Als Brian het goed wil noemen terwijl hij zelf niet komt ?? of bedoel iets anders ?quote:
Luister jij naar hem, ik adviseer je toch snel te muten.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:27 schreef demins het volgende:
Is Brian dronken???
Wij klikken hem gewoon wegquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
Ik heb oprecht medelijden met die Chris, hij zit er ook echt bij van.............hoe snel is het uur voorbij![]()
Brian zingt niet, Hij jaagt de salamanders weg, om Eric en Huub te pestenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:29 schreef blomst het volgende:
Waarom is er niemand die tegen Brian zegt dat het nergens naar klingt als hij zijn mond open doet bij het zingen?
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:30 schreef DainBramage het volgende:
[..]
Brian zingt niet, Hij jaagt de salamanders weg, om eric en Hub te pesten![]()
Zij moeten eerder dan wie dan ookquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:23 schreef DainBramage het volgende:
Ik heb nu al besloten dat als ik ooit dood ga, dat ik dan ga spoken bij Brian en Natasia.![]()
Dit is een belediging voor de Josti-bandquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:34 schreef PietjePuk63 het volgende:
Diep respect voor Chris de zangleraar.
Eeuwig geduld.
Hij moet haast wel de zangcoach van de Josti-band zijn om dit vol te kunnen houden.
pestkopquote:
Die Huubje...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:27 schreef Maria44 het volgende:
Huub: zou wel lachen zijn als je de stemming intrekt.
oja, veel beter in beeld gebracht.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:21 schreef Fikkert het volgende:
[..]
http://www.youtube.com/results?search_query=sylvia+paaldansen
Ik bedoelde ook dat hij bij de Josti-band van ongetalenteerden nog wel aangenaam-klinkenden kan maken, en dat ie op die manier eer van zijn werk heeft. Dat zorgt voor zijn buffer zodat ie het met Brainless kan volhouden.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:36 schreef beequeen het volgende:
[..]
Dit is een belediging voor de Josti-band![]()
![]()
Dat is niet waar. Brian's aanvraag is ongeldig. Heeft geen (geldige) naam genoemd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die Huubje...![]()
Maar als ik het goed begrepen heb heeft Huub dus een stemming voor Brian geregeld
...tenminste dat denkt hij.![]()
Want volgens mij had Brian voor de zekerheid er ook nog eentje aangevraagd voor Huub.![]()
Tis wat met al die stemmingen...![]()
verkeerd gedacht.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:37 schreef T-lex het volgende:
[..]
Die Huubje...![]()
Maar als ik het goed begrepen heb heeft Huub dus een stemming voor Brian geregeld
...tenminste dat denkt hij.Want volgens mij had Brian voor de zekerheid er ook nog eentje aangevraagd voor Huub.
![]()
Tis wat met al die stemmingen...![]()
Ok, dan is het goed, ik heb nl alle CD?s van de Josti-bandquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:38 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Ik bedoelde ook dat hij bij de Josti-band van ongetalenteerden nog wel aangenaam-klinkenden kan maken, en dat ie op die manier eer van zijn werk heeft. Dat zorgt voor zijn buffer zodat ie het met Brainless kan volhouden.
(heb ik me er zo een beetje goed uitgeluld?)
Ik geen van beiden, alles mute hier.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik luister liever naar het gejank van Brainless dan naar die kutstem van Snollie
Nouw gesellig....quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
Ik luister liever naar het gejank van Brainless dan naar die kutstem van Snollie
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:28 schreef beequeen het volgende:
Ik heb oprecht medelijden met die Chris, hij zit er ook echt bij van.............hoe snel is het uur voorbij![]()
Volgens mij had ik ergens gelezen dat er 18 deelnemers waren, maar ok, hoe betrouwbaar die info dan was weet ik natuurlijk ook niet.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:46 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Dus.........de op-een-na-slechtste-van-de-drie![]()
Hier ook alles stil ... even stilte voor de storm dan maar.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:46 schreef beequeen het volgende:
[..]
Ik geen van beiden, alles mute hier.
Ik hoorde Sylvia zeggen dat er 18 deelnemers warenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ergens gelezen dat er 18 deelnemers waren, maar ok, hoe betrouwbaar die info dan was weet ik natuurlijk ook niet.
Hij leest alles van een papiertje, kent ie de tekst nou nog niet?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:45 schreef Foghorn_Leghorn het volgende:
zoals iedereen al dachtquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:48 schreef avonne het volgende:
oeps, verspreking
Amanda "Nena's zus belde op : "je moet niet gaan, Nena is helemaal overstuur"""
Oftewel
-Nena wist het wel
-Nena's zus wist het ook
- Amanda moet ook geweten hebben dat Nena eruit ging
Ik had ook ergens gelezen dat de tieten van Snollie echt zijn........quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:48 schreef PietjePuk63 het volgende:
[..]
Volgens mij had ik ergens gelezen dat er 18 deelnemers waren, maar ok, hoe betrouwbaar die info dan was weet ik natuurlijk ook niet.
Neeh man, er deden er iets van 18 mee.quote:
Ja ga jij een geintje van Huub hier ff serieus zitten makenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:46 schreef Mokum020 het volgende:
Dus.........de op-een-na-slechtste-van-de-drie![]()
Bedoelde ze niet toen met Kerstmis?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:48 schreef avonne het volgende:
oeps, verspreking
Amanda "Nena's zus belde op : "je moet niet gaan, Nena is helemaal overstuur"""
Oftewel
-Nena wist het wel
-Nena's zus wist het ook
- Amanda moet ook geweten hebben dat Nena eruit ging
Nee, de stemming staat nog.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:50 schreef Veulen het volgende:
[..]
Neeh man, er deden er iets van 16 mee.
(Dat ik hier nog op in ga zeg)
Heeft huub die stemming van natasia trouwens nog ingetrokken of niet?
Klopt, het zijn echte siliconentietenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:50 schreef Mokum020 het volgende:
[..]
Ik hade ook ergens gelezen dat de tieten van Snolli echt zijn........![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |