Als Brian het goed wil noemen terwijl hij zelf niet komt ?? of bedoel iets anders ?quote:
Luister jij naar hem, ik adviseer je toch snel te muten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:27 schreef demins het volgende:
Is Brian dronken???
Wij klikken hem gewoon wegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
Ik heb oprecht medelijden met die Chris, hij zit er ook echt bij van.............hoe snel is het uur voorbij![]()
Brian zingt niet, Hij jaagt de salamanders weg, om Eric en Huub te pestenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:29 schreef blomst het volgende:
Waarom is er niemand die tegen Brian zegt dat het nergens naar klingt als hij zijn mond open doet bij het zingen?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:30 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Brian zingt niet, Hij jaagt de salamanders weg, om eric en Hub te pesten![]()
Zij moeten eerder dan wie dan ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:23 schreef DainBramage het volgende:
Ik heb nu al besloten dat als ik ooit dood ga, dat ik dan ga spoken bij Brian en Natasia.![]()
Dit is een belediging voor de Josti-bandquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
Diep respect voor Chris de zangleraar.
Eeuwig geduld.
Hij moet haast wel de zangcoach van de Josti-band zijn om dit vol te kunnen houden.
pestkopquote:
Die Huubje...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:27 schreef Maria44 het volgende:
Huub: zou wel lachen zijn als je de stemming intrekt.
oja, veel beter in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:21 schreef Fikkert het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=sylvia+paaldansen
Ik bedoelde ook dat hij bij de Josti-band van ongetalenteerden nog wel aangenaam-klinkenden kan maken, en dat ie op die manier eer van zijn werk heeft. Dat zorgt voor zijn buffer zodat ie het met Brainless kan volhouden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is een belediging voor de Josti-band![]()
![]()
Dat is niet waar. Brian's aanvraag is ongeldig. Heeft geen (geldige) naam genoemd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die Huubje...![]()
Maar als ik het goed begrepen heb heeft Huub dus een stemming voor Brian geregeld
...tenminste dat denkt hij.![]()
Want volgens mij had Brian voor de zekerheid er ook nog eentje aangevraagd voor Huub.![]()
Tis wat met al die stemmingen...![]()
verkeerd gedacht.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die Huubje...![]()
Maar als ik het goed begrepen heb heeft Huub dus een stemming voor Brian geregeld
...tenminste dat denkt hij.Want volgens mij had Brian voor de zekerheid er ook nog eentje aangevraagd voor Huub.
![]()
Tis wat met al die stemmingen...![]()
Ok, dan is het goed, ik heb nl alle CD?s van de Josti-bandquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat hij bij de Josti-band van ongetalenteerden nog wel aangenaam-klinkenden kan maken, en dat ie op die manier eer van zijn werk heeft. Dat zorgt voor zijn buffer zodat ie het met Brainless kan volhouden.
(heb ik me er zo een beetje goed uitgeluld?)
Ik geen van beiden, alles mute hier.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik luister liever naar het gejank van Brainless dan naar die kutstem van Snollie
Nouw gesellig....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik luister liever naar het gejank van Brainless dan naar die kutstem van Snollie
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
Ik heb oprecht medelijden met die Chris, hij zit er ook echt bij van.............hoe snel is het uur voorbij![]()
Volgens mij had ik ergens gelezen dat er 18 deelnemers waren, maar ok, hoe betrouwbaar die info dan was weet ik natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus.........de op-een-na-slechtste-van-de-drie![]()
Hier ook alles stil ... even stilte voor de storm dan maar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geen van beiden, alles mute hier.
Ik hoorde Sylvia zeggen dat er 18 deelnemers warenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ergens gelezen dat er 18 deelnemers waren, maar ok, hoe betrouwbaar die info dan was weet ik natuurlijk ook niet.
Hij leest alles van een papiertje, kent ie de tekst nou nog niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
zoals iedereen al dachtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:48 schreef avonne het volgende:
oeps, verspreking
Amanda "Nena's zus belde op : "je moet niet gaan, Nena is helemaal overstuur"""
Oftewel
-Nena wist het wel
-Nena's zus wist het ook
- Amanda moet ook geweten hebben dat Nena eruit ging
Ik had ook ergens gelezen dat de tieten van Snollie echt zijn........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ergens gelezen dat er 18 deelnemers waren, maar ok, hoe betrouwbaar die info dan was weet ik natuurlijk ook niet.
Neeh man, er deden er iets van 18 mee.quote:
Ja ga jij een geintje van Huub hier ff serieus zitten makenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:46 schreef Mokum020 het volgende:
Dus.........de op-een-na-slechtste-van-de-drie![]()
Bedoelde ze niet toen met Kerstmis?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:48 schreef avonne het volgende:
oeps, verspreking
Oftewel
-Nena wist het wel
-Nena's zus wist het ook
Nee, de stemming staat nog.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh man, er deden er iets van 16 mee.
(Dat ik hier nog op in ga zeg)
Heeft huub die stemming van natasia trouwens nog ingetrokken of niet?
Klopt, het zijn echte siliconentietenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hade ook ergens gelezen dat de tieten van Snolli echt zijn........![]()
jupquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:48 schreef avonne het volgende:
oeps, verspreking
Oftewel
-Nena wist het wel
-Nena's zus wist het ook
Jij let goed op zeg, maar dat vermoeden had ik eigenlijk al, dat ze het van elkaar wisten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:48 schreef avonne het volgende:
oeps, verspreking
Oftewel
-Nena wist het wel
-Nena's zus wist het ook
Sinds de gouden kooi zanglessen hebben dove mensen een voordeel ontdekt van het doof zijn.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geen van beiden, alles mute hier.
quote:
Peter6000 of Geefmegeentjoeri...ik ga voor Geefmegeentjoeri.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:49 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
Wat heeft Brian toch een afgrijselijk stemgeluid
Amanda liegt ook over haar ontmoeting gisteren met Nena. Ze vroeg of Nena eindelijk weer normaal kon doen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:48 schreef avonne het volgende:
oeps, verspreking
Oftewel
-Nena wist het wel
-Nena's zus wist het ook
Ok..ok...ik neem de straf in ontvangst........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:50 schreef Leandra het volgende:
[..]
Ja ga jij een geintje van Huub hier ff serieus zitten maken![]()
Dat is zoiets als: sinds de kleur gifgroen hebben blinde mensen het voordeel ontdekt van blind zijn??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:52 schreef DainBramage het volgende:
Sinds de gouden kooi zanglessen hebben dove mensen een voordeel ontdekt van het doof zijn.
Gifgroen is best wel mooi ??? In ieder geval mooier om te zien, dan te luisteren naar Brian's gezang.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:54 schreef Leandra het volgende:
[..]
Dat is zoiets als: sinds de kleur gifgroen hebben blinde mensen het voordeel ontdekt van blind zijn??
En daarna moet je op al die pijnlijke plekken zeker een goedmaakkusje??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:54 schreef Mokum020 het volgende:
Ok..ok...ik neem de straf in ontvangst........![]()
Klopt dit, want dat zou betekenen dat ze Huub erin wil laten ...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:55 schreef Maria44 het volgende:
Amanda tegen Eric over de stemming: Hij zegt dat dan de feestjes niet doorgaan. Niet waar er komt een ander aldus Amanda. Eric gaat dit navragen.
Amanda zegt: Als Huub niet gaat, gaat Sylvia ook niet, dus kun je winnen vergeten.
Amanda stemt Eric er niet uit als hij Huub erin laat, anders niet zegt ze.
Ik dacht dat ze Brian er al in had gelatenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt dit, want dat zou betekenen dat ze Huub erin wil laten ...
dream on!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:57 schreef Peter6000 het volgende:
Eric twijfelt over het eruit stemmen van Huub, hij ziet er de voordelen ook van.
Die laat iedereen erin johquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:57 schreef DainBramage het volgende:
Ik dacht dat ze Brian er al in had gelaten![]()
En je vergeet erbij te schrijven dat Eric zegt nog meer nadelen te zien........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:57 schreef Peter6000 het volgende:
Eric twijfelt over het eruit stemmen van Huub, hij ziet er de voordelen ook van.
Ik hoef dat niet te zienquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:57 schreef noekje het volgende:
Even over op de belangrijke zakes des Gouden Koois leven..
Dag 1 van Amanda: Playboy...hmmm..weet het niet..jawel maar niet nu..jahaa, ik wil het wel..
Heeft Playboy inmiddels al eens gebeld of hebben we al zoveel Amanda gezien dat Playboy het niet interessant meer vindt?
Spéélt Eric nog steeds alsof hij twijfelt?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:55 schreef Maria44 het volgende:
Amanda tegen Eric over de stemming: Hij zegt dat dan de feestjes niet doorgaan. Niet waar er komt een ander aldus Amanda. Eric gaat dit navragen.
Maak me blij, en vertel me dat les 1: Ademhalen was....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:58 schreef tipsch het volgende:
rat lijkt nog moeite te hebben met hetgeen hem in les 1 is bijgebracht
Tuurlijk wist Amanda dat ze voor Nena in de plaats ging, ze kwam notabene samen met de ouders en zus van Nena zogenaamd om haar mee op te halen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:48 schreef avonne het volgende:
oeps, verspreking
Oftewel
-Nena wist het wel
-Nena's zus wist het ook
dat en gene loslatenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:59 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Maak me blij, en vertel me dat les 1: Ademhalen was....
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:52 schreef Geefmegeentjoeri het volgende:
[..]
In dit geval liever geen hoortoestel maar gewoon oordopjes toch
Hahaha ze versprak zich dus, ik typte met de stream mee. Ze bedoelde het vast andersom. Eric vatte het ook andersom op.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:56 schreef Ashrak het volgende:
[..]
Klopt dit, want dat zou betekenen dat ze Huub erin wil laten ...
dream onquote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
Eric wil zeker weten dat de feestjes doorgaan, als hij Huub eruit stemt.
Daarna neigt hij ernaar de dekking van Amanda te accepteren en zijn grote concurent Huub eruit te stemmen.
Even extra info ... dit zegt hij tegen Amanda.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:00 schreef Peter6000 het volgende:
Eric wil zeker weten dat de feestjes doorgaan, als hij Huub eruit stemt.
Daarna neigt hij ernaar de dekking van Amanda te accepteren en zijn grote concurent Huub eruit te stemmen.
En dat is van belang voor .....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:04 schreef Peter6000 het volgende:
Huub loopt weer populair te doen tegen Carlos, met zijn Engelse termen.
Wat fitness betreft, hebben Bart, Brian en Natasia 100.000 keer zoveel gepresteerd als kabouter Huub.
Fitnessinstructeur, oa personal trainer van Linda de Mol.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 15:03 schreef Villalux het volgende:
[..]
wie is dat? hij heeft ook een kleurtje?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |