Een goedenavond, u al te saam.
Er is weer van alles gebeurd, hier in TTK, lees ik zo.'Het dagboek van een kindermeisje' gepubliceerd, gefeliciteerd Nadine, inclusief rel(letje) over vermeende copyrights op gedane posts in haar topics,
kinnesinne als je het mij vraagt, iedereen die daar hoog van de toren over blaast is volgens mij niet eens zélf geciteerd, de identiteit van Cioran63 onthuld, het kan niet op.
Wat ik niet snap, ook niet nadat ik de aangaande topics herlees, is wat er nu precies aan de hand is met de vrouw (man?) achter Nadine26. Er wordt door allerlei mensen (bozig) van alles hierover geroepen, zonder dat de vinger precies op de zere plek gelegd wordt. Het lijkt wel of allerlei mensen meer hierover af weten dan
en plein public hierover te lezen valt.
Wat is er nu precies met Nadine26 dan? Is zij niet werkelijk een promiscue kindermeisje, maar heeft ze het hele verhaal verzonnen?
![]()
Dat zal toch niet écht een verrassing geweest zijn voor de meesten? Fictie komt bij de beste schrijvers voor hoor!
Of is Nadine geen wulpse dame van 26 maar een oude kerel van 46, zoals ook al beweerd werd? Ook in dat geval zie ik het probleem niet echt, op internet ben je toch vrij om te kunnen zijn wie je wil?
En bovenal, waarom zijn mensen bóós daarover? Is het eenvoudigweg jalouzie vanwege haar succes, of hebben ze het idee voor de gek gehouden te zijn?
En heeft el Hijo de Dios nu een relatie met haar gehad, en waarom niet? En zijn daar kinderen uit voorgekomen die vervolging te voorkomen naar Zuid-Frankrijk gevlucht zijn? En waarom was Tha_Erik op 21 januari, 20:50 niet online?
Vragen, vragen, vragen...
Kunnen de antwoorden niet hier, dan een PM, als het u belieft.