Getver.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:11 schreef DainBramage het volgende:
Ik ben er nu ook achter waarom Jaap pijpen zo lekker vind.
Het is alsof je je vingers af likt na het eten.....
Filmpje of Sylquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:15 schreef Fikkert het volgende:
wat een bagger filmpje
2e plaatsquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:16 schreef DainBramage het volgende:
Ik heb geen geluid, heeft Syvia nog iets gewonnen met paaldansen ?
(behalve dan die jaloerse blik van natasia)
Kwalificatie voor NKquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:16 schreef DainBramage het volgende:
Ik heb geen geluid, heeft Syvia nog iets gewonnen met paaldansen ?
(behalve dan die jaloerse blik van natasia)
ja hoor, je gaat toch niet positief doen over iemand met een beter lichaam die beter kan dansen?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
Ah, Natasia is hem al genokt?
het filmpje, je ziet steeds maar de helft van haar lichaam als ze in die paal slingert waardoor je het niet goed ziet, bij filmpje wat op youtube stond zag je het beter ondanks de slechte kwaliteit, syl doet hetquote:
Slim van haar, je zag aan Eric dat ie dat aso vond... Dat wordt op het matje bij Brian komen Natasia!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:17 schreef noekje het volgende:
Ah, Natasia is hem al genokt?
tja, zou mooi zijn, beloning voor een mooie prestatie. anderen krijgen ze voor heel veel minder.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:18 schreef schizolientje het volgende:
En waar blijven de contactpunten die ze mag verdelen na die grandioze prestatie???
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:03 schreef bright_side_of_life_ het volgende:
Huub tegen Amanda : "Volgende week is het de tweede dinsdag van de maand"
Amanda : "Nou en ?"
Huub : "En het is een oneven jaar"
Amanda : "Maar wat betekend dat dan ?
Huub : "Sex"
linkje?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:18 schreef Fikkert het volgende:
[..]
het filmpje, je ziet steeds maar de helft van haar lichaam als ze in die paal slingert waardoor je het niet goed ziet, bij filmpje wat op youtube stond zag je het beter ondanks de slechte kwaliteit, syl doet het![]()
Ik PM je wel, en hou je rustig hoor,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:19 schreef itsme het volgende:
Darn, net gemist.
Kon niet meer lusiteren naar die ratten.
Ik denk dat ik beter pas donderdag kan langs komen op fok.
Dit is niet goed voor mijn hart.
Als jullie niets meer van me horen kunnen jullie dan DGK redactie aanklagen? Dan hebben ze een moord op hun geweten.![]()
![]()
Laat maar weer zien dat Amdanda iets meer inhoud heeft dat de 2 theezakjes van Natasia.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:16 schreef noekje het volgende:
Amanda reageert wel heel tof!
Als ze nederlands kampioen wordt mag ze de kluis van de muur schroevenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:18 schreef schizolientje het volgende:
En waar blijven de contactpunten die ze mag verdelen na die grandioze prestatie???
NEEEE, doe het niet!!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:19 schreef itsme het volgende:
Darn, net gemist.
Kon niet meer lusiteren naar die ratten.
Ik denk dat ik beter pas donderdag kan langs komen op fok.
Dit is niet goed voor mijn hart.
Als jullie niets meer van me horen kunnen jullie dan DGK redactie aanklagen? Dan hebben ze een moord op hun geweten.![]()
![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
W
Hoorde ik het echt goed dat Chris zei dat ze klaar waren voor het opnemen van het nummer van zdngmw![]()
ja ze zit op de top van haar kunnenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:22 schreef beequeen het volgende:
W
Hoorde ik het echt goed dat Chris zei dat ze klaar waren voor het opnemen van het nummer van zdngmw![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:23 schreef snkr-xxx het volgende:
Sorry, maar begrijp ik nu goed dat Sylvia Natasia's ketting aan het repareren is terwijl die lelijke tak gewoon wegliep tijdens Sylvia's filmpje??
Je niet verlagen tot hetzelfde niveau is dat.......quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:23 schreef snkr-xxx het volgende:
Sorry, maar begrijp ik nu goed dat Sylvia Natasia's ketting aan het repareren is terwijl die lelijke tak gewoon wegliep tijdens Sylvia's filmpje??
Die hebben al genoeg spoken in hun hoofd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:23 schreef DainBramage het volgende:
Ik heb nu al besloten dat als ik ooit dood ga, dat ik dan ga spoken bij Brian en Natasia.![]()
ik weet niet, op een gegeven moment houd je gewoon op met geven, wanneer je echt werkelijk waar nooit wat terugkrijgt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:24 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Je niet verlagen tot hetzelfde niveau is dat.......![]()
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:24 schreef noekje het volgende:
Where was I, where was she??
There will be no other she...
In my bed, giving me not the head
Where is the Ho, I told her so
I want to beat the shit out of she
Where was I
In jail, dormiplant is my holy grail
*swingt lekker mee op het Frank en Mirella deuntje*
Of ze wacht gewoon tot het moment dat het echt pijn gaat doen bij N.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:25 schreef snkr-xxx het volgende:
[..]
ik weet niet, op een gegeven moment houd je gewoon op met geven, wanneer je echt werkelijk waar nooit wat terugkrijgt.
of ben ik zo'n egotripper.
Brian weet het welquote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:33 schreef DainBramage het volgende:
Amanda is maar voor 1 ding goed. Ik ben er alleen nog niet achter wat het is.....
En dàt siert haar!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:24 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Je niet verlagen tot hetzelfde niveau is dat.......![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |