Terwijl je zou moeten werken...quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:14 schreef JAM het volgende:
Ik ga me alvast een beetje opdirkdiggleren, enzo.
Ik ken het (en haar) heus niet! Ik zeg dat niet uit koketterie. Nooit van gehoord zelfs. Maar dat is toch niks voor jou, JAM. Jij verdient toch wel iets beters?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:11 schreef JAM het volgende:
Fucking ROLLERGIRL, Gellius! Dat kan je niet niet kennen!
Dagje vrij genomen. Dat ging zo;quote:
Nou, ik liep een week of twee op vrijdagnacht door de stad, (door de Korte Molenstraat) en daar stond Heather Graham en ze zei dat ik een gave jas had en vroeg wat voor een CD's dat waren, die ik daar in mijn hand had. Toen heb ik haar bedankt en haar verteld welke CD's het waren en toen zijn we wiet gaan kopen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:15 schreef Frollo het volgende:
Maar... maar... HOE kun je nou Heather Graham tegenkomen?
Ja, Bono ook, trouwens. Bono zit in de Anna Pauwlonastraat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:18 schreef Z het volgende:
Heeft Heather een Pied a Terre in Den Haag?
Dus ze rolschaatst niet meer altijd.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:12 schreef JAM het volgende:
[..]
De vorige keer dat ik haar zag had ze van die bruine laarsjes aan, van die bruine laarsjes die ze ook in de seventies heel veel droeg(en).
Ik ga 't ook niet vragen. Volgens mij vindt ze dat heel vervelend.quote:
Je hoeft toch niet te vragen of ze rolschaatst? Dat kan je gewoon zien hoor.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:21 schreef JAM het volgende:
[..]
Ik ga 't ook niet vragen. Volgens mij vindt ze dat heel vervelend.
Sorry. JIJ OOK!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:22 schreef JAM het volgende:
Godverdomme Pope! Type nu eens een keer woorden die wel bestaan!
Ernst Daniël Smid.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:32 schreef Frollo het volgende:
Wie, Lienekien? Wie?
Proefverlof.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:04 schreef Frollo het volgende:
[..]
Een beetje BN'er komt toch nooit buiten Amsterdam de stad?
Wil je voor mijn plezier auto gaan rijden Frollo??quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:23 schreef Frollo het volgende:
Jeetje JAM, je maakt nog eens wat mee.
Hier in Nijmegen fiets ik hooguit Frank Boeijen wel eens van z'n sokken.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:37 schreef cioran63 het volgende:
Ah, mooi AR, zie je dan!
Wie, A_R. Wie?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:16 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Ik ga volgende week een bekende kunstenaar interviewn
zal ik vragen om een handtekening?
Terreinwagens mogen niet in Nijmegen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:15 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Wil je voor mijn plezier auto gaan rijden Frollo??
Als je een beetje snelheid maakt is een Fiat Panda ook afdoendequote:
Dat is van Anton Corbijn. Bono was er alleen voor de housewarming.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 13:20 schreef JAM het volgende:
[..]
Ja, Bono ook, trouwens. Bono zit in de Anna Pauwlonastraat.
Ik heb geen idee.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 14:38 schreef Automatic_Rock het volgende:
[..]
Gelukkig wel een stuk bekender dan dat
Nu ja, met meer dan 50.000 hits op google ben je niet onbekend..quote:
Ja, ik kom Beno Hofman, van 'Beno's stad' op OOG TV, ook regelmatig tegen.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:12 schreef Claudia_x het volgende:
Ik zag pas hier om de hoek de mevrouw van AT5 staan die altijd het verkeer bespreekt.
Ik weet dat Gellius van haar gecharmeerd is, de doerak.
Ik heb die aflevering gezien.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:15 schreef Gellius het volgende:
Lidewij!.
Ik zat laatst in Huis de Beurs op de Vismarkt met een oude studievriend te praten, stapt Beno binnen, pakt een oud prentje van de muur en begint meteen een reeks historische weetjes te spuien. Helaas kwam toen pas de cameraman steunend en puffend door de draaideur gewankeld.
Lidewy is hééél dun.quote:
Z!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:33 schreef Z het volgende:
Ik heb het een beetje met Lidewij gehad (had ze ook niet een B&H topic?) Ik vindBianca
Tan
veel leuker. Lidewij is een beetje vertut.
Aantrekkelijk door karakter/houding/doen/overkomen inderdaad, niet per sé op uiterlijk. Jouw 'man' kan overigens nooit wost-aantrekkelijker roken dan Benicio, dat vind ik zelfs.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:12 schreef Claudia_x het volgende:
Als je in vervoering raakt van de meest onbenullige dingen, zoals hoe hij zijn ene oog samenknijpt als hij een trek neemt van zijn peuk.
Wat is jouw definitie?
Hoezo jouw term? Heb jij het auteursrecht op dat woord? Waarom is mij dat nooit verteld?quote:
Dat komt door de woeste aantrekkingskracht, he. Voor ik hem kende trok ik fel van leer tegen roken. Nu denk ik er anders over. Roken is mooi.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:32 schreef k_man het volgende:
Getverdemme zeg, rookt jouw vriendje? Dat geeft 'teerbeminde' toch een andere betekenis.
Dat is dan weer het voordeel van het vrijgezellige leven. Je mag naar vrouwen kijken zonder verantwoording af te hoeven leggen!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:53 schreef Claudia_x het volgende:
Andere dan jullie eiheigen vrouhouwen!
Welnee. Het ziet er niet uit.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 17:42 schreef Claudia_x het volgende:
Roken is mooi.
Wacht maar tot ze definitief hier woont!quote:Op dinsdag 6 maart 2007 18:20 schreef Automatic_Rock het volgende:
ik heb tot nu toe ook nooit verantwoording hoeven afleggen hoor
Is dit zéér cryptisch, of volledig offtopic mbt mijn vraag?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:23 schreef sigme het volgende:
Heb je weer met hem geslapen, zei moeder boos,
Hoe durf je in godsnaam, jij domme hoerendoos.
Maar moe, je hebt het helemaal fout, zei de stakker,
Slapen was er echt niet bij, ik was gewoon wakker.
Beide.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:32 schreef LXIV het volgende:
[..]
Is dit zéér cryptisch, of volledig offtopic mbt mijn vraag?
Doe voorzichtigquote:Hallo Sigme!![]()
PS, heb geen tijd om te slowchatten, want dit is mijn laatste avond thuis. (Vertrek vervroegd, voor de verandering). Ben nog wat muziek op mijn pocket-PC aan het zetten, vandaar online. Mail je binnenkort wel vanuit A.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 20:10 schreef LXIV het volgende:
Een goedenavond, u al te saam.
...de identiteit van Cioran63 onthuld, het kan niet op.
Hijo de Dios is toch een kloon van onze JAM??quote:En heeft el Hijo de Dios nu een relatie met haar gehad, en waarom niet? En zijn daar kinderen uit voorgekomen die vervolging te voorkomen naar Zuid-Frankrijk gevlucht zijn? En waarom was Tha_Erik op 21 januari, 20:50 niet online?
Vragen, vragen, vragen...![]()
Kunnen de antwoorden niet hier, dan een PM, als het u belieft.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:46 schreef Claudia_x het volgende:
Waarom zouden jullie uberhaupt naar andere vrouwen willen kijken?![]()
Ik heb geen idee Frolloquote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:04 schreef Frollo het volgende:
En Karin Overmars moeten we kennen van...?
Net zoals Karin Giphart de zus is van?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:05 schreef dwerg het volgende:
Geen idee. De zus van?
Nou, vader John heeft anders een schitterende afvoer aangelegd hier op zolder, niks dan lof voor die man.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:06 schreef dwerg het volgende:
Laten we het alsjeblieft niet hebben over welk lid dan ook van de familie Giphart.
Thx. En waarom zijn sommige mensen dan kwaad?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:02 schreef Automatic_Rock het volgende:
Schrijver 'FOK! boek' is Karin Overmars
Dat dit gelul tot nu toe bijster oninteressant is. Aldus moet je het duiden. En: ik heb honger.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 21:08 schreef Gellius het volgende:
Hoe moeten we dat nu weer duiden, poopje?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |