Wauw.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:05 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar ze schijnt al meerdere boeken geschreven te hebben
Ik heb hem nog wel een paar keer in Showchat gezien recentelijk.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Maar idd, waar is Erik???????????????????????
Ik gok onze favoriete Hagenaar. Er zijn een aantal vetgedrukte en onderstreepte woorden in dat topic die mij in zijn richting sturen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:17 schreef Z het volgende:
Van wie was dat een kloon?
Jep.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:49 schreef Z het volgende:
Is dat een anglicisme?
Gunst ja, en wat een fijn topic was dat!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:13 schreef Z het volgende:
Gellius er was toch zo'n mooi topic over Albert Camus en roken enzo?
Waar is Koekepan, nu we hem zo van node hebben?quote:
Wat een onzin.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:58 schreef Z het volgende:
Schoonheid is niet wezenlijk,
die verdwijnt heel snel.
Maar blijvend is de lelijkheid,
dus onderhoud haar wel.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 22:45 schreef Gellius het volgende:
Nja, tsja, hmz, nu moet ik wel informeren naar de aard van wezenlijke schoonheid.
Van mij natuurlijk,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:17 schreef Z het volgende:
Dwerg.
Van wie was dat een kloon? Albert Camus stierf in een prachtige auto overigens.
Ja, ook al,quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:57 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]!!
Dat was altijd al gewoon in z'n profiel te vinden hoor. Niks geen onthulling
[..]
Hijo de Dios is toch een kloon van onze JAM??
Maar idd, waar is Erik???????????????????????
Dat is wel het weggeeffertje, inderdaad.quote:Op zaterdag 1 november 2003 16:21 schreef AlbertCamus het volgende:
Albert Camus kwam om bij een auto-ongeluk.
Bah, wat een ranzig cliché.
En de lauwe Hagenees is trouwens alweer 18 geworden !.
.
* AlbertCamus verhult zich weer even in de rook van een Javaanse jongen.
Dat komt dan nog wel, maar het is een gemene man, bij tijd en wijle, die niet terugdeinst voor juridische affaires, die, op hun beurt, nagenoeg altijd in zijn voordeel beslecht worden.quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:33 schreef JAM het volgende:
[..]
Sterker, ik heb nooit van Burt van Zolder gehoord, B.
Zo ook ik, zo ook heb ik alle juridische affaires in mijn voordeel beslecht en zoo ook ik ben ik een gemene man, maar niet slechts bij tijd en wijle, nee, altijd, altijd! Laat die lul van een Van Z., maar komen!quote:Op woensdag 7 maart 2007 02:37 schreef bofneger het volgende:
[..]
Dat komt dan nog wel, maar het is een gemene man, bij tijd en wijle, die niet terugdeinst voor juridische affaires, die, op hun beurt, nagenoeg altijd in zijn voordeel beslecht worden.
Slaap lekker danquote:Op woensdag 7 maart 2007 02:43 schreef De-oneven-2 het volgende:
Jongens ( en meisjes ), ik ga mezelf te ruste leggen.
Nu zekerquote:Op woensdag 7 maart 2007 06:20 schreef Lienekien het volgende:
Stemmen!!!
Moet je wel weten op wie kunt of wilt stemmenquote:Op woensdag 7 maart 2007 06:20 schreef Lienekien het volgende:
Stemmen!!!
Da's niet zo moeilijk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:46 schreef DaMart het volgende:
[..]
Moet je wel weten op wie kunt of wilt stemmen.
Wel als je geen idee hebt wat de standpunten van partijen zijn omdat je daar gewoonweg nergens iets over hebt gehoord of gelezen.quote:
Ja, aan wie heb je dat nou te danken?quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:54 schreef DaMart het volgende:
[..]
Wel als je geen idee hebt wat de standpunten van partijen zijn omdat je daar gewoonweg nergens iets over hebt gehoord of gelezen.
Aan de partijen die hun standpunten niet voldoende uitdragen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:55 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Ja, aan wie heb je dat nou te danken?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de partijen die hun standpunten niet voldoende uitdragen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |