Daarom ga ik ook sparen!quote:Op zondag 1 april 2007 22:04 schreef Z het volgende:
Ik gok er zo op dat CD's daar werkelijkwaar gruwelijk duur zijn.
Alles is toch wel te bestellen? (zelf importeren dus). Lijkt me wel een uiterst leuke vakantie, mijn ouders zijn afgelopen jaar een maand geweest en hebben het erg leuk gehad. Wel enorm veel ntauur, maar daarovoor ga je dan ook een beetje natuurlijk.quote:Op zondag 1 april 2007 22:10 schreef JelleS het volgende:
[..]
Daarom ga ik ook sparen!
Maar ik doel dan ook meer op het onbekende werk, dat moet daar dan toch wel goedkoper zijn dan import zou je denken.
Ik heb 'm al een paar keer mogen beluisteren en hij is weer mooi.quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:06 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
En in Mei komt er weer een nieuwe van The Clientele
Op zich wel een aardig nummer. Je weet overigens wel dat ze vroeger deel uitmaakte van de band Ash?quote:Op maandag 2 april 2007 16:12 schreef JelleS het volgende:
Beste indievrienden- en vriendinnen:
http://www.youtube.com/watch?v=MVin_npzHgU
Beluister snel dit geniale nummer van Charlotte Hatherley. Wat een gitaarspel! Wat een zang! Wat een vrouw!
De clip is ook nog eens fantastisch, maar wat wil je ook met een filmregisseur als vriend (Edgar Wright, Hot Fuzz, Shaun of the Dead).
Hoe heet dat ding dan, er staat niets op hun site ...quote:Op woensdag 4 april 2007 19:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb 'm al een paar keer mogen beluisteren en hij is weer mooi.
Liedjes lijken op het eerste gehoor iets minder catchy, behalve dan 'Bookshop Casanova'.
Gisteren nog een film gezien waar een nummer van The Clientele zat.. maakt een film gelijk leukerquote:Op woensdag 4 april 2007 19:08 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
[..]
Ik heb 'm al een paar keer mogen beluisteren en hij is weer mooi.
Liedjes lijken op het eerste gehoor iets minder catchy, behalve dan 'Bookshop Casanova'.
God Save The Clientelequote:Op woensdag 4 april 2007 20:20 schreef Z het volgende:
[..]
Hoe heet dat ding dan, er staat niets op hun site ...
Nou misschien bij deze plaat wel (zo op het eerste gehoor), maar The Violet Hour is één en al herfst.quote:Op woensdag 4 april 2007 20:58 schreef newbiedoobiedoo het volgende:
Oh jawel
Vind je het muziek voor druilerige dagen, dan? Ik krijg er echt wel een lentegevoel van.
Aardig zegt die danquote:Op woensdag 4 april 2007 19:18 schreef Grobbel het volgende:
[..]
Op zich wel een aardig nummer. Je weet overigens wel dat ze vroeger deel uitmaakte van de band Ash?
Ach, genres. daar kun je topics vol over schrijven. Met punk heeft het weinig te maken. Maar laatst op het concert van The Sounds, dat niet veel harder was dan Duran Duran in hun beste dagen, werd ook volop gepogod en gestagedived maar dat maakt het nog geen punk. Nightnurse is gewoon lekkere uptempo muziek.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:52 schreef JelleS het volgende:
Nightnurse is toch punk? Ow indiepop, toch maar eens luisteren dan.
ik weet niet of het wel zo'n talent is, volgens mij is hij al redelijk bekend en hij heeft sowieso al 2 albums uitgebracht.quote:Op donderdag 5 april 2007 11:22 schreef pfaf het volgende:
Ik struikelde net over Willy Mason, kende de beste jongen nog niet, maar een veelbelovend talent! Erg mooie stem over folky indierock. Fraaie nummers, ik ben om!
http://www.willy-mason.com/
Ik las dit: 'Hatherley's career began when she played in the obscure British punk band Nightnurse'. Dat trok me nou niet echt aan.quote:Op donderdag 5 april 2007 12:09 schreef ranja het volgende:
[..]
Ach, genres. daar kun je topics vol over schrijven. Met punk heeft het weinig te maken. Maar laatst op het concert van The Sounds, qat niet veel harder was dan Duran Duran in hun beste dagen, werd ook volop gepogod en gestagedived maar dat maakt het nog geen punk. Nightnurse is gewoon lekkere uptempo muziek.
Als het dan toch over genres gaat, 'indie' lijkt de laatste jaren ook synoniem te staan voor emo en/of zeurderige singer/songwriters en mag vooral niet te hard (ruig) of te snel zijn. Dat is ook wel eens anders geweest.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |