nope lees "conservatieve tegenhanger"quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:05 schreef SaskiaR het volgende:
encyclopedia britannica online?
warmquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:05 schreef RoofingBurner het volgende:
De relipedia
www.conservapedia.comquote:
Sinds wanneer ben ik conservatief?quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:06 schreef steekbal het volgende:
Winkler PRins ?
oh, dan is de site bij jou in de USA afgeblokt.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:15 schreef SaskiaR het volgende:
hier niet... wat is het dan voor site?
Ik dacht iig een ei en cognacquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:14 schreef RoofingBurner het volgende:
De link doet het wel. Was trouwens een goede hint.
Waaruit bestaat kwast?
Wellicht had ik beter kunnen vragen, 'wat is kwast nog meer, behalve een stuk gereedschap om mee te schilderen'quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:15 schreef iamredleader het volgende:
Paardehaar?
zou best kunnen, zit hier op uni-netwerkquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:15 schreef RoofingBurner het volgende:
[..]
oh, dan is de site bij jou in de USA afgeblokt.![]()
Daar was ik dus idd mee in de warquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:17 schreef RoofingBurner het volgende:
Voor de alcoholisten onder ons, er zit helaas géén drank in.Dan ga je meer naar grog enzo.
citroen is goed, thee bijna en er mist nog wat.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:16 schreef steekbal het volgende:
citroen met thee
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:21 schreef SaskiaR het volgende:
Ei, warm water en citroen?
honing of suiker, maar de rest is goed.quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:21 schreef PhysicsRules het volgende:
citroen, warm water en een vleugje honing?
Ik wou net zeggen, dit gaat meer in de richting van een embriootje.quote:
sinds wanneer is thijm paars. Ik begin nu wel te twijffelenquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:28 schreef RoofingBurner het volgende:
Thijm.
quote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:28 schreef zalkc het volgende:
lavendel
tijm is niet paars, ik was in de war, ook qua spelling. Ik masseer mijn vrouw soms met Thymus oleum wat olie is op basis van tijm. Vandaarquote:Op dinsdag 6 maart 2007 16:29 schreef zalkc het volgende:
[..]
sinds wanneer is thijm paars. Ik begin nu wel te twijffelen
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |