Wat? De grote staatsgreep van Geert Wilders?quote:
De electorale landslide van Geert Wildersquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Wat? De grote staatsgreep van Geert Wilders?
Da's niet eens nodig. Wouter Bos praat hem inmiddels ook al naar de mond.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:03 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Wat? De grote staatsgreep van Geert Wilders?
Ik geloof dat de Dag des Oordeels, de dag dat de hel bevriest en de dag dat we pinksteren en pasen tegelijk vieren alle drie eerder zullen volgen dan de dag dat Geertje naast Bea of Wim-Lex op het bordes staatquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:05 schreef PJORourke het volgende:
[..]
De electorale landslide van Geert Wilders![]()
Moet je toch nog eens goed luisteren naar Wouter Bosquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:05 schreef Lemmeb het volgende:
[..]
Da's niet eens nodig. Wouter Bos praat hem inmiddels ook al naar de mond.
Heb ik het daar over?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:07 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ik geloof dat de Dag des Oordeels, de dag dat de hel bevriest en de dag dat we pinksteren en pasen tegelijk vieren alle drie eerder zullen volgen dan de dag dat Geertje naast Bea of Wim-Lex op het bordes staat
Da's waar, die verandert iedere 10 minuten van mening. Liefst als er verkiezingen in aantocht zijn.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:08 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Moet je toch nog eens goed luisteren naar Wouter Bos
Ja. Of je leest niets eens waar het over gaat voor je post, zou me trouwens ook niet verbazen.....quote:
Is dat Pavlov van je, dit soort posts? En heb ze ook standaard onder ctrl-V staan?quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:21 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Da's waar, die verandert iedere 10 minuten van mening. Liefst als er verkiezingen in aantocht zijn.
Heb ik een scriptje voor.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:24 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Is dat Pavlov van je, dit soort posts? En heb ze ook standaard onder ctrl-V staan?
Tof!quote:
Nee, daar heb ik het niet over. De andere partijen passen toch hun beleid wel aan. Kijk maar naar de lijst-Rutte.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:22 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Ja. Of je leest niets eens waar het over gaat voor je post, zou me trouwens ook niet verbazen.....
Oh, en jij verwacht wel dat die dalijk Marokkanen officieel tot tweederangsburger gaan maken. Nee, oke dan snappen we elkaarquote:Op donderdag 8 maart 2007 21:28 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee, daar heb ik het niet over. De andere partijen passen toch hun beleid wel aan. Kijk maar naar de lijst-Rutte.
Nee hoor, ik verwacht dat die met pek en veren het land uit worden gezet. En dat gaat gebeuren, als de elite zo doorgaat.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
Oh, en jij verwacht wel dat die dalijk Marokkanen officieel tot tweederangsburger gaan maken. Nee, oke dan snappen we elkaar![]()
Oké. Duidelijk.quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:35 schreef PJORourke het volgende:
[..]
Nee hoor, ik verwacht dat die met pek en veren het land uit worden gezet. En dat gaat gebeuren, als de elite zo doorgaat.
Och, officieel...quote:Op donderdag 8 maart 2007 21:34 schreef Sack_Blabbath het volgende:
[..]
Oh, en jij verwacht wel dat die dalijk Marokkanen officieel tot tweederangsburger gaan maken. Nee, oke dan snappen we elkaar![]()
Hoezo, heette je buurmeisje dan To?quote:Op donderdag 8 maart 2007 22:48 schreef jaoka het volgende:
Maar ja, dat soort wensjes heb ik ook wel eens gehad bij mensen natuurlijk. Toen ik zes was pakte mijn buurmeisje een zak knikkers af en gooide die in de sloot. Toen dacht ik: wacht maar tot ik toverkracht heb
quote:
Weet niet meer hoe die heette. Weet wel dat ik sinds ik haar heb meegemaakt, altijd een hekel heb gehouden aan mensen met sportgympjes. Die droeg zij namelijk altijd. Zelfs nu nog denk ik dag in dag uit aan wat voor wetten ik zou invoeren tegen mensen met sportgympjes als alles in Nederland ging zoals ik wilde.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |