Ja wat? Je ziet hier een paar posters met als enige info dat je op die partij moet stemmen, maar ik ben nergens tegengekomen waarom ik dat dan zou moeten doen op die partijen. Zelfs niet in het lokale krantje.quote:
Daar kun je toch zeker zelf ook wel wat moeite voor doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja wat? Je ziet hier een paar posters met als enige info dat je op die partij moet stemmen, maar ik ben nergens tegengekomen waarom ik dat dan zou moeten doen op die partijen. Zelfs niet in het lokale krantje.![]()
Je hebt toch pas ook voor de 2e kamer gestemd??quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de partijen die hun standpunten niet voldoende uitdragen.
Ik mocht naar Ouderensoos "Don Bosco"quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:09 schreef Gellius het volgende:
Ha ja! leuk naar het gymzaaltje van OBS "Aldoende"..
Alles kan. Maar dan moet ik er wel tijd voor hebben om me ergens in te verdiepen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar kun je toch zeker zelf ook wel wat moeite voor doen.
Dat is toch (al lang) niet meer nodig als je gaat stemmen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:22 schreef Gellius het volgende:
Ik kan m'n paspoort niet vinden.
In Amsterdam misschien wel??quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is toch (al lang) niet meer nodig als je gaat stemmen?
Zo vaak hang ik niet op Fok! rond de laatste tijd. Nu alleen even om deze discussie af te ronden, want ik ga weer aan het werk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef Gellius het volgende:
Kom zeg, als je tijd hebt om op fok! rond te hangen heb je ook tijd om even wat politieke sites te bezoeken. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te gaan stemmen.
Ik dacht dat je het nooit zou toegeven!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben m'n verstand kwijt.
Hier in de Baarsjes iig niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In Amsterdam misschien wel??
Daar stemmen ze toch ook met zo'n afgeknaagd potlood??
Stem inderdaad maar niet, als het je toch niet interesseertquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo vaak hang ik niet op Fok! rond de laatste tijd. Nu alleen even om deze discussie af te ronden, want ik ga weer aan het werk.
En het is geen kwestie van geen zin hebben, meer van geen flauw benul hebben waar ik op moet stemmen.
In dat geval kon ik me toch sterk vergissen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou toegeven!
Ik zeg toch niet dat ik niet ga stemmen, alleen dat mijn stem nog ergens in de dampkring zweeftquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Stem inderdaad maar niet, als het je toch niet interesseert![]()
Ik ben gemachtigd door de teerbeminde. In dat geval vragen ze er wel eens naar. Ik heb 'm alweer trouwens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is toch (al lang) niet meer nodig als je gaat stemmen?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de partijen die hun standpunten niet voldoende uitdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |