quote:Op vrijdag 30 maart 2007 19:14 schreef bigshadow het volgende:
En een nieuwe Clientele.
Niet meer, het is synoniem geworden voor gitaarbandjes. 'Ooit' stond het voor onafhankelijkheid, dus bandjes die niet bij een major zaten, ongeacht wat voor muziek ze maakten.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:42 schreef Molluck het volgende:
Is het gewoon een term om aan te duiden dat het geen mainstream is?
Ja dat dacht ik dus ook, Indie van Independant. Maar je ziet ook allerlei dance en jazz artiesten op MySpace staan die zo geklassificeerd worden...quote:Op zaterdag 31 maart 2007 13:56 schreef Z het volgende:
[..]
Niet meer, het is synoniem geworden voor gitaarbandjes. 'Ooit' stond het voor onafhankelijkheid, dus bandjes die niet bij een major zaten, ongeacht wat voor muziek ze maakten.
Ach, Regina Spektor werd vanmiddag bij Langs de Lijn gedraaid.quote:Op zaterdag 31 maart 2007 23:14 schreef JelleS het volgende:
Er stond een recensie van in de veronica gids zelfs pfaf, daar werd ik een beetje verdrietig van. Maar wel erg benieuwd naar die plaat.
... En ik heb haar ook al regelmatig in reclameblokken horen langskomen als ondersteuning voor één of ander product dat ik allang weer ben vergeten, dus wat dat betreft is ze al aardig richting de mainstream aan het kruipen qua bekendheid.quote:Op zondag 1 april 2007 15:28 schreef methodmich het volgende:
[..]
Ach, Regina Spektor werd vanmiddag bij Langs de Lijn gedraaid.
Heb ik ook gezien, leuke docu inderdaad. Vooral die knulletjes die een liedje mogen spelen als voorprogramma van de Foo Fighters.quote:Op zondag 1 april 2007 14:18 schreef hydraulix het volgende:
Weet niet of het eerder genoemd is (zal vast wel onder jullie die-hard indiefanaten), maar dit is een interessante documentaire over de muziekindustrie in Ijsland: Screaming Masterpiece
Met artiesten als Múm, Sigúr Ros, Björk, Bang Gang etc. Absoluut de moeite waard om te zien
Na 1 luisterbeurt zeg ik: degelijke plaat. Heb t album wel al gekocht trouwensquote:Op zaterdag 31 maart 2007 20:41 schreef pfaf het volgende:
De nieuwe Zita Swoon aan de luisterpaal!!!!!
Ik ga er van de zomer heen. Ga de docu ook zeker kijken. En geld sparen om daar cd's in te slaan.quote:Op zondag 1 april 2007 14:42 schreef Eikelpiercing het volgende:
Ohja! Die heb ik ook gezien, is echt zo leuk he. Best is van hem zo heel laat 's nachts te kijken, vind ik![]()
prachtige documentaire.
Ijsland is zo geweldig, ik wil er echt ooit naar toe. En Ijslands leren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |