar zo vroeg mogelijk te zijn, ivm parkeren?
Hoeveel mensen zullen er morgen komen?
Waarom niet gewoon A50 richting Eindhoven, afslag Uden-Zuid, auto parkeren bij een bouwmarkt (Gamma zit in de buurt) en een kwartiertje fietsen naar de basis? Fietsparkeerplaats is naast de ingang. Vandaag werkte dit perfect zo.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:01 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Op zaterdag komen er altijd meer dan op vrijdag. Bovendien werd donderdag aangegeven dat het zaterdag iets beter weer zou zijn. Dus ik denk een 120.000.
Als je uit het noorden via de A50 aanrijd dan staan er na de waalbrug voor Knooppunt Ewijk borden "Open dagen, via A73 richt. Venlo"
Let op! De kortste route is echter A50 doorrijden en dan afslag Ravenstein naar Uden. Volg je de borden (zoals ik deed) dan zul je merken datde A73 momenteel in onderhoud is er merendeels maar 70 gereden mag worden je door moet rijden tot afslag Boxmeer van afslag Boxmeer naar Volkel weer 15 tot 20 km terug is je op parkeerplaats 6 terecht komt het hiervandaan minstens 45 minuten lopen is
Vanaf Nijmegen moet je minstens anderhalf uur tellen voordat je een vliegtuig ziet, terwijl je Tomtom waarschijnlijk 20 minuten aangeeft.
Dit wetende zou ik via A50/Ravenstein gaan, maar goed moet ieder voor zich weten.
Nee, helaas..quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:02 schreef Coelho het volgende:
Ik ben nu mijn foto's aan het sorteren, een 400 geschoten. Superdag, jammer van de regen in de ochtend en het niet doorgaan van de base attack. Iemand het droppen van de brandstoftanks door die bird-hitter nog op foto? Er werd geen woord aan gewijd terwijl het toch echt gebeurde.
Tja...als je fietsen mee kunt nemen en je hebt geen moreel bezwaar om je auto op een parkeerplaats van een winkel te zetten dan kan dat.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:04 schreef Coelho het volgende:
[..]
Waarom niet gewoon A50 richting Eindhoven, afslag Uden-Zuid, auto parkeren bij een bouwmarkt (Gamma zit in de buurt) en een kwartiertje fietsen naar de basis? Fietsparkeerplaats is naast de ingang. Vandaag werkte dit perfect zo.
quote:Op vrijdag 15 juni 2007 21:29 schreef Nikonnijntje het volgende:
btw. na afloop hebben ze toch nog een kleine base-attack gedaan. De klaar gelegde munitie (simulatie van een Mk-82) werd tot ontploffing gebracht....kaboem....
Het enige nadeel is dat het veld afloopt.quote:Op vrijdag 15 juni 2007 22:46 schreef Nieuwschierig het volgende:
Nadeel van Volkel, vliegtuigen die het zicht op de baan versperren.
Voordeel van Volkel. Een piloot die op 10 meter afstand zijn jet gaat opstarten, en na zijn show weer vrolijk zwaaiend terug rijdt naar zijn parkeerplekje
Ik heb 't op Google Earth nagemeten en het was 3,3 km lopen naar de ingang. Maar OK, twee jaar geleden op Gilze Rijen liep ik om 17.00 uur perongeluk de verkeerde uitgang uit. Moest ik 7 km lopen helemaal om de basis heen want van zo'n overijverige soldaat 2e klas mocht ik niet meer terug tet terrein op.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 21:40 schreef dennistd het volgende:
[KLB] Open dagen Luchtmacht Volkel
mijn foto's: http://www.dennistd.nl/foto/opendagen2007/
Gister wilde een B52 die naar Duitsland ging (Geilenkirchen) een flyby doen over Volkel, maar werd geweigerd door de programmaleiding/aircontrol met de reden: het programma is al zo druk...quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:21 schreef Nieuwschierig het volgende:
Over het programma gesproken...ik ben nu 8x naar de open dagen geweest en er zit maar weinig variatie in het programma van jaar tot jaar.
Ik zou graag een keer een F14, een B52, of de Typhoon in actie zien. In ieder geval apparaten die de grond laten trillen.
Alle F-14's zijn grounded en buiten dienst.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:40 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Gister wilde een B52 die naar Duitsland ging (Geilenkirchen) een flyby doen over Volkel, maar werd geweigerd door de programmaleiding/aircontrol met de reden: het programma is al zo druk...
F14's zijn gestopt met vliegen, misschien vliegen er nog een paar shows in Amerika?
Eurofighter Typhoon is ooit in 2002 geweest (volgens de website, ben toen zelf niet geweest)
Klopt Typhoon was in 2002, ook al in Leeuwarden trouwens. Dat was op de dag dat Oranje tegen Argentinië moest voetballen (HET doelpunt van Bergkamp) en ze het programma omgooiden zodat men wat eerder naar huis kon zonder de hoogtepunten te missen.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 22:40 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Gister wilde een B52 die naar Duitsland ging (Geilenkirchen) een flyby doen over Volkel, maar werd geweigerd door de programmaleiding/aircontrol met de reden: het programma is al zo druk...
F14's zijn gestopt met vliegen, misschien vliegen er nog een paar shows in Amerika?
Eurofighter Typhoon is ooit in 2002 geweest (volgens de website, ben toen zelf niet geweest)
Nederland Argentinië met het doelpunt van Bergkamp was in 1998. Wel tijdens de Open Dag in Leeuwarden, maar niet met 'n Eurofighterquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt Typhoon was in 2002, ook al in Leeuwarden trouwens. Dat was op de dag dat Oranje tegen Argentinië moest voetballen (HET doelpunt van Bergkamp) en ze het programma omgooiden zodat men wat eerder naar huis kon zonder de hoogtepunten te missen.
En op Leeuwarden nog maar even verder te verheerlijken...vorig jaar op zaterdagmiddag kon door de enorme drukte niemand tot 20.00 uur het terrein af maar de piloten van de F18 Bleu Angels stonden op de static display gewoon met belangstellenden te praten en dingen uit te leggen.
Hmm daar heb je gelijk in, dat was alweer 1998. Maar die Eurofigther heb ik ook gezien. in 2002 dan.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:04 schreef M5 het volgende:
[..]
Nederland Argentinië met het doelpunt van Bergkamp was in 1998. Wel tijdens de Open Dag in Leeuwarden, maar niet met 'n Eurofighter
Dat was in 1998, toen hadden ze op de basis nog een groot scherm neergezet waar de wedstrijd op te zien was. Kan me die dag nog goed herinneren.quote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Klopt Typhoon was in 2002, ook al in Leeuwarden trouwens. Dat was op de dag dat Oranje tegen Argentinië moest voetballen (HET doelpunt van Bergkamp) en ze het programma omgooiden zodat men wat eerder naar huis kon zonder de hoogtepunten te missen.
En op Leeuwarden nog maar even verder te verheerlijken...vorig jaar op zaterdagmiddag kon door de enorme drukte niemand tot 20.00 uur het terrein af maar de piloten van de F18 Bleu Angels stonden op de static display gewoon met belangstellenden te praten en dingen uit te leggen.
Uh ben toen op zaterdag net als massa's mensen gewoon naar huis gegaan na de Blue Angels show? Was wel superdruk in die pendelbussen, maar niet dat er niemand voor 20:00 het terrein af kon ofzoquote:Op zaterdag 16 juni 2007 23:02 schreef Nieuwschierig het volgende:
[..]
Nou, er werd omgeroepen dat het totaal geen nut had om naar de uitgang te lopen omdat het weiland tussen de uitgang en de bushaltes al helemaal vol stond met 20.000 personen. Daar hebben mensen dus uren in de brandende zon staan te wachten.quote:Op zondag 17 juni 2007 11:52 schreef Jimmeh het volgende:
[..]
Uh ben toen op zaterdag net als massa's mensen gewoon naar huis gegaan na de Blue Angels show? Was wel superdruk in die pendelbussen, maar niet dat er niemand voor 20:00 het terrein af kon ofzo![]()
20 en 21 juni 2008 in Leeuwardenquote:Op zondag 17 juni 2007 09:16 schreef jozef444 het volgende:
Zal ik iedereen dan maar eens blij maken die nu loopt te klagen over Volkel en zeggen dat het zeer waarschijnlijk is dat de open dagen hier volgend jaar weer zijn.
Verder nog even een vraagje naar de mensen die op zaterdag zijn geweest, heeft de salto gevlogen en heeft iemand daar foto's van
Nu zeg ik dat ik niet ga........quote:Op zondag 17 juni 2007 20:40 schreef SilentSimon het volgende:
[..]
20 en 21 juni 2008 in Leeuwarden
Kan ik lekker op de fiets![]()
Hoi Simonquote:Op zondag 17 juni 2007 20:40 schreef SilentSimon het volgende:
[..]
20 en 21 juni 2008 in Leeuwarden
Kan ik lekker op de fiets![]()
Tornado vliegt nogquote:Op zondag 17 juni 2007 21:25 schreef Nieuwschierig het volgende:
Waarom niet Gilze Rijen eigenlijk in 2008? Die zijn toch eigenlijk weer aan de beurt?
En hebben jullie nog iets op het verlangljjstje staan?
De Tornado bijvoorbeeld, vliegt die nog?
F15 heb ik ook al lang niet meer gezien, terwijl die vroeger bij 10-tallen per dag gewoon in Nederland vlogen.
B52 al eerder genoemd.
F111, B1, F104, Stealth, kan dat of is dat sowieso al onmogelijk?
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |