Ja wat? Je ziet hier een paar posters met als enige info dat je op die partij moet stemmen, maar ik ben nergens tegengekomen waarom ik dat dan zou moeten doen op die partijen. Zelfs niet in het lokale krantje.quote:
Daar kun je toch zeker zelf ook wel wat moeite voor doen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 08:01 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ja wat? Je ziet hier een paar posters met als enige info dat je op die partij moet stemmen, maar ik ben nergens tegengekomen waarom ik dat dan zou moeten doen op die partijen. Zelfs niet in het lokale krantje.![]()
Je hebt toch pas ook voor de 2e kamer gestemd??quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de partijen die hun standpunten niet voldoende uitdragen.
Ik mocht naar Ouderensoos "Don Bosco"quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:09 schreef Gellius het volgende:
Ha ja! leuk naar het gymzaaltje van OBS "Aldoende"..
Alles kan. Maar dan moet ik er wel tijd voor hebben om me ergens in te verdiepen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:00 schreef Lienekien het volgende:
[..]
Daar kun je toch zeker zelf ook wel wat moeite voor doen.
Dat is toch (al lang) niet meer nodig als je gaat stemmen?quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:22 schreef Gellius het volgende:
Ik kan m'n paspoort niet vinden.
In Amsterdam misschien wel??quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is toch (al lang) niet meer nodig als je gaat stemmen?
Zo vaak hang ik niet op Fok! rond de laatste tijd. Nu alleen even om deze discussie af te ronden, want ik ga weer aan het werk.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef Gellius het volgende:
Kom zeg, als je tijd hebt om op fok! rond te hangen heb je ook tijd om even wat politieke sites te bezoeken. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te gaan stemmen.
Ik dacht dat je het nooit zou toegeven!quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef Lienekien het volgende:
Ik ben m'n verstand kwijt.
Hier in de Baarsjes iig niet.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:27 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
In Amsterdam misschien wel??
Daar stemmen ze toch ook met zo'n afgeknaagd potlood??
Stem inderdaad maar niet, als het je toch niet interesseertquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:30 schreef DaMart het volgende:
[..]
Zo vaak hang ik niet op Fok! rond de laatste tijd. Nu alleen even om deze discussie af te ronden, want ik ga weer aan het werk.
En het is geen kwestie van geen zin hebben, meer van geen flauw benul hebben waar ik op moet stemmen.
In dat geval kon ik me toch sterk vergissen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:31 schreef DaMart het volgende:
[..]
Ik dacht dat je het nooit zou toegeven!
Ik zeg toch niet dat ik niet ga stemmen, alleen dat mijn stem nog ergens in de dampkring zweeftquote:Op woensdag 7 maart 2007 09:31 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Stem inderdaad maar niet, als het je toch niet interesseert![]()
Ik ben gemachtigd door de teerbeminde. In dat geval vragen ze er wel eens naar. Ik heb 'm alweer trouwens.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef Z het volgende:
[..]
Dat is toch (al lang) niet meer nodig als je gaat stemmen?
quote:Op woensdag 7 maart 2007 07:57 schreef DaMart het volgende:
[..]
Aan de partijen die hun standpunten niet voldoende uitdragen.
Ja, G., ik wil je ook best erkennen dat ik me behóórlijk verkankerd voel, op 't moment.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:00 schreef Gellius het volgende:
Zo, dat was een kort nachtje, JAM
Voor dit soort gelegenheden behoort men naar 't Provinciehuis aan het Zuid Hollandplein 1 te gaan zoals men op 22 november jongstleden naar de Oude Zaal op het Binnenhof ging.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:32 schreef JAM het volgende:
Ik stem op 't Spui, nr. 68 geloof ik.
Freeriksplein.quote:Op woensdag 7 maart 2007 10:26 schreef Gellius het volgende:
Zeg poop, vertel nu eens even waar jij in de buurt woont dan?
Maar wel met een leuk cafeetje op de hoek.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:03 schreef Gellius het volgende:
Ja, het is nu een beetje en naargeestig plantsoentje geworden.
Alsof het ook maar iemand duidelijk is waar de fuck die Provinciale Staten zich mee bezighoudt.quote:Op woensdag 7 maart 2007 09:25 schreef Gellius het volgende:
Kom zeg, als je tijd hebt om op fok! rond te hangen heb je ook tijd om even wat politieke sites te bezoeken. Zeg dan gewoon dat je geen zin hebt om te gaan stemmen.
Ze moesten gewoon de zaak eens even lekker opensnoeien. Als je er in de zomer langsfietst, hóór je die fontein alleen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:11 schreef Z het volgende:
Met van die Halve-liter-blik-drinkers. Wel een mooie maar hopeloss verstopte fontijn.
Nu ja, als het stemmen voor de Eerste Kamer het gehele bestaansrecht van de PS zou vormen, ben ik helemaal met Claudia.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:22 schreef Lienekien het volgende:
Vergeet de Eerste Kamer niet.
Als dat is wat ik bedoelde, zou ik het ook van harte onderschrijven.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:25 schreef Gellius het volgende:
[..]
Nu ja, als het stemmen voor de Eerste Kamer het gehele bestaansrecht van de PS zou vormen, ben ik helemaal met Claudia.
Ja, dat is altijd waar mensen mee komen als het over de PS gaat, die Eerste Kamer. Dat betekent niet dat de PS daarbuiten geen bestaansrecht heeft, maar wel dat het volkomen onduidelijk is wat dat bestaansrecht dan is. Ik begrijp niet hoe de meeste mensen kunnen leven met een stem op iets wat zo ondoorzichtig voor hen is. Het is net alsof je je handtekening onder een contract zet waarvan je alleen de eerste alinea hebt gelezen.quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:25 schreef Gellius het volgende:
Nu ja, als het stemmen voor de Eerste Kamer het gehele bestaansrecht van de PS zou vormen, ben ik helemaal met Claudia.
quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik stem Do2.
Ken jij The Kooks?quote:Op woensdag 7 maart 2007 11:34 schreef De-oneven-2 het volgende:
Ik stem Do2.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |