Echter, een kracht waar zij zéker niet sterker dan zijn, is de angst voor KANKER en dergelijke vergelijkbare nare dingen die men kan krijgen van het roken.
Ik echter, ben een écht sterk mens. Ik verfoei de krachten van de kanker, en lach de mogelijke dood recht in zijn gezicht uit. Ik ben sterker dan dat, dus ik rook vrolijk door. .
Rokers, wees trots op jezelf. .
wees vooral trots op t feit dat je een heleboel mensen laat meegenieten van je ziekteverwekkende hobby
Ik lig er idd niet wakker van als jou iets overkomt DOOR het roken, echter wel als het iemand is uit mijn eigen omgeving. Paf jij maar lekker door, en nee, ik meng me niet in een discussie, want daarvoor heb je volwaardige gesprekspartners nodig, en ik geloof aan de hand van jouw betoog niet dat jij dat bent.
quote:Zwakkelingen zijn dat, angsthazen. Ik ga me niet aanpassen aan hun zwakte.
Op maandag 27 oktober 2003 16:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
ja.. wees trots.....wees vooral trots op t feit dat je een heleboel mensen laat meegenieten van je ziekteverwekkende hobby
![]()
Sterke mensen roken. .
quote:Ik verpleeg je niet hoor als je kanker krijgt
Op maandag 27 oktober 2003 16:52 schreef AlbertCamus het volgende:
Vaak lees ik verhaaltjes van mensen die gaan stoppen met roken, en die leggen dat dan uit als een soort "kracht", een soort sterker zijn dan de verslaving.Echter, een kracht waar zij zéker niet sterker dan zijn, is de angst voor KANKER en dergelijke vergelijkbare nare dingen die men kan krijgen van het roken.
Ik echter, ben een écht sterk mens. Ik verfoei de krachten van de kanker, en lach de mogelijke dood recht in zijn gezicht uit. Ik ben sterker dan dat, dus ik rook vrolijk door.
.
Rokers, wees trots op jezelf.
.
quote:Eerlijk zullen we alles delen
Op maandag 27 oktober 2003 16:54 schreef MissyMirjaM het volgende:
wees vooral trots op t feit dat je een heleboel mensen laat meegenieten van je ziekteverwekkende hobby![]()
quote:En als je nooit bent begonnen met roken? Ben je dan ook zwak
Op maandag 27 oktober 2003 16:55 schreef AlbertCamus het volgende:
Sterke mensen roken..
quote:Ja, want roken is een groot genot. Als je je dat genot ontneemt uit angst voor KANKER, (en ik zie mij geen andere reden), ben je een zwak mens.
Op maandag 27 oktober 2003 16:56 schreef bondgirl het volgende:[..]
En als je nooit bent begonnen met roken? Ben je dan ook zwak
quote:Ik krijg geen kanker.
Op maandag 27 oktober 2003 16:55 schreef toska het volgende:[..]
Ik verpleeg je niet hoor als je kanker krijgt
quote:Dus sterke mensen beginnen met roken om dat ze graag kanker willen kunnen krijgen
Op maandag 27 oktober 2003 16:55 schreef AlbertCamus het volgende:Sterke mensen roken.
.
is een reply op de post van AlbertCamus uiteraard
[Dit bericht is gewijzigd door BlackJack op 27-10-2003 17:01]
quote:Het roken is een teken van moed, iets waar ik een zeer hoge pet van op heb.
Op maandag 27 oktober 2003 16:59 schreef teknomist het volgende:[..]
Dus sterke mensen beginnen met roken om dat ze graag kanker willen kunnen krijgen
Ga ergens anders de filosoof uithangen
quote:1-0
Op maandag 27 oktober 2003 16:58 schreef QriZ het volgende:
Hoe zwak ben je als je afhankelijk bent van een plukje brandend stro...
quote:Werkelijk knul? Ben je ook moedig genoeg om de keuze te kunnen maken om wel of niet te roken?
Op maandag 27 oktober 2003 17:01 schreef AlbertCamus het volgende:[..]
Het roken is een teken van moed, iets waar ik een zeer hoge pet van op heb.
.
ze jagen alleen maar onze ziekenfondspremies omhoog.
quote:Ja, en ik kies er zéér bewust voor.
Op maandag 27 oktober 2003 17:02 schreef bosgorilla het volgende:[..]
Werkelijk knul? Ben je ook moedig genoeg om de keuze te kunnen maken om wel of niet te roken?
quote:Néé, door niet te roken geef je je over aan angst, en ontneem je jezelf een groot genot, dát is pas zwak.
Op maandag 27 oktober 2003 17:01 schreef E-ric het volgende:
Waarom ben je begonnen met roken?
Door je zelf over te geven aan de sigaret ben dus een zwakeling.
Loser! denk na voordat je zoiets post.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |