Ja, die proloog in zuid-Parijs is altijd leuk. Ik ben nog aan het twijfelen om al dan niet te gaan kijkenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:45 schreef Wombcat het volgende:
Goeie OP![]()
Zitten een paar mooie ritten tussen![]()
Proloog zit nog een klimmetje in, ben benieuwd wat dat gaat geven![]()
Is toch een dikke kilometer aan 5%. Genoeg dus om seconden te verspillen, die hier dus erg belangrijk zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:52 schreef Leatherface het volgende:
Wel grappig hoe ze in dat profiel van de proloog kunnen doen lijken alsof er een flinke heuvel in zit.
Dat wel, ja.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:07 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Is toch een dikke kilometer aan 5%. Genoeg dus om seconden te verspillen, die hier dus erg belangrijk zijn.
Doe mee aan de FOK!pronoquote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:19 schreef Soccer4u het volgende:
Wie doet er trouwens mee aan directeursportief moet je ploeg samenstellen en die kunnen dan punten verdienen per wedstrijd, en als je het goed doet dan kan je verschillende prijzen winnen..
Tja dat krijg je op 4 kilometer hequote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:20 schreef Leatherface het volgende:
[..]
Dat wel, ja.
Je zou hier niet Parijs - Nice kunnen winnen, maar eventueel wel verliezen.
Maar het lijkt op die afbeelding net of het een heuvel betreft met een hoogteverschil van 300 mter ofzo.![]()
Leuk dat je me erop wijst ik zal kijken..quote:Op dinsdag 6 maart 2007 19:58 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Doe mee aan de FOK!prono![]()
Wielerprono 2007 #1 Teken allemaal de startlijst!
DSC staat voorlopig niet op de deelnemerslijst, nochtans.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:55 schreef flyckje het volgende:
als leipheimer meedoet zie ik hem dit wel winnen...
Ze starten met Contador als kopman.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:56 schreef Leatherface het volgende:
[..]
DSC staat voorlopig niet op de deelnemerslijst, nochtans.
Voorlopig niet ...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:11 schreef Sautor het volgende:
Doet Unibet ook mee?
Fränkie is al in vorm werd 3e in Valencia. Andy deed het daar ook niet onaardigquote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:55 schreef Leatherface het volgende:
Ik ben trouwens benieuwd naar de broeders Schleck.
Benieuwd of Fränk al weer net zo vroeg in het seizoen in vorm is als vorig jaar. En ook naar Andy, dat een groot talent schijnt te zijn.
Die zie ik heel ver komen na z'n optreden in Valencia.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Ze starten met Contador als kopman.
En die zou er ook wel weer staan. Met de moto proberen Sammie bij te houden in die retelinke afdaling naar Cannesquote:
preciesquote:Op dinsdag 6 maart 2007 23:06 schreef -skippybal- het volgende:
En die zou er ook wel weer staan. Met de moto proberen Sammie bij te houden in die retelinke afdaling naar Cannes![]()
Alleen de eerste 3 ritten zijn sprintetappe's. De tweede rit zie ik nog wel een ontsnapping in de laatste kilometers (heuveltje), en de derde rit is ook al redelijk heuvelig.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:37 schreef Jodelaar het volgende:
Hayman gaat winnen, let maar op!
Weening kan wel top 20 halen denk. Posthuma goed in de Proloog. Flecha voor lange aanval. Kijken hoe Moerenhout het doet bij Rabobank. Wel mooie selectie. Alleen geen uitgesproken sprinter mee.
Die heuveltjes stellen niks voor, daar knallen de treintjes van Milram en Quickstep gewoon overheen. Dus de eerste drie etappes zullen zeer waarschijnlijk massasprints worden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 14:35 schreef Sautor het volgende:
[..]
Alleen de eerste 3 ritten zijn sprintetappe's. De tweede rit zie ik nog wel een ontsnapping in de laatste kilometers (heuveltje), en de derde rit is ook al redelijk heuvelig.
Of zie ik het verkeerd?
Petacchi start denk ik gewoon in de Tirreno, dus Milram zal wel niet mee doen. Misschien Lampre voor Bennati, waar Boonen een hele kluif aan zal hebben...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:16 schreef icebliss het volgende:
[..]
Die heuveltjes stellen niks voor, daar knallen de treintjes van Milram en Quickstep gewoon overheen. Dus de eerste drie etappes zullen zeer waarschijnlijk massasprints worden.
En de Franse ploegen, voor Furlan en Jean-Patrick Nazon allicht ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Petacchi start denk ik gewoon in de Tirreno, dus Milram zal wel niet mee doen. Misschien Lampre voor Bennati, waar Boonen een hele kluif aan zal hebben...
Ah, ok. Bennati is in vorm inderdaad. En tom nog steeds op 85%quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Petacchi start denk ik gewoon in de Tirreno, dus Milram zal wel niet mee doen. Misschien Lampre voor Bennati, waar Boonen een hele kluif aan zal hebben...
hayman danquote:Op woensdag 7 maart 2007 15:19 schreef -skippybal- het volgende:
[..]
Dokter Van Mol is druk op zoek naar de andere 15 % ...quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:36 schreef icebliss het volgende:
[..]
Ah, ok. Bennati is in vorm inderdaad. En tom nog steeds op 85%![]()
quote:Op woensdag 7 maart 2007 15:48 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Dokter Van Mol is druk op zoek naar de andere 15 % ...
Stoppen met Fokquote:Op woensdag 7 maart 2007 16:16 schreef Gitanki het volgende:
Hmm.. toch maar weer posten, wilde eigenlijk met fok stoppen, maar de uitslag bij de wielerprono dwong me verder te gaan![]()
Die etappe naar Mende is wel leuk, daar finishten ze 2 jaar terug in de tour, met een flinke verbrokkeling van het peloton als gevolg.
Samuel sanchez ftw?
Jaquote:
Posthuma is de kopman voor het klassement. Hij wil dit jaar kijken hoe ver hij kan komen in de kleine rondes, daarom startte hij ook niet in het belgische openingsweekend.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:37 schreef Jodelaar het volgende:
Hayman gaat winnen, let maar op!
Weening kan wel top 20 halen denk. Posthuma goed in de Proloog. Flecha voor lange aanval. Kijken hoe Moerenhout het doet bij Rabobank. Wel mooie selectie. Alleen geen uitgesproken sprinter mee.
Ben benieuwd wat dat wordt dan. Tijdrijden kan 'ie iig, da's altijd belangrijk in die kleine rondes.quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:23 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Posthuma is de kopman voor het klassement. Hij wil dit jaar kijken hoe ver hij kan komen in de kleine rondes, daarom startte hij ook niet in het belgische openingsweekend.
ja maar bergop komt die te kort, zou me niks verbazen als ze Weening laten wachten als Joost lostquote:Op woensdag 7 maart 2007 17:58 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Ben benieuwd wat dat wordt dan. Tijdrijden kan 'ie iig, da's altijd belangrijk in die kleine rondes.
Posthuma komt toch nog wel redelijk bergop?quote:Op woensdag 7 maart 2007 18:38 schreef Bartoli het volgende:
[..]
ja maar bergop komt die te kort, zou me niks verbazen als ze Weening laten wachten als Joost lost![]()
In die proloog kan hij toch niet de tijd goedmaken die hij toch wel zal verliezen op Sanchez en co hoor, denk ik.quote:Op woensdag 7 maart 2007 20:08 schreef Wombcat het volgende:
[..]
Posthuma komt toch nog wel redelijk bergop?
Het is toch niet echt hooggebergte in Parijs-Nice. Knetemann heeft 'm ook nog eens gewonnen, dat was nou ook niet echt een topklimmer.
Ik ga zeker vanaf het begin kijken..quote:Op zondag 11 maart 2007 10:51 schreef Ambrosius het volgende:
Vanmiddag vanaf 13:20 live op één.
En we leren toch ook wel meteen dat Wuyts toch minstens één iets doet voor zo'n koers waar we Smeets zeker niet op zullen betrappen: joggen in het park van Versaillesquote:Op zondag 11 maart 2007 14:18 schreef icebliss het volgende:
Boonen, Museeuw, Boonen, Vlaanderen, Boonen, Rosseler, Boonen, Quickstep, Boonen, Benatti, Boonen, rugpijn, Boonen... En oh wacht, tussendoor zet Remmert Wielinga een knappe 4de tijd neer![]()
Volgens mij reed die ook een goede proloog in de Giro vorig jaar.quote:Op zondag 11 maart 2007 14:45 schreef I.R.Baboon het volgende:
Zou het eindelijk wat worden met Remmert? Niet echt een tijdrijder, dacht ik.
Remmbo gaat nu bewijzen wat die allemaal kan, weliswaar een eenmalige uitschieter waar hij weer een seizoen op kan terenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:40 schreef Ereinion het volgende:
Wielinga kennende komt hij morgen op 20 minuten binnen, en stapt overmorgen af. Dan in de training in de voorbereiding op de ronde van Baskenland beweerd hij ontzettend goed te zijn, maar net voor de start wordt hij geveld door een griepvirus.
dat is inderdaad de vraag ja, het begin is in ieder geval hoopgevend. In bepaalde andere koersen zoals Lugano, Chiasso en in Spanje reed die ook vaak bij de eerste 20 al dit seizoen. Alleen Qatar was bagger. De vorm is er in ieder geval nu nog aanhoudenquote:Op zondag 11 maart 2007 15:50 schreef Ereinion het volgende:
Ik hoop dat Wielinga dat doet, maar heb er weinig vertrouwen in. Maar het wordt een beetje een jaarlijks terugkerend ritueel, elk jaar heeft hij wel een lichtpuntje, dat hij de fysieke kwaliteiten heeft, dat heeft hij wel bewezen, maar ik betwijfel of hij ooit sterk wordt in het hoofd.
dat is zijn paquote:Op zondag 11 maart 2007 17:33 schreef -skippybal- het volgende:
Is hij trouwens familie van die veldrijder uit de jaren 80?
Sterke genenquote:Op zondag 11 maart 2007 17:52 schreef Bartoli het volgende:
[..]
dat is zijn pa
check bij familiebanden: http://www.dewielersite.n(...)e.php?coureurid=8511
Ik zag het inderdaad. Zijn dezelfde beelden die Eurosport en dat begische kanaal straks ook gewoon op tv uitzenden (uitzending vanaf 15:00). Lekker op tv kijken dusquote:Op maandag 12 maart 2007 10:38 schreef maril het volgende:
Weet niet of het al bekend is maar ik heb een beetje haast, dus kan niet alles lezen, maar op de site van de NOS wordt Parijs - Nice live uitgezonden.
http://www.nos.nl/nosstud(...)2parijsnicelive.html
Ik denk dat hij dat nog wel 2,5 uur blijft doen, aangezien de uitzending pas om 15.00 uur begintquote:Op maandag 12 maart 2007 12:19 schreef Sjiznit het volgende:
Die stream loopt bij mij nu al ruim 15 min te bufferen, erg jammer.
Alleen ben je dan volgens mij de lul als je buiten België woont.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:26 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Ook op de VRT-site kun je die stream volgen. (allicht daar dan met commentaar ?)
http://www.vrtnieuws.net/(...)za_start/index.shtml
Terecht, aangezien België op vlak van internetproviders een achterlijk land is waarbij je vaak nog met maandlimieten zit en alles veel duurder en trager is dan in omringende landen. Dan mag je op zijn minst exclusiviteit verwachten.quote:Op maandag 12 maart 2007 12:29 schreef -skippybal- het volgende:
Belgische bandwidth alleen voor Belgen!! [afbeelding]
Maar alles beter dan die onwetende bij Eurosport. Ik denk zelf dattie snip verkouden isquote:Op maandag 12 maart 2007 15:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de uitzending is begonnen ...![]()
Met Wuyts die commentaar vanuit een ruimtestation geeft trouwens(zo klinkt het toch)
En Wuyts geeft geen commentaar vanuit een ruimtestation, maar vanuit een of ander Frans boeregat waar die rit vandaag aankomt blijkbaar ...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:02 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
En de uitzending is begonnen ...![]()
Met Wuyts die commentaar vanuit een ruimtestation geeft trouwens(zo klinkt het toch)
Gerechtelijk wel. En dat was van het begin af al duidelijk. Dopinggebruik was op het moment van het onderzoek in Spanje nog niet strafbaar voor de strafwet. Heling ervan wel, dus zal Saiz en Fuentes nog wel een vervolging wachten.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:23 schreef Sjiznit het volgende:
Klopt dat wat die commentator nu zegt, alle 58 renners vrijgesproken?
Maar ondertussen hebben wel al diverse nationale bonden die renners vrijgesproken omdat ze geen bewijzen te zien kregen. En wat weten we ondertussen, iedereen die naar het TAS stapt krijgt altijd gelijk op basis van "je kan geen twee veroordelingen of vrijspraken oplopen in dezelfde zaak" ...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:30 schreef Ereinion het volgende:
De zaak tegen de wielrenners begint nu juist he. De spaanse justitie heeft een paar dagen geleden de UCI volledige inzage in alle dossiers gegeven, die documenten mochten niet gebruikt worden in de zaken tegen de wielrenners zolang de rechtzaak tegen Fuentes liep.
En geef ze eens ongelijk ...quote:Op maandag 12 maart 2007 15:36 schreef SaintOfKillers het volgende:
ASO kennende kunnen ze nog altijd Discovery weigeren als ze Basso meebrengen. Bijvoorbeeld.
Hoeveel keer zouden ze eigenlijk nog de naam Boonen uitspreken op zo'n afstand ?quote:
we gaan tellenquote:Op maandag 12 maart 2007 15:42 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Hoeveel keer zouden ze eigenlijk nog de naam Boonen uitspreken op zo'n afstand ?![]()
Nog 50 km , en ze spraken al 8x "Boonen" uitquote:
Wuyts moest een telefoontje van zijn vrouw aannemen, hij moest uitleggen dat hij toch echt geen relatie met Tom heeft.quote:Op maandag 12 maart 2007 15:51 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eindelijk, iemand trok de stekker van de telefoon uit ... Tut tuuuuut
Volgens mij heeft ze ontdekt dat dat nummer (waar vroeger dat hartje van lore op stond) op de helm van Tom hun eigen huisnummer is ofzoquote:Op maandag 12 maart 2007 15:52 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Wuyts moest een telefoontje van zijn vrouw aannemen, hij moest uitleggen dat hij toch echt geen relatie met Tom heeft.
Veel meer hoef je ook niet te zien in etappes als deze. Altijd hetzelfde. Groepje vooruit. Het peloton loopt op ze in. Met minder dan tien kilometer te gaan worden ze ingelopen. Massasprint.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:18 schreef -skippybal- het volgende:
Kijk de laatste 5 wel ofzo.
Boonen wint toch.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:18 schreef -skippybal- het volgende:
Wat was de vraag? Ik kijk niet omdat ik bezig ben met die kutschool wat af MOET
Kijk de laatste 5 wel ofzo.
Daar ben ik toch niet zo zeker van eigenlijk. Die Bennatti is dit jaar toch ook wel bijzonder snel bezig ...quote:
Dat wordt afwachten, was Bennati zo goed of heeft Petacchi echt zijn beste tijd wel gehad?quote:Op maandag 12 maart 2007 16:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daar ben ik toch niet zo zeker van eigenlijk. Die Bennatti is dit jaar toch ook wel bijzonder snel bezig ...
Ben ook benieuwd.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:40 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Daar ben ik toch niet zo zeker van eigenlijk. Die Bennatti is dit jaar toch ook wel bijzonder snel bezig ...
JP, Damien is gestopt volgens mij.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:59 schreef Leatherface het volgende:
Welke is dat eigenlijk?
JP of Damien?
Njah, is geen kleine jongen hoor. Die won al eens op de Champs Elysees en het jaar erop nog een massasprint in de Tour.quote:
de Jongh had het ook wel gekunt in deze sprint, was een zeer rare sprint.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als De Jongh en Steegmans gewoon verder gaan en Boonen vergeten i.p.v. te zitten omkijken, dan wil ik nog wel eens zien wie er over Steegmans komt.
Als je kijkt hoe Nazon wint, dat kunnen De Jongh en Steegmans ook en waarschijnlijk beter.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:02 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
de Jongh had het ook wel gekunt in deze sprint, was een zeer rare sprint.
Dat dacht ik idd ook al. Het zijn allebei renners die ook zonder Boonen kunnen winnen, en ze zaten perfect.quote:Op maandag 12 maart 2007 16:59 schreef SaintOfKillers het volgende:
Als De Jongh en Steegmans gewoon verder gaan en Boonen vergeten i.p.v. te zitten omkijken, dan wil ik nog wel eens zien wie er over Steegmans komt.
Ah, het was Reynes dus die nog ff met volle snelheid de binnenbocht wilde nemen?quote:Op maandag 12 maart 2007 17:01 schreef Jodelaar het volgende:
Reynes deed dat trouwens mooi die bochtwaardoor boonen te ver van achter zat
en hayman sprint nog goed mee ook
Ja was reynes, viel me nog op dat niemand viel daarquote:Op maandag 12 maart 2007 17:07 schreef 4-elements het volgende:
[..]
Ah, het was Reynes dus die nog ff met volle snelheid de binnenbocht wilde nemen? 8)
Quickstep had niet moeten wachten op Boonen, gewoon gokken op Steegmans nadat Boonen naar achteren was geslagen. Niettemin mooie zege voor Nazon, eindelijk weer eens vooraan na een zeer teleurstellend jaar.![]()
quote:Op maandag 12 maart 2007 17:07 schreef Ereinion het volgende:
Toch knap van Boonen, hij is ziek, problemen met zijn versnelling, komt los met zijn voet, ging niet eens meesprinten, en wordt nog 8e!
Als QS was door gereden had 'ie gewoon gewonnen.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Maar goed, Bennati stelde dus ook niet veel voor. Vandaag althans.
Tegen de tijd dat de Tour de France begint zijn ze weer schuldigquote:Op maandag 12 maart 2007 15:23 schreef Sjiznit het volgende:
Klopt dat wat die commentator nu zegt, alle 58 renners vrijgesproken?
Inderdaad. Zo mooi als Steegmans gelanceerd zou kunnen worden krijg je het zelden.quote:Op maandag 12 maart 2007 19:03 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Van teletekst:
Wilfried Peeters (ploegleider Q-Step):
"We trokken vandaag de kaart-Steegmans
en niet die van Boonen. Boonen moest
eigenlijk een afleidingsmanoeuvre zijn
waar Steegmans van zou kunnen profite-
ren. Alles liep perfect, tot aan die
laatste verraderlijke bocht. Een aarze-
ling heeft ons systeem daar ontregeld."
![]()
Ik weet niet wat ze slikken bij Quickstep, maar je gaat er door liegen blijkbaar ...![]()
Gert was zeker vergeten dat hij aan de beurt wasquote:Op maandag 12 maart 2007 19:04 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Inderdaad. Zo mooi als Steegmans gelanceerd zou kunnen worden krijg je het zelden.
Was dat niet de etappe die Weening won toen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 16:16 schreef Gitanki het volgende:
Hmm.. toch maar weer posten, wilde eigenlijk met fok stoppen, maar de uitslag bij de wielerprono dwong me verder te gaan![]()
Die etappe naar Mende is wel leuk, daar finishten ze 2 jaar terug in de tour, met een flinke verbrokkeling van het peloton als gevolg.
Samuel sanchez ftw?
Nee, was een etappe in de laatste week.quote:Op maandag 12 maart 2007 21:08 schreef Marcosss het volgende:
[..]
Was dat niet de etappe die Weening won toen?
Ze hebben in elk geval al de titelsong voor de film gemaakt : http://www.youtube.com/watch?v=yAm88lPPn-squote:Op dinsdag 13 maart 2007 10:56 schreef 4-elements het volgende:
Het verhaal wordt steeds mooier. Benieuwd wanneer het verfilmd gaat worden
verwende lui daar bij QS, niet meer meedoen om de zege en het dan maar laten zitten. Waar is de tijd gebleven dat er nog gesprint werd voor podiumplekkenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 09:50 schreef SaintOfKillers het volgende:
Steegmans was even de kluts kwijt, had een kapotte schoen en zag ondertussen Nazon wegvliegen, waardoor hij zich ook maar rechtzette, want de winst was toch weg.
Redelijk goed groepje als ik het zo zie. Die Voeckler en Auge zijn ook niet de minste.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:08 schreef Ereinion het volgende:
Vier man zijn weg, 5:40 voorsprong:
Voeckler
Gilbert
Auge
Fischer
Opvallend dat Gilbert zich in zo'n ontsnapping mengt. Leuk om te zien dat Fischer terug lijkt te komen na zijn off-year.
Voeckler isquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:36 schreef Damzkieee het volgende:
Kheb op de een of andere manier een hekel aan die Voeckler gekregen, vraag me niet waarom :S
Fietsen kan die wel, das waar.
Gilbert doet alles in functie van Milaan - San Remo, Parijs - Nice en dan vooral de eindstand lijken hem niet te interesseren (voorlopig).quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:08 schreef Ereinion het volgende:
Vier man zijn weg, 5:40 voorsprong:
Voeckler
Gilbert
Auge
Fischer
Opvallend dat Gilbert zich in zo'n ontsnapping mengt. Leuk om te zien dat Fischer terug lijkt te komen na zijn off-year.
hij mikte dit jaar toch voluit op de Ronde van Vlaanderen ?quote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:57 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Gilbert doet alles in functie van Milaan - San Remo, Parijs - Nice en dan vooral de eindstand lijken hem niet te interesseren (voorlopig).
Misschien omdat elke keer als ie in beeld is Herbert hetzelfde verhaal over hem verteltquote:Op dinsdag 13 maart 2007 14:36 schreef Damzkieee het volgende:
Kheb op de een of andere manier een hekel aan die Voeckler gekregen, vraag me niet waarom :S
Fietsen kan die wel, das waar.
Dat zal het zijn. Ook dat chauvinisme van die fransen toen hij in het geel reed heeft er mee te maken hoor.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:12 schreef wimderon het volgende:
[..]
Misschien omdat elke keer als ie in beeld is Herbert hetzelfde verhaal over hem vertelt![]()
groot nieuws trouwens net van Wuyts: Boonen wil een zebra![]()
quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Boonen wil een zebra ...
Ik ben toch echt benieuwd naar wat ze daar bij QST eigenlijk slikken![]()
Vier man vooruit (waaronder Gilbert). Massasprint op komst, nog een kleine 30 kilometer, ruim twee minuten voorsprong.quote:
Tis dat Karl nog alles weet over het koeienras uit de streek en Wuyts ons kan aanraden om het Waffen SS museum te gaan bezoeken of we waren al in slaap gevallen ...quote:Op dinsdag 13 maart 2007 15:52 schreef Sautor het volgende:
Saaie etappe tot nu toe, wel gek dat Voeckler er bij dat sprintje er vandoor wou gaan
Meen dat ze nog eens door Marseille kwamen (met Dekker?) of was dat Nice zelfquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef Leatherface het volgende:
Btw: rijdt men dit jaar westelijker naar het zuiden dan vreger meestal het geval was?
2007:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef Leatherface het volgende:
Btw: rijdt men dit jaar westelijker naar het zuiden dan vreger meestal het geval was?
Ok.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:13 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Dit is eigenlijk meer de richting waarin men toen Fignon nog de race organiseerde (voor ASO in 2002 overnam) reed.
En ze laten zich ook goed zien, die Fischer was ook al vrij actief in het volk en nu ook weer.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:18 schreef Leatherface het volgende:
Liquigas is echt uitstekend in vorm zo voeg in het seizoen.
Pozzato al in Het Volk, Di Luca in Milaan - Turijn en nu hier Pellizotti.
fraaie zege van de krullebolquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Eindelijk hun frank valt ook. Pelli in het geel
moet dan van nibali en pozzato komen. di luca en bertagnolli doen wegens ziekte niet meequote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:20 schreef Gitanki het volgende:
Liquigas zal denk ik nog meer laten zien in de Tirreno![]()
Pellizotti heeft een kans jaquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:22 schreef Leatherface het volgende:
Franco Pellizotti kandidaat eindwinnaar?
Hij kan in ieder geval goed de heuvels over.
griepaanvalquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:22 schreef Gitanki het volgende:
Di luca & Bertagnolli ziek??
hmm, kan ik m'n prono opnieuw veranderen epo.gifquote:
Kreuziger natuurlijk ook al 2e in de proloog.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:19 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
En ze laten zich ook goed zien, die Fischer was ook al vrij actief in het volk en nu ook weer.
Opvallend hoe veel zieken er weer zijn. Plant de carabinieri daar weer een inval ofzo ?quote:
in het vervolg maar niet meer de spuiten delen aub.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:28 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Opvallend hoe veel zieken er weer zijn. Plant de carabinieri daar weer een inval ofzo ?![]()
geblesseerd iig wel, out voor het voorjaar niet geheel zeker. maar in topvorm zal die niet zijn als die het haaltquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:27 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Bäckstedt is terug geblesseerd en out voor het voorjaar, dacht ik ?
Ja, hij zat op 100m van de finish alweer nee te schudden.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:23 schreef Damzkieee het volgende:
Whehe geen Boonen dus. Kwam hij uberhaupt nog in het stuk voor?
Ik was dus echt serieus in slaap gevallenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:00 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tis dat Karl nog alles weet over het koeienras uit de streek en Wuyts ons kan aanraden om het Waffen SS museum te gaan bezoeken of we waren al in slaap gevallen ...
Er zal een gaatje gezeten hebben. En dan krijgen ze de effectieve tijd die ze verloren op de winnaar aangesmeerd natuurlijk.quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:43 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb het niet gezien maar waarom een verschil van 6 seconde tussen schleck en fischer?
geaccidenteerde finale, aankomst op een heuvel daardoor gatenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:43 schreef Jodelaar het volgende:
Ik heb het niet gezien maar waarom een verschil van 6 seconde tussen schleck en fischer?
ah k, dacht een valpartij ofzo, nu is gassert uit de top 10quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:45 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Er zal een gaatje gezeten hebben. En dan krijgen ze de effectieve tijd die ze verloren op de winnaar aangesmeerd natuurlijk.
Remmert zal wel weer op 4 minuten zijn binnenkomenquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:45 schreef Jodelaar het volgende:
[..]
ah k, dacht een valpartij ofzo, nu is gassert uit de top 10
19 seconden dusquote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Remmert zal wel weer op 4 minuten zijn binnenkomen![]()
Nee, dat is ditmaal Kai Reus:quote:Op dinsdag 13 maart 2007 16:46 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Remmert zal wel weer op 4 minuten zijn binnenkomen![]()
Ja, maar die's niet helemaal in orde dus dat telt nietquote:Op dinsdag 13 maart 2007 17:25 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Nee, dat is ditmaal Kai Reus:
159 056 REUS Kai RAB NED 04' 42"
Gisteren nog vrij sterk , vandaag een niercrisis. Wat hebben ze daar ingespotenquote:
quote:13/03: (Parijs-Nice) Jury 'geeft' Posthuma tijd terug
Een alerte actie van ploegleider Frans Maassen heeft Joost Posthuma (foto) en Juan Antonio Flecha een tegenvallertje bespaard. Beiden kregen aan de finish van de tweede etappe in Limoges zes seconden meer aan de broek dan ogenschijnlijk het geval was. Maassen twijfelde hevig, ook na een telefoontje van collega Erik Dekker, die voor de televisie het een en ander had gezien. Het ingediende protest werd ontvankelijk verklaard. De elf renners, onder wie ook Tom Boonen, die aanvankelijk op acht seconden van ritwinnaar Pellizotti waren geplaatst, kregen daar weer zes seconden van terug.
De jury had in eerste instantie een gat gezien tussen nummer 27 Franck Schleck en nummer 28 Murilo Fischer. Elf renners waren de pineut, maar na bestudering van de videobeelden, op uitdrukkelijk verzoek van Maassen, concludeerde de jury dat ze iets te snel was geweest. Het gat tussen Schleck en Fischer bedroeg 0,88 seconde, terwijl dat 1,00 seconde moet zijn om de teller weer door te laten lopen. Het relletje liep dus met een sisser af en dat was ook goed voor Posthuma, die zich niet liet verrassen in de spannende finale. Hij zakte nu bovendien niet naar de zestiende plaats in het klassement, maar steeg naar de negende, op elf seconden van de etappewinnaar en nieuwe klassementsleider Franco Pellizotti. Belangrijk, want de afgelopen jaren waren seonden van 'levensbelang' in Parijs-Nice.
je bent wel lekker opdreef vandaagquote:Op dinsdag 13 maart 2007 20:21 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Of hoe 0,12 seconde zo'n verschil kan maken ...
Hij was bij de proloog ongeveer laatste.quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:36 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
Fabio Baldato leeft (en koerst) nog![]()
Ooit was hij toch nog eens de grote uitdager van Museeuw en co voor de Vlaamse klassiekers ?quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:38 schreef I.R.Baboon het volgende:
[..]
Hij was bij de proloog ongeveer laatste.
Jammer, 10 jaar geleden vond ik hem wel tof, al had ik geen idee waarom.
Live op Eurosport 2 , en Tirreno - Adriatico 2007quote:Op woensdag 14 maart 2007 14:49 schreef Jodelaar het volgende:
18 jaar al
is er al een tirreno topic? is die ergens live te zien trouwens?
ja duh anders gaat die niet door héquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:48 schreef knep het volgende:
Zou ie het echt nog zo leuk vinden?
Eigenlijk is het gewoon krachtenverspilling. Morgen is een aankomst bergop, laat hem zich daar op richten. Niet dat ik denk dat hij het goed zou doen, maar dit is gewoon verspilde kracht.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:05 schreef Sjiznit het volgende:
Vind het wel leuk dat Wielinga tenminste iets probeerd. Hoop voor hem dat hij eindelijk dit seizoen een beetje normaal kan draaien.
Tjah, er zitten er daar nog een stukje meer in zijn ploeg die zich wel meer op morgen zullen richten , denk ik.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:06 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Eigenlijk is het gewoon krachtenverspilling. Morgen is een aankomst bergop, laat hem zich daar op richten. Niet dat ik denk dat hij het goed zou doen, maar dit is gewoon verspilde kracht.
Millar sowieso de rest moet gewoon in dienst. Al moet Del Nero dat ook wel aankunnen. Mayo verwacht ik niet morgenquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:08 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Tjah, er zitten er daar nog een stukje meer in zijn ploeg die zich wel meer op morgen zullen richten , denk ik.
Die vier op kop, ook eigenlijk altijd krachten verspilling ze weten toch dat ze waarschijnlijk teruggepakt worden, en toch proberen ze hetquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:06 schreef Ereinion het volgende:
Eigenlijk is het gewoon krachtenverspilling. Morgen is een aankomst bergop, laat hem zich daar op richten. Niet dat ik denk dat hij het goed zou doen, maar dit is gewoon verspilde kracht.
Of Ventoso , of misschien toch net iets te zwaar morgen daarvoorquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:10 schreef Bartoli het volgende:
[..]
Millar sowieso de rest moet gewoon in dienst. Al moet Del Nero dat ook wel aankunnen. Mayo verwacht ik niet morgen
denk iets te zwaar voor Ventosoquote:Op woensdag 14 maart 2007 15:11 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Of Ventoso , of misschien toch net iets te zwaar morgen daarvoor
gezocht op [Wielrennen] staat er geen wielrennen voorquote:Op woensdag 14 maart 2007 14:56 schreef Joost-mag-het-weten het volgende:
[..]
Live op Eurosport 2 , en Tirreno - Adriatico 2007
Enkel omdat het Steels is, die is al te vaak gevallen en heeft al te veel pech gehad. Eindelijk leek die op zijn oude dag nog eens een zorgeloos seizoen te hebben, tot dat Brown-kalf daar anders over besliste. Niet door een doorsnee koers-accident, maar door incompetentie. Dat laatste vooral.quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:35 schreef icebliss het volgende:
Ze zijn nog steeds boos op Brown en noemen hem nu weer een kamikazepilootAls Brown gewoon een andere kansloze B-sprinter omver had gereden was er niks aan de hand geweest, maar omdat het een Belg is wordt hij opeens een kamikazepiloot.
quote:Op woensdag 14 maart 2007 15:55 schreef mitt het volgende:
Het was nog beter geweest als Wuyts ook niet wist dat Kolobnev had gewonnen
die zombie is gaztanaga of je moet feillu bedoelenquote:Op woensdag 14 maart 2007 22:27 schreef icebliss het volgende:
[afbeelding]
Er rijdt trouwens een zombie bij Agritubel zie ik nu![]()
je zal hem hier niet winnen, wel verliezen. Denk dat de Disco's gaan aanvallen maar uiteindelijk niks hebbenquote:Op donderdag 15 maart 2007 13:06 schreef -skippybal- het volgende:
Belangrijke etappe vandaag:
[afbeelding]
Wie gaat er sneuvelen en wie bljft er overeind?
Die Ag2r-renner rechts denkt ook: "Tsjaaa..."quote:Op woensdag 14 maart 2007 22:27 schreef icebliss het volgende:
[afbeelding]
Er rijdt trouwens een zombie bij Agritubel zie ik nu![]()
Waarom zou je hem hier niet winnen? Het lijkt mij dat vandaag voor 90% het klassement gemaakt zal worden.quote:Op donderdag 15 maart 2007 13:14 schreef Bartoli het volgende:
[..]
je zal hem hier niet winnen, wel verliezen. Denk dat de Disco's gaan aanvallen maar uiteindelijk niks hebben![]()
Inderdaad, vorig jaar reed Landis met vila weg in de eerste bergrit en was het al gedaan.quote:Op donderdag 15 maart 2007 14:27 schreef Ereinion het volgende:
[..]
Waarom zou je hem hier niet winnen? Het lijkt mij dat vandaag voor 90% het klassement gemaakt zal worden.
En dat vind ik toch jammer, zou wat zijn als Nederland opeens een ronderenner krijgt die NIET bij Rabo rijdquote:
Wielinga was gisteren heel even in de aanvalquote:Op donderdag 15 maart 2007 15:26 schreef Sjiznit het volgende:
[..]
En dat vind ik toch jammer, zou wat zijn als Nederland opeens een ronderenner krijgt die NIET bij Rabo rijd
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |