Ik sta nog steeds voor imoquote:Op zondag 11 maart 2007 22:26 schreef moelan0e het volgende:
Oi Va Voi!
http://www.youtube.com/watch?v=9n-LJ3PpfMU
Is dit wel helemaal indie?
Tof! Catchy zeg je? Ik dacht meteen aan het door mij ontdekte Young Folk's van Peter Bjorn And John ( echt waar, de rest van de wereld volgde een half jaar later). Ik denk ook aan een aantal nummers van het nog onbekende Vlaamse Rumplestitchkin, maar daar kon ik weinig van op het internet vonden. Ik dacht ook meteen aan The Whitest Boy Alive - Burning. En Spoon - I Turn My Camera On.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:21 schreef -Dries- het volgende:
Wedstrijdje. Wie kan de meest catchy nummer posten? Ik begin.. met Rilo Kiley!
http://www.youtube.com/watch?v=E_wWrZEOFZg
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:38 schreef thaleia het volgende:Deerhoof
Ga je wel mee naar de popquiz? Zie je e-mail
Bestaat Rumplestitchkin überhaupt nog? Die hadden begin dit decennium (geen idee meer welk jaar) een hitje op Studio Brussel met Honey's Dull, maar sindsdien heb ik er helemaal niks meer van vernomen.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:43 schreef JelleS het volgende:
MM is wel wat rommelig, maar voor mij is dat ook juist de charme.Veel rennen en reizen tussen allerlei lokaties, maar wel altijd leuk.
[..]
Tof! Catchy zeg je? Ik dacht meteen aan het door mij ontdekte Young Folk's van Peter Bjorn And John ( echt waar, de rest van de wereld volgde een half jaar later). Ik denk ook aan een aantal nummers van het nog onbekende Vlaamse Rumplestitchkin, maar daar kon ik weinig van op het internet vonden. Ik dacht ook meteen aan The Whitest Boy Alive - Burning. En Spoon - I Turn My Camera On.
Maar ik ga toch voor: http://www.youtube.com/watch?v=MXIzyquw-kc
quote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bestaat Rumplestitchkin überhaupt nog? Die hadden begin dit decennium (geen idee meer welk jaar) een hitje op Studio Brussel met Honey's Dull, maar sindsdien heb ik er helemaal niks meer van vernomen.
Dat verklaart wel het een en ander.quote:One track of the 2000 EP, the "Liquido"-kind of song "Honey's Dull" (earlier also in a live-version on the Rock-Rally CD of 1998) started a remarkeabla climb in the de Afrekening and meant the breakthrough of the band, which was rapidly halted when Oyster Records went broke only a couple of weeks after the release.
http://houbi.com/belpop/groups/rumplestitchkin.htm
Grootste knelpunt was eigenlijk altijd Nigttown. Daar stond je soms ellenlang in de rij, en als je eenmaal binnen was stond je ellenlang in de gang te wachten tot je een van de zalen inkon. Maar aangezien Nighttown al veuls te lang dicht is zou ik me er niet al te veel zorgen over maken.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:30 schreef thaleia het volgende:
Er zijn vast mensen van hier weleens op Motel Mozaique geweest. Klopt het dat ik daarover heb gelezen dat het nogal slecht geregeld is, te druk, je komt vaak niet binnen bij de optredens die je had willen zien enz? Of ben ik nu in de war met een ander festival?
Dit omdat Patrick Wolf er weer staat, met nog een paar dingen die op zich redelijk leuk zouden kunnen zijn
Vorig jaar nog een nieuwe, helaas veel mindere, plaat: CD: Rumplestitchkin - Somersaultquote:Op zondag 11 maart 2007 22:55 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Bestaat Rumplestitchkin überhaupt nog? Die hadden begin dit decennium (geen idee meer welk jaar) een hitje op Studio Brussel met Honey's Dull, maar sindsdien heb ik er helemaal niks meer van vernomen.
En I turn my Camera on vind ik een redelijk zinloos nummer, maar dat heb ik twee jaar geleden al vaak genoeg gezegd, geloof ik.
Dat vind ik ook. Het is nog maar een maand, maar geen schema bekend. Al zal ik m'n schema toch rond Silver Mt Zion bouwen.quote:Op zondag 11 maart 2007 22:34 schreef Grobbel het volgende:
Ik heb daar ook slechte dingen over gehoord, al wil ik dit jaar eigenlijk ook graag gaan. Niet zozeer vanwege Patrick Wolf, wel vanwege !!!, Deerhoof, A Silver Mount Zion, The Hold Steady, Gruff Rhys en Fujiya & Miyagi.
Al wordt het de hoogste tijd dat ze het precieze programma eens bekend maken. Straks koop ik een kaartje, en dan blijkt later pas dat alle interessante artiesten rond hetzelfde tijdstip geprogrammeerd te zijjn.
Ik denk dat ik toch vooral om !!! en Deerhoof zou gaan.quote:Op maandag 12 maart 2007 09:16 schreef pfaf het volgende:
[..]
Dat vind ik ook. Het is nog maar een maand, maar geen schema bekend. Al zal ik m'n schema toch rond Silver Mt Zion bouwen.
Idd ook een super catchy nummer, vooral de fiddle. Cassadaga is trouwens een dorpje in Florida waar veel mediums wonen. Conor kreeg daar een keer lezing, vandaar dus die lyric.quote:Op zondag 11 maart 2007 23:48 schreef rootjepro het volgende:
ik vind om de een of andere reden Four winds[van BE] supercatchy, echt t bleef dagen lang hangen en doorklinken en in m'n hoofd was/is t nog is veel mooier dan als ik m gewoon aanzet ook
helemaal dat stukje van ''alle the way to cassadaga to commune(?) with the death...they say you better look alive'' of zoiets,echt t laat me maar niet
(te lui om te youtuben aangezien ik aanneem jullie 'm allemaal wel kennen)
Veel? Alleen maar mediums, gestoord dorp.quote:Op maandag 12 maart 2007 17:27 schreef -Dries- het volgende:
[..]
Idd ook een super catchy nummer, vooral de fiddle. Cassadaga is trouwens een dorpje in Florida waar veel mediums wonen. Conor kreeg daar een keer lezing, vandaar dus die lyric.
Dus als een regel het woordje cry erin heeft staan is het emo?quote:Op maandag 12 maart 2007 18:34 schreef moelan0e het volgende:
Four winds, cry until it comes
lekker emooo
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |