En de baas zal denken; goh wat een origineel antwoord weer..quote:Op maandag 21 mei 2007 08:47 schreef dragonkiss het volgende:
Wat ik bijvoorbeeld aangeef is dat mijn sterke punt is, dat ik erg direct ben, maar dat dat soms een minpunt kan zijn, toch probeer ik daar op een goede manier mee om te gaan.
Of bijvoorbeeld: Ik ben erg perfectionistisch (pluspunt) maar ik moet soms dingen eerder loslaten.
Zo breng je een minpunt als een niet heel erg verschrikkelijk iets. Vind het ook altijd rotvragen.
Minpunt: 'ik lees de rest van het topic niet, maar begin altijd direct te posten'.quote:Op maandag 21 mei 2007 08:47 schreef dragonkiss het volgende:
Zo breng je een minpunt als een niet heel erg verschrikkelijk iets. Vind het ook altijd rotvragen.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:20 schreef SpecialK het volgende:
Je genereert als werknemer te veel omzet waardoor het bedrijf gaat opvallen bij de belastingdienst. Dat's wel vervelend.
irritante vraag zeg! gewoon zeggen dat je dat niet weet....quote:Op vrijdag 10 augustus 2007 11:47 schreef Jas_Verstoppen het volgende:
Inderdaad een vervelende standaard vraag. Bij mijn laatste sollicitatie had ik me er niet echt op voorbereid en moest er dan ook even over nadenken. Weet niet meer wat er uit rolde. Ook stelden ze deze: 'Als we een collega van je bellen, wat zou hij dan over je vertellen?'
Beetje nadenken mag hoor, kun je ook gewoon zeggen.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:47 schreef -Strawberry- het volgende:
Kon even zo snel geen ander topic hierover vinden, maar ik ga om 4 uur vandaag ook solliciteren.
Ik ben me daar zenuwachtig, vooral voor de vragen die ze stellen natuurlijk. Heb al wel een beetje nagedacht over wat nou precies mijn zwakke en sterke punten zijn. Hopelijk zal het goed gaan, want ik wil er echt graag werken!Ik maak het mezelf alleen maar moeilijker door er zoveel over na te denken en te stressen ben ik bang. Laat me aub vriendelijk blijven, duidelijk praten en niet te lang nadenken over de antwoorden.
Maar niet te lang nadenken natuurlijk.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:52 schreef ioko het volgende:
[..]
Beetje nadenken mag hoor, kun je ook gewoon zeggen.
Wat bedoel je met vriendelijk blijven?
doe 10. dan kan je als dat nodig mocht zijn nog ff naar het toilet, kijken of alles nog zo zit als je wil (geen plots doorlopen mascara ofzoquote:Op dinsdag 8 januari 2008 14:55 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar niet te lang nadenken natuurlijk.En met vriendelijk blijven bedoel ik hem/haar met u aanspreken en niet vloeken en dergelijke. Maar dat laaste lijkt me niet dat daar aanleiding voor is, dus dat zal wel goedkomen.
En het is mijn eerste sollicitatiegesprek ever, dus ik weet niet precies wat ik kan verwachten.![]()
Ik denk dat ik er ongeveer 5 minuten van te voren zal zijn. Dat is wel goed lijkt me.
ligt een beetje aan het bedrijf en functie, eerste gesprek meestal tussen een half uur tot een uurquote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe lang duurt een sollicitatiegesprek eigenlijk gemiddeld?
Had er vanmiddag een van drie kwartier.quote:Op dinsdag 8 januari 2008 15:01 schreef -Strawberry- het volgende:
Hoe lang duurt een sollicitatiegesprek eigenlijk gemiddeld?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |